Remont przepustu fi 1800 mm, położonego w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice – Bachowice – Witanowice w m. Bachowice. Numer ogłoszenia: 359334 – 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;}

Wadowice: Remont przepustu fi 1800 mm, położonego w
ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice – Bachowice – Witanowice w m.
Bachowice.

Numer ogłoszenia: 359334 – 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie
ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia
publicznego.

SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA
I ADRES:
Powiat
Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033
8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej
    zamawiającego:

    www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja
samorządowa.

SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przepustu fi 1800 mm,
położonego w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice – Bachowice –
Witanowice w m. Bachowice..

II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
roboty
budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie robót związanych z remontem
przepustu fi 1800 mm, położonego w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice –
Bachowice – Witanowice w m. Bachowice. Zakres robót: 1.Roboty rozbiórkowe z
odwozem -demontaż barier stalowych, -rozebranie betonowego fundamentu słupków,
-rozebranie żelbetowych przyczółków, -rozebranie przepustu fi 1800 mm z rur
żelbetowych, -rozebranie nawierzchni drogi bitumicznej gr. 6 cm, -rozebranie
chodnika z kostki betonowej, -rozebranie nawierzchni betonowej chodnika gr. 15
cm, -rozebranie zasypu przepustu, -rozebranie ubezpieczenia dna cieku z płytek
betonowych, -rozebranie rurociągu kanalizacji deszczowej fi 400 mm – betonowe,
-rozebranie konstrukcji betonowej – wylot z przepustu (płyta betonowa w dnie).
2.Remont przepustu fi 1800 mm i przyczółków -ława z kruszywa pod przepust,
-przepust fi 1800 mm z rur stalowych spiralnie karbowanych, -przyczółki
żelbetowe, -zasyp przepustu kruszywem, -ustawienie bariero poręczy, -ustawienie
barier stalowych. 3.Odbudowa jezdni i chodnika -warstwa mrozoodporna z kruszyw
naturalnych gr. 10 cm, -podbudowa z kruszyw naturalnych 0-63 gr. 20 cm,
-podbudowa z kruszyw łamanych 0-63 gr. 20 cm, -nawierzchnia z betonu
asfaltowego gr. 7 cm (warstwa wiążąca) -nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 5
cm (warstwa ścieralna), -ściek przykrawężnikowy szer. 20 cm na ławie betonowej,
-krawężnik betonowy 20/30 na ławie betonowej, -utwardzenie poboczy kruszywem
łamanym 0-31,5 gr. 15 cm, -chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm,
4.Ubezpieczenie skarp -wykopy z odwozem, -ubezpieczenie skarp brukiem gr. 20 cm
na betonie gr. 20 cm, -korytka skarpowe na ławie żwirowej, -studnia betonowa
rewizyjna fi 1000 mm, h=2,10 m, -ubezpieczenie dna cieku płytą betonową na
ławie betonowej, -ubezpieczenie skarp płytą jw. na geowłukninie, -palisada z
kołków fi 10-12 cm gł. wbicia 1,5 m, -remont kanalizacji deszczowej fi 400 mm –
rury betonowe, -ścianki czołowe na istniejących wylotach z kanalizacji
deszczowej fi 400 mm, -wbijanie kołków do płyt betonowych, -rury ochronne..

II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.

