OIgłoszenie na wycenę nieruchomości wg 5 zadań położonych na terenie ZADANIE 1 – Stronia ZADANIE 2 – Stryszowa ZADANIE 3 – Miejsca ZADANIE 4 – Barwałdu Średniego, Podolan, Zebrzydowic, Stronia, Tłuczani, Tomic, Witanowic, Woźnik, Zygodowic, Spytkowic,

Wadowice: Wycena nieruchomości wg 5 zadań położonych na terenie: ZADANIE 1 – Stronia; ZADANIE 2 – Stryszowa; ZADANIE 3 – Miejsca; ZADANIE 4 – Barwałdu Średniego, Podolan, Zebrzydowic, Stronia, Tłuczani, Tomic, Witanowic, Woźnik, Zygodowic, Spytkowic, Sułkowic; ZADANIE 5 – Olkusza.
Numer ogłoszenia: 255309 – 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości wg 5 zadań położonych na terenie: ZADANIE 1 – Stronia; ZADANIE 2 – Stryszowa; ZADANIE 3 – Miejsca; ZADANIE 4 – Barwałdu Średniego, Podolan, Zebrzydowic, Stronia, Tłuczani, Tomic, Witanowic, Woźnik, Zygodowic, Spytkowic, Sułkowic; ZADANIE 5 – Olkusza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 1 – Stronia – (Gmina Stryszów) – wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej działkę nr 3524 o powierzchni 0.0018 ha, uwidocznioną w KR1W/00090326/8, na której posadowiona jest kapliczka, w celu jej sprzedaży; ZADANIE 2 – Stryszowa – (Gmina Stryszów) – wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej niezabudowane działki nr: 4177/3 o powierzchni 0.0251 ha, 4172/3 o powierzchni 0.0567 ha, uwidocznione w KR1W/00085327/7 w celu ich sprzedaży; ZADANIE 3 – Miejsca – (Gmina Spytkowice) – wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej niezabudowane działki nr: 417/143 o powierzchni 0.3180 ha, 417/146 o powierzchni 0.2045 ha, 417/155 o powierzchni 0.3538 ha, 252/5 o powierzchni 0.2169 ha, uwidocznione w KR1W/00069826/7 w celu ich sprzedaży; ZADANIE 4 – zamówienie obejmuje ustalenie wartości nieruchomości, przejętych na rzecz Skarbu Państwa, Powiatu Wadowickiego, Gminy Andrychów, Gminy Tomice, Gminy Spytkowice – w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r.- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z póź. zm.) zajętych pod drogi publiczne: -nieruchomości położone w Barwałdzie Średnim, zajęte pod drogę krajową, obejmujące działkę nr 1444/3, -nieruchomości położone w Podolanach , zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 475/3, -nieruchomości położone w Zebrzydowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działkę nr 1523/21 -nieruchomości położone w Stroniu , zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 2271/1, -nieruchomości położone w Tłuczani, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 1155/7, -nieruchomości położone w Tomicach, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 1378/1 oraz zajęte pod drogę gminną obejmując działki nr 516/10, 516/15, 516/17, -nieruchomości położone w Witanowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 1004/5, 1007/3 , 1073/32, -nieruchomości położone w Woźnikach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działkę nr 118/7, -nieruchomości położone w Zygodowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 385/3, 390/1, -nieruchomości położone w Spytkowicach, zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 479/1 , -nieruchomości położone w Sułkowicach, zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 230/11 , ZADANIE 5 – Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Olkuskiego w trwałym zarządzie Zespołu Szkół w Olkuszu, położonej w Olkuszu, obejmującej działkę nr 2303/4 o pow. 0,0596 ha, wpisanej w księdze wieczystej KR1O/00044027/9, według stanu z dnia nabycia nieruchomości na rzecz Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowych działek wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu (nabyciu), w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie i wykaz dołączone do oferty.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie i inne dokumenty dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, – jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum – pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie miejscowości Stronie.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 1 – Stronia – (Gmina Stryszów) – wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej działkę nr 3524 o powierzchni 0.0018 ha, uwidocznioną w KR1W/00090326/8, na której posadowiona jest kapliczka, w celu jej sprzedaży;.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie miejscowości Stryszów.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 2 – Stryszowa – (Gmina Stryszów) – wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej niezabudowane działki nr: 4177/3 o powierzchni 0.0251 ha, 4172/3 o powierzchni 0.0567 ha, uwidocznione w KR1W/00085327/7 w celu ich sprzedaży;.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie miejscowości Miejsce.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 3 – Miejsca – (Gmina Spytkowice) – wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej niezabudowane działki nr: 417/143 o powierzchni 0.3180 ha, 417/146 o powierzchni 0.2045 ha, 417/155 o powierzchni 0.3538 ha, 252/5 o powierzchni 0.2169 ha, uwidocznione w KR1W/00069826/7 w celu ich sprzedaży;.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie miejscowości : Barwałdu Średniego, Podolan, Zebrzydowic, Stronia, Tłuczani, Tomic, Witanowic, Woźnik, Zygodowic, Spytkowic, Sułkowic;.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 4 – zamówienie obejmuje ustalenie wartości nieruchomości, przejętych na rzecz Skarbu Państwa, Powiatu Wadowickiego, Gminy Andrychów, Gminy Tomice, Gminy Spytkowice – w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r.- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z póź. zm.) zajętych pod drogi publiczne: – nieruchomości położone w Barwałdzie Średnim, zajęte pod drogę krajową, obejmujące działkę nr 1444/3, – nieruchomości położone w Podolanach , zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 475/3, – nieruchomości położone w Zebrzydowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działkę nr 1523/21 – nieruchomości położone w Stroniu , zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 2271/1, – nieruchomości położone w Tłuczani, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 1155/7, – nieruchomości położone w Tomicach, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 1378/1 oraz zajęte pod drogę gminną obejmując działki nr 516/10, 516/15, 516/17, – nieruchomości położone w Witanowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 1004/5, 1007/3 , 1073/32, – nieruchomości położone w Woźnikach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działkę nr 118/7, – nieruchomości położone w Zygodowicach, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 385/3, 390/1, – nieruchomości położone w Spytkowicach, zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 479/1 , – nieruchomości położone w Sułkowicach, zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 230/11.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie miejscowości Olkusz.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 – Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Olkuskiego w trwałym zarządzie Zespołu Szkół w Olkuszu, położonej w Olkuszu, obejmującej działkę nr 2303/4 o pow. 0,0596 ha, wpisanej w księdze wieczystej KR1O/00044027/9, według stanu z dnia nabycia nieruchomości