Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 9540-2009 z dnia 27.01.2009 r. na modernizację budynku przy ul. Mickiewicza 15 w Wadowicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach

Wadowice: Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 15 w Wadowicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 9540 – 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353073 – 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 15 w Wadowicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane w budynku przy ul. Mickiewicza 15 w Wadowicach na dz. Nr 3321, polegające na: a) przebudowie budynku biurowo-mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na biurowe oraz rozbiórkę części budynku; b) remoncie pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatki schodowej i węzła sanitarnego; c) wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, elektrycznej w zakresie instalacji wewnętrznej oświetleniowej, wtykowej i komputerowej. Zakres robót: 1. w ramach przebudowy i zmiany sposobu użytkowania będą prowadzone roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie na parterze ogólnodostępnego węzła sanitarnego dla stron, wykonanie wejścia głównego bezpośredniego z terenu do budynku od strony południowej; 2. wykonanie ścianek działowych murowanych i lekkich z płyt gipsowo – kartonowych; 3. wymiana okien drewnianych skrzynkowych na jednoramowe z PCV, dźwiękoszczelne, z izolacją cieplną w tych samych otworach okiennych i o tym samym podziale kwater co są obecne okna; 4. wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych i zewnętrznych wejściowych przeszklonych; 5. wykonanie nowych otworów drzwiowych z zamontowaniem drzwi wewnętrznych; 6. wymiana instalacji wewnętrznej oświetleniowej i wtykowej; 7. wykonanie instalacji komputerowej; 8. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i wod – kan; 9. wymiana istniejących posadzek na nowe w pomieszczeniach biurowych i korytarzu na parterze i piętrze; 10. malowanie ścian i sufitów – kolorystyka pomieszczeń do uzgodnienia, kolorystyka korytarza uzgodniona z konserwatorem zabytków (OZKr/WF/4144/817/07 z dnia 12.06.2007r. ); 11. szlifowanie i malowanie parkietów z uzupełnieniem ubytków oraz wymianą listew przyściennych; 12. zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na pomieszczanie biurowe które zostanie włączone poprzez wykonanie drzwi wewnętrznych w miejscu uprzednio zamurowanego otworu; 13. wykonanie daszku nad drzwiami wejściowymi (drewniany trójspadowy, zamontowany na wspornikach z pokryciem dachówką ceramiczną; 14. zamontowanie nad drzwiami wejściowymi od strony korytarza elektrycznej kurtyny powietrznej; 15. wymiana drzwi wejściowych od strony ul. Mickiewicza z wiernym otworzeniem obecnych. Budynek jest obiektem czynnym: – na parterze i na piętrze usytuowane są mieszkania lokatorskie (pomieszczenia mieszkań nie objęte są zakresem robót), – pomieszczenia na parterze po lewej stronie od stycznia 2009r będą opróżnione, pomieszczenia na parterze po prawej stronie oraz jedno pomieszczenie na piętrze po lewej stronie będą opróżnione do końca lutego 2009r., – pozostałe pomieszczenia na piętrze są wolne, zostaną przekazane Wykonawcy w dniu przekazania placu robót. Przewidziano możliwość realizacji robót instalacyjnych w pomieszczeniach użytkowanych. Dopuszcza się prowadzenie robót w systemie wielozmianowym. Dane techniczne budynku: – powierzchnia zabudowy istn. – 308,84 m2 – powierzchnia po rozbiórce – 292,34 m2 – kubatura – 3 796,00 m3 – liczba kondygnacji – 2 (parter i piętro), budynek podpiwniczony Budynek przy ul. Mickiewicza 15 w Wadowicach figuruje w ewidencji obiektów zabytkowych oraz usytuowany jest w obszarze urbanistycznym miasta Wadowice, wpisanego do rejestru zabytków. W związku z powyższym zakres robót objęty zamówieniem należy wykonać zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w piśmie z dnia 16.05.2007r. znak NBI 2200-VI-22/07 oraz OZKr/WF/4144/817/07 z dnia 12.06.2007r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7, 45.23.32.50-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 369806.97 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1   
Nazwa: Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 15 w Wadowicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Firma Budowlano-Instalacyjna mgr inż. Gabriel Fryc, ul. Szkolna 9, 34-115 Ryczów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Cena wybranej oferty: 316208.35
Oferta z najniższą ceną: 316208.35 oferta z najwyższą ceną: 422950.39
Waluta: PLN.