Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 2008/S 249-331403 z dnia 23.12.2008r. na wykonanie i dostawę nowych tablic rejestracyjnych oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) zużytych tablic rejestracyjnych

PL-Wadowice: Znaki i podobne elementy
2008/S 249-331403
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY KONTAKTOWE:
Powiat Wadowicki, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, Do wiadomości Marianna Karska, PL-34-100 Wadowice. Tel. (48-33) 873 42 00. E-mail biuro@powiatwadowicki.pl. Faks (48-33) 823 24 33.
Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) zużytych tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Przedmiotem zamówienia: jest wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych ( zgodnie z normą określoną w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22.7.2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów – Dz. U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm. – rozdział 3 ) do wyznaczonych Wydziałów Komunikacji znajdujących się w granicach Powiatu Wadowickiego oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) tablic rejestracyjnych zużytych. Planowana wielkość zamówienia (dostawy tablic): samochodowe jednorzędowe zwyczajne sztuk 51 300; samochodowe jednorzędowe indywidualne sztuk 54; samochodowe jednorzędowe zabytkowe sztuk 54; samochodowe jednorzędowe tymczasowe sztuk 405; samochodowe dwurzędowe zwyczajne sztuk 2.700; samochodowe dwurzędowe indywidualne sztuk 27; samochodowe dwurzędowe zabytkowe sztuk 27; samochodowe dwurzędowe tymczasowe sztuk 81; motocyklowe zwyczajne sztuk 2 025; motocyklowe indywidualne sztuk 27; motocyklowe zabytkowe sztuk 27; motocyklowe tymczasowe sztuk 40; motorowerowe zwyczajne sztuk 1 350; motorowerowe tymczasowe sztuk 27; wtórniki tablic zwyczajnych sztuk 1 296; wtórniki tablic indywidualnych sztuk 27; wtórniki tablic zabytkowych sztuk 27; tablice tymczasowe badawcze sztuk 30. Ostateczna wielkość zamówienia może być mniejsza niż wyżej wymieniona wielkość planowana. Zostanie ona określona w kolejnych jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. Zamówienia na poszczególne rodzaje tablic mogą również przekroczyć określone wyżej wielkości, kosztem zmniejszenia planowanych ilości innych rodzajów tablic. Łączna wartość należności Wykonawcy, nie może jednak przekroczyć wartości umowy, określonej na podstawie
złożonej przez Wykonawcę oferty. Tablice rejestracyjne Wykonawca zobowiązuje się dostarczać w terminie nie dłuższym niż siedem dni od daty złożenia zapotrzebowania, a wtórniki tablic w terminie trzech dni od daty otrzymania zamówienia. Każdy komplet tablic musi być opakowany folią. Tablice rejestracyjne zużyte wykonawca zobowiązuje się niszczyć (kasować) po uprzednim ich zważeniu, załadowaniu i transporcie na własny koszt. Tablice rejestracyjne zużyte należy złomować zgodnie z przepisami Polskiej Normy, pod rygorem odpowiedzialności karnej. Zamówienie nie może być powierzone do realizacji podwykonawcom.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
44423400.
II.1.6) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.2) CAŁKOWITA KOŃCOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 133 671,00 PLN. Bez VAT.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
1. cena za wykonanie i dostawę tablic. Waga: 80.
2. oferowana kwota za zużyte tablice. Waga: 20.
IV.2.2) Wykorzystano aukcję elektroniczną:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2008/S 208-276002 z dnia 25.10.2008.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

ZAMÓWIENIE NR: 1
NAZWA: Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) zużytych tablic rejestracyjnych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
UNAR sp. z o.o. – sp. komandytowa, ul. Mrozowa 20a, PL-31-752 Kraków. Tel. (48-12) 684 37 84.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 1 215 000,00 PLN.
Bez VAT.
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 133 671,00 PLN.
Bez VAT.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:
Nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE:
Nie.
VI.2) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.3) PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Urząd Zamówień Publicznych, ul. J. Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. Tel. (48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl.
VI.3.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do
rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce
pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem go do Prezesa Urzędu.
VI.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych, ul. J. Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. Tel. (48-22) 458 77 77. URL:
www.uzp.gov.pl.
VI.4) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
19.12.2008.