Wynik przetargu WIZ.272.49.2011.PN z dnia 06.07.2011r. na Zakup i dostawę dwóch zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach

Wadowice, dnia 05.07.2011 r.

WIZ 272.49.2011.PN

Wynik przetargu   

Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup i dostawę dwóch zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach” złożono 1 ofertę niepodlegającą odrzuceniu przez:

AF SEKO sp. z o.o.
ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała
Zamawiający zaakceptował ofertę z ceną 6.961,80 zł /brutto/

W/w oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium „cena 100%” tj. 100,00 pkt.
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.
Zamawiający odrzucił z postępowania oferty złożone przez:
–    oferta nr 2 –  R&R – BIT Robert Rżany, Al. Niepodległości 3/5, 39-300 Mielec;
–    oferta nr 3 – P.H.U. MARCUS Wioletta Cebula, ul. Krakowska 14, 33-100 Tarnów.

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) od powyższych decyzji                                   i rozstrzygnięcia, przysługuje prawo wniesienia odwołania. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art. 179 – 198g ustawy PZP. Termin podpisania umowy zostanie uzgodniony z wyłonionym Wykonawcą. Umowa zostanie podpisana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Dziękujemy za złożone w niniejszym postępowaniu oferty. Prosimy o czytelne potwierdzenie odbioru niniejszego pisma (informację podjąłem dnia …, podpis ) faksem na numer telefonu 033/ 823-24-33 lub 033/ 873-42-49 bądź drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@powiatwadowicki.pl. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub potwierdzenie przesłanej informacji drogą elektroniczną.

Otrzymują:
1. R&R – BIT Robert Rżany, Al. Niepodległości 3/5, 39-300 Mielec;
2.  P.H.U. MARCUS Wioletta Cebula, ul. Krakowska 14, 33-100 Tarnów;
3. AF SEKO sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała;
4. a/a (JK);
5. www.powiat.wadowice.pl;
6. tablica ogłoszeń w/m.

 

 

WIZ.272.49.2011.PN                                                                                         Wadowice, 05.07.2011r.

P.H.U. MARCUS Wioletta Cebula                                                              
ul. Krakowska 14, 33-100 Tarnów

Dotyczy: odrzucenia oferty w przetargu nieograniczonym pn: „Zakup i dostawa dwóch zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach”

Działając zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) zawiadamiam, że złożona przez Panią oferta w przetargu nieograniczonym na „Zakup i dostawę dwóch zestawów komputerowych wraz     z oprogramowaniem oraz drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach” została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 – „jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3” ustawy j/w.
UZASADNIENIE
Złożona przez Panią oferta jest niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod względem merytorycznej zawartości oferty. W dziale 4) Termin wykonania zamówienia, Zamawiający podał, iż oczekuje realizacji zamówienia tj. dostarczenia zaoferowanego sprzętu w terminie do 10 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy. W Pani ofercie podany został 14 dniowy termin realizacji co jest niezgodne z wyżej przytoczonym zapisem.
Powyższe nie może zostać potraktowane przez Zamawiającego jako inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
Wobec powyższego na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,  Zamawiający był zobligowany do odrzucenia Pani oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu.
Od czynności Zamawiającego przysługują Pani środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.

Otrzymują:                                                                                                                                                                  

1. Adresat;                                                                                                                                                                         
2. a/a (JK)

Do wiadomości:
1. AF SEKO spółka z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała;
2. R&R – BIT Robert Rżany, Al. Niepodległości 3/5, 39-300 Mielec;
3. www.powiat.wadowice.pl;
4. tablica ogłoszeń.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
WIZ.272.49.2011.PN                                                                                                                                         Wadowice, 05.07.2011r.

R&R – BIT Robert
Rżany                                                                                                                                                                    

Al. Niepodległości 3/5, 39-300 Mielec

Dotyczy: odrzucenia oferty w przetargu nieograniczonym pn: „Zakup i dostawa dwóch zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach”

Działając zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) zawiadamiam, że złożona przez Pana oferta w przetargu nieograniczonym na „Zakup i dostawę dwóch zestawów komputerowych wraz     z oprogramowaniem oraz drukarki laserowej dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Wadowicach” została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 – „jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3” ustawy j/w.
UZASADNIENIE
Złożona przez Pana oferta jest niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod względem merytorycznej zawartości oferty. W pkt 6) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający podał, iż oczekuje przedstawienia cen realizacji przedmiotu zamówienia w formie indywidualnej kalkulacji cenowej z podaniem ceny jednostkowej i sumarycznej netto, wysokość (wysokości) i kwotę (kwoty) należnego podatku od towarów i usług VAT, oraz wartość (wartości) jednostkowe i sumaryczne brutto. Ponadto zgodnie z zapisem pkt.12) Opis sposobu obliczenia ceny, sumaryczna cena wyliczona w indywidualnej kalkulacji Wykonawcy winna odpowiadać cenie podanej w formularzu oferty dla całości przedmiotu zamówienia. Pana oferta nie zawiera indywidualnej kalkulacji cenowej co jest niezgodne z wyżej przytoczonymi zapisami.
Powyższe nie może zostać potraktowane przez Zamawiającego jako inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
Wobec powyższego na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,  Zamawiający był zobligowany do odrzucenia Pana oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu.
Od czynności Zamawiającego przysługują Panu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.

Otrzymują:                                                                                                                                                                      
1. Adresat;                                                                                                                                                                          
2. a/a (JK)
Do wiadomości:
1. AF SEKO spółka z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała;
2. P.H.U. MARCUS Wioletta Cebula, ul. Krakowska 14, 33-100 Tarnów;
3. www.powiat.wadowice.pl;
4. tablica ogłoszeń.