Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 2009/S 183-263108 z dnia 23.09.2009r. na kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012″ wg 15 zadań

PL-Wadowice: Usługi odśnieżania
2009/S 183-263108
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY KONTAKTOWE:
Powiat Wadowicki, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, Do wiadomości Marianna Karska, PL-34-100
Wadowice. Tel. +48 338734200. E-mail biuro@powiatwadowicki.pl. Faks +48 338232433.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012”
wg 15 zadań: Zad. 1 teren gminy Andrychów; Zad. 2 teren gminy Brzeźnica część A zachodnia od dr. pow.
1768K wraz z dr. 1768K; Zad. 3 teren gminy Brzeźnica część B wschodnia od dr. pow. 1768K; Zad. 4 teren
gminy Kalwaria Zebrzydowska; Zad. 5 teren gminy Lanckorona; Zad. 6 teren gminy Mucharz; Zad. 7 teren
gminy Spytkowice; Zad. 8 teren gminy Stryszów; Zad. 9 teren gminy Tomice; Zad. 10 teren gminy Wadowice
część A wschodnia od dr. kr. 28; Zad. 11 teren gminy Wadowice część B zachodnia od dr. kr. 28; Zad. 12 teren
gminy Wieprz część A zachodnia od dr. wojew. 781; Zad. 13 teren gminy Wieprz część B wschodnia od dr.
wojew. 781; Zad. 14 teren miasta Andrychów; Zad. 15 teren miasta Kalwaria Zebrzydowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usługi: nr 16.
Główne miejsce świadczenia usług: drogi powiatowe powiatu wadowickiego.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg
powiatowych powiatu wadowickiego na terenie 10-u gmin i 2-ch miast przez okresie trzech sezonów zimowych
wg 15 zadań – „zud” tj.:
— likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie
obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego
wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta,
w różnych warunkach atmosferycznych – opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie
temperatury,
— utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z
osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
— posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,
— pełnienie dyżurów.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90620000, 90630000.
II.1.6) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
II.2) CAŁKOWITA KOŃCOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 6 382 957,92 PLN.
Bez VAT.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystano aukcję elektroniczną:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2009/S 131-191398 z dnia 11.7.2009.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
ZAMÓWIENIE NR: 1
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie gminy Andrychów.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Batorego 24, PL-34-120 Andrychów.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 737 553,30 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 804 870,00 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

ZAMÓWIENIE NR: 2
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie gminy Brzeźnica część A zachodnia od dr. pow. 1768K wraz z dr. 1768K.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna Piast, Kopytówka, PL-34-114 Brzeźnica.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 576 696,81 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 243 000,00 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

ZAMÓWIENIE NR: 3
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie gminy Brzeźnica część B wschodnia od dr. pow. 1768K.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna Piast, Kopytówka, PL-34-114 Brzeźnica.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 572 024,58 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 224 973,00 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

ZAMÓWIENIE NR: 4
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Wadowicach sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 1, PL-34-100
Wadowice.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 570 910,74 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 739 598,64 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

ZAMÓWIENIE NR: 5
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie gminy Lanckorona.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Wadowicach sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 1, PL-34-100
Wadowice.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 526 657,80 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 645 241,55 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

ZAMÓWIENIE NR: 9
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie gminy Tomice.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna Piast, Kopytówka, PL-34-114 Brzeźnica.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 1 037 427,30 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 885 495,00 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

ZAMÓWIENIE NR: 10
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie gminy Wadowice część A wschodnia od dr. kr. 28;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Wadowicach sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 1, PL-34-100
Wadowice.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 477 396,84 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 618 453,90 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

ZAMÓWIENIE NR: 11
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie gminy Wadowice część B zachodnia od dr. kr. 28;
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Wadowicach sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 1, PL-34-100
Wadowice.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 434 100,24 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 528 690,30 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

ZAMÓWIENIE NR: 12
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011;2011/2012”
na terenie gminy Wieprz część A zachodnia od dr. wojew. 781.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowo-Mostowe Drog-Bud Franciszek Fryc, ul. Zamkowa 3, PL-34-116
Spytkowice.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 528 221,94 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 637 220,10 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

ZAMÓWIENIE NR: 13
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie gminy Wieprz część B wschodnia od dr. wojew. 781.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowo-Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc, ul. Zamkowa 3, PL-34-116
Spytkowice.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 597 686,52 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 721 018,65 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

ZAMÓWIENIE NR: 14
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie miasta Andrychów.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Batorego 24, PL-34-120 Andrychów.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 560 033,07 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 587 466,00 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.
ZAMÓWIENIE NR: 15
NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 3 sezony „ZIMA 2009/2010; 2010/2011; 2011/2012”
na terenie miasta Kalwaria Zebrzydowska.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.9.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Komunalne Kalteks sp. z o.o., ul. Sowińskiego 16, PL-34-130 Kalwaria Zebrzydowska.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 157 693,89 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 193 737,84 PLN.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7.0
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna: liczba miesięcy: 15.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE:

Nie.
VI.2) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.3) PROCEDURY ODWOŁAWCZE:

VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa. Tel. +48 224587706. URL:
www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587700.
VI.3.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 10 dni od dnia dostarczenia rozstrzygnięcia protestu lub
upływu terminu rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując kopię odwołania zamawiającemu. Złożenie
odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa
Urzędu.
VI.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa. Tel. +48 224587706. URL:
www.uzp.gov.pl. Faks +48 224587700.
VI.4) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
21.9.2009.