Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 145771 – 2011 z dnia 24.05.2011 r. na Remont przeprawy promowej na rzece Wisła w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice – Poręba Żegoty.

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 125923-2011 z dnia 2011-04-28 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Wadowice
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona remont promu DROGOWIEC typ KRAKUS – o konstrukcji spawanej, międzybrzegowy, przelotowy, prowadzony na linie dolnej (dolno liniowy), wyposażony w klapy wjazdowe na rufie i dziobie…
Termin składania ofert: 2011-05-06
________________________________________
Wadowice: Remont przeprawy promowej na rzece Wisła w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice – Poręba Żegoty.
Numer ogłoszenia: 145771 – 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125923 – 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przeprawy promowej na rzece Wisła w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice – Poręba Żegoty..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona remont promu DROGOWIEC typ KRAKUS – o konstrukcji spawanej, międzybrzegowy, przelotowy, prowadzony na linie dolnej (dolno liniowy), wyposażony w klapy wjazdowe na rufie i dziobie – przytopionego w wyniku intensywnych opadów deszczu w 2010 r. Zakres robót remontowych: 1.Wymiana uszkodzonego poszycia kadłuba. 2.Wykonanie nowego polera cumowniczego. 3.Remont żurawików do podnoszenia pomostów. 4.Remont pokładu drewnianego – demontaż, konserwacja, montaż. 5.Remont pomostów wjazdowych: demontaż, wymiana uszkodzonych fragmentów pomostu, wymiana elementów drewnianych, konserwacja, remont łożysk, montaż. 6.Remont urządzenia kotwiczego. 7.Remont zespołu napędowego, wymiana silnika. 8.Remont kół linowych. 9.Remont fundamentu przekładni. 10.Remont fundamentów rolek prowadzących. 11.Remont pokryw odpowietrzeń. 12.Wykonanie nowej pokrywy włazu, skrzyni ppoż., pokryw na sprzęt ratunkowy. 13.Demontaż starych barierek wraz z zadaszeniem, wykonanie nowych. 14.Remont sterówki oraz wejścia na sterówkę. 15.Wykonanie nowych masztów nawigacyjnych. 16.Remont instalacji elektrycznej. 17.Wykonanie nowej skrzyni akumulatorowej. 18.Wykonanie nowych gretingów dla pasażerów i załogi. 19.Wykonanie nowych gretingów do łodzi towarzyszącej i wyposażenie łodzi w wylewkę, kotwicę, wiosełka i koło ratunkowe. 20.Piaskowanie i malowanie kadłuba na zewnątrz. 21.Piaskowanie i malowanie kadłuba wewnątrz. Zamawiający dopuszcza inny sposób czyszczenia kadłuba wewnątrz. Może być konserwacja wnętrza kadłuba przy użyciu farb penetrujących nie wymagających piaskowania. 22.Przestawienie promu podczas malowania. 23.Wodowanie promu. Zamawiający informuje, iż do Wykonawcy należy zamontowanie lin międzybrzegowych fi22 i fi14. Linę fi22 dostarczy Zamawiający w trakcie pełnionych prac remontowych. Koszt zamontowania lin nurtowych fi22 i fi14 należy uwzględnić w pozycji 33 formularza cenowego. 24.Remont elementów nabrzeżnych i cumowniczych. Uzupełnienia ubytków betonu należy przyjąć 1,5 m3 betonu. 25.Zakup wyposażenia elementów promu (pokładowego, sygnalizacyjnego, ratunkowego, awaryjnego, p. pożarowego). Zamawiający posiada łódź towarzyszącą przewidzianą do remontu wraz z wyposażeniem. Dopuszcza się w zamian za wykonanie remontu łodzi, dostarczenie nowej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21.12.2000r. o żegludze śródlądowej (Dz. U. z 2006r. Nr 123 poz. 857 z późn. zm.) wraz z przepisami towarzyszącymi. Przewidziana ilość pasażerów 12 osób + załoga 2 osoby.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.12.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
•    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
•    Usługi Przewozowe Promem Remonty Wodnego Sprzętu Stanisław Kuglin, Łączany 129, 34-115 Ryczów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198569,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
•    Cena wybranej oferty: 190000,00
•    Oferta z najniższą ceną: 190000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236980,00
•    Waluta: PLN.