Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 2010/S 190-209084 z dnia 30.09.2010r. na Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2 sezony „ZIMA 2010/2011; 2011/2012” wg 4 zadań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)NAZWA,
ADRESY I OSOBY KONTAKTOWE
Powiat Wadowicki Starostwo Powiatowe w
Wadowicach Do wiadomości: Marianna Karska34-100 Wadowice POLSKATel. +48
338734200E-mail: biuro@powiatwadowicki.pl Faks +48 338232433Adresy internetowe Ogólny adres instytucji zamawiającej www.powiat.wadowice.pl
I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ
władzy regionalnej lub lokalnej Ogólne usługi publiczne Instytucja
zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
Nie
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)OPIS
II.1.1)Nazwa
nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Kompleksowe zimowe
utrzymanie dróg powiatowych przez 2 sezony „ZIMA 2010/2011; 2011/2012”
wg 4 zadań:
Zad. 1 teren gminy Mucharz;
Zad. 2 teren gminy Spytkowice;
Zad. 3 teren gminy Stryszów cz. a;
Zad. 4 teren gminy Stryszów cz. b;
II.1.2)Rodzaj
zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji
dostawy lub świadczenia usług
Usługi Kategoria usług: nr 16 Główne
miejsce świadczenia usług Drogi powiatowe na terenie gmin: Mucharz,
Spytkowice, Stryszów.
II.1.3)Ogłoszenie dotyczy
II.1.4)Krótki opis
zamówienia lub zakupu Świadczenie usług związanych z kompleksowym
zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu wadowickiego na terenie
3-ch gmin, wg 4 zadań przez okres dwóch sezonów zimowych tj.:

„ZIMA 2010/2011;2011/2012”.
Zimowe
utrzymanie dróg, w skrócie „zud” to:- likwidacja skutków zimy, żywiołu
śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie
obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia
zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi;
prowadzenie akcji zimowej
w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w
różnych warunkach atmosferycznych – opady śniegu, marznącego deszczu,
zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury;— utrzymywanie w pełnej
gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i
sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,—
posiadanie dostępu do materiałów uszarstniających i soli,— pełnienie
dyżurów.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 90630000
II.1.6)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)Nie
II.2)CAŁKOWITA KOŃCOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia Wartość 1 076 786,80 PLN Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7,00 SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta
IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Najniższa cena Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu Numer ogłoszenia w Dz.U. UE: 2010/S 132-202924 z dnia 10.7.2010

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 1 – NAZWA Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2 sezony „ZIMA 2010/2011;2011/2012”
Zad. 1 teren gminy Mucharz;
V.1)DATA DECYZJI O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA:27.9.2010
V.2)LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:2
V.3)NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, NA RZECZ KTÓREGO ZOSTAŁA WYDANA DECYZJA O UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA
Firma Usługowa KOTEX Tadeusz Kot Tłuczań 266 34-114
Brzeźnica POLSKA
V.4)INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia
Wartość191
146,17 PLN Bez VAT Całkowita końcowa wartość zamówienia Wartość 188
200,00 PLN Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7,00 Jeżeli jest to wartość
roczna lub miesięczna, liczbę miesięcy 10
V.5)PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA Nie
CZĘŚĆ
NR 2 – NAZWA
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2
sezony „ZIMA 2010/2011;2011/2012” Zad. 2 teren gminy Spytkowice;
V.1)DATA DECYZJI O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA:27.9.2010
V.2)LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:1
V.3)NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, NA RZECZ KTÓREGO ZOSTAŁA WYDANA DECYZJA O UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowo-Mostowe DROG-BUD
Franciszek Frycul. Zamkowa 334-116 Spytkowice POLSKA
V.4)INFORMACJE
NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA Początkowa szacunkowa całkowita wartość
zamówienia
Wartość 302 119,44 PLN Bez VAT Całkowita końcowa wartość
zamówienia Wartość 231 360,00 PLN Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7,00
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna, liczbę miesięcy 10
V.5)PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA Nie
CZĘŚĆ
NR 3 – NAZWA
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2
sezony „ZIMA 2010/2011;2011/2012” Zad. 3 teren gminy Stryszów cz. a;
V.1)DATA DECYZJI O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA:27.9.2010
V.2)LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:1
V.3)NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, NA RZECZ KTÓREGO ZOSTAŁA WYDANA DECYZJA O UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA
Firma Usługowa KOTEX Tadeusz Kot Tłuczań 266 34-114
Brzeźnica POLSKA
V.4)INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość 310 703,18
PLN Bez VAT Całkowita końcowa wartość zamówienia Wartość 330 240,00 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 7,00 Jeżeli jest to wartość roczna lub
miesięczna, liczbę miesięcy 10
V.5)PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA Nie

CZĘŚĆ
NR 4 – NAZWA
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych przez 2
sezony „ZIMA 2010/2011;2011/2012” Zad. 4 teren gminy Stryszów cz. b;
V.1)DATA DECYZJI O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA:27.9.2010
V.2)LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:1
V.3)NAZWA
I ADRES WYKONAWCY, NA RZECZ KTÓREGO ZOSTAŁA WYDANA DECYZJA O UDZIELENIU
ZAMÓWIENIA
Usługi Rolnicze i Transportowe Kania Michał Paszkówka 211
34-113 Paszkówka POLSKA
V.4)INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia
Wartość 316 290,93
PLN Całkowita końcowa wartość zamówienia Wartość 326 986,80 PLNŁącznie z
VAT. Stawka VAT (%) 7,00 Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,
liczbę miesięcy 10
V.5)PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA Nie

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.2)INFORMACJE DODATKOWE
VI.3)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.3.1)Organ
odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych ul.
Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA Tel. +48 224587777
Internet: www.uzp.gov.pl Faks +48 224578700
VI.3.2)Składanie
odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo
elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym
weryfikowanym przy pomocyważnego kwalifikowanego certyfikatu. Odwołujący
przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do
wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego
treścią przed upływem tego terminu.

VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.4) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 29.9.2010