  • Określenie
    przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • wykonanie
    robót związanych z remontem przepustu fi 1800 mm, położonego w ciągu drogi
    powiatowej nr 1769K Spytkowice – Bachowice – Witanowice w m. Bachowice.
    Zakres robót: 1.Roboty rozbiórkowe z odwozem -demontaż barier stalowych,
    -rozebranie betonowego fundamentu słupków, -rozebranie żelbetowych
    przyczółków, -rozebranie przepustu fi 1800 mm z rur żelbetowych,
    -rozebranie nawierzchni drogi bitumicznej gr. 6 cm, -rozebranie chodnika z
    kostki betonowej, -rozebranie nawierzchni betonowej chodnika gr. 15 cm,
    -rozebranie zasypu przepustu, -rozebranie ubezpieczenia dna cieku z płytek
    betonowych, -rozebranie rurociągu kanalizacji deszczowej fi 400 mm –
    betonowe, -rozebranie konstrukcji betonowej – wylot z przepustu (płyta
    betonowa w dnie). 2.Remont przepustu fi 1800 mm i przyczółków -ława z
    kruszywa pod przepust, -przepust fi 1800 mm z rur stalowych spiralnie
    karbowanych, -przyczółki żelbetowe, -zasyp przepustu kruszywem,
    -ustawienie bariero poręczy, -ustawienie barier stalowych. 3.Odbudowa
    jezdni i chodnika -warstwa mrozoodporna z kruszyw naturalnych gr. 10 cm,
    -podbudowa z kruszyw naturalnych 0-63 gr. 20 cm, -podbudowa z kruszyw
    łamanych 0-63 gr. 20 cm, -nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 7 cm
    (warstwa wiążąca) -nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 5 cm (warstwa
    ścieralna), -ściek przykrawężnikowy szer. 20 cm na ławie betonowej,
    -krawężnik betonowy 20/30 na ławie betonowej, -utwardzenie poboczy
    kruszywem łamanym 0-31,5 gr. 15 cm, -chodnik z kostki brukowej betonowej
    gr. 6 cm, 4.Ubezpieczenie skarp -wykopy z odwozem, -ubezpieczenie skarp
    brukiem gr. 20 cm na betonie gr. 20 cm, -korytka skarpowe na ławie
    żwirowej, -studnia betonowa rewizyjna fi 1000 mm, h=2,10 m, -ubezpieczenie
    dna cieku płytą betonową na ławie betonowej, -ubezpieczenie skarp płytą
    jw. na geowłukninie, -palisada z kołków fi 10-12 cm gł. wbicia 1,5 m,
    -remont kanalizacji deszczowej fi 400 mm – rury betonowe, -ścianki czołowe
    na istniejących wylotach z kanalizacji deszczowej fi 400 mm, -wbijanie
    kołków do płyt betonowych, -rury ochronne.

II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.22.20.00-9.

II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.

II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.

II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 16.12.2011.

SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania
ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł
(słownie: cztery tysiące złotych)

III.2)
ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie
    zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie

III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do
    wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
    nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena
      spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
      metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i
      inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca
      winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
      składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest
      krótszy – w tym okresie, wykonał – zrealizował z należytą starannością,
      co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym
      przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia – wykazu
      z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów
      wykonania oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty
      zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
      Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana
      będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
      oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena
      spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
      metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i
      inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do
    wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca
      winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
      posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności
      kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania
      robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o
      osobie przewidzianej na powyższe stanowisko. Ocena spełnienia powyższego
      warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie
      spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
      do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
    finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena
      spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie
      metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i
      inne materiały dołączone do oferty.

III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania
    spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
    ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
    należy przedłożyć:
    • wykaz
      robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
      wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
      upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
      postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
      tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
      oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
      zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz
      osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia,
      a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
      podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie,
      że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
      uprawnień
  • III.4.2) W zakresie
    potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
    ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie
      o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny
      odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
      rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
      24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
      do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów
    zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie
      otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
      składania ofert

III.6) INNE
DOKUMENTY

Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z
art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli
dotyczy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania
oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo
winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej
notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo
winno zostać złożone, jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej
notarialnie. 4. Kosztorys ofertowy opracowany wg indywidualnej kalkulacji
Wykonawcy na podstawie przedmiaru robót, uproszczonej dokumentacji projektowej,
szczegółowych specyfikacji technicznych, wymagań SIWZ oraz ewentualnych
oględzin w terenie. Przedstawione w kosztorysie ceny jednostkowe muszą zawierać
należny podatek VAT.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV:
PROCEDURA

IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria
oceny ofert:
najniższa
cena.

IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.

IV.3) ZMIANA
UMOWY

Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak

Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana po wyrażeniu zgody
przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a.z
powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych
polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b.z powodu
uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne
dla Zamawiającego, c.z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do
przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót, d.z
powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to
działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e.z powodu
okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez
czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w
szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego
powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. f.z powodu złych warunków
atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót

IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 104 (I
piętro).

IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.11.2011 godzina 10:30, miejsce:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314
(III piętro)..

IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 

 

Pliki do pobrania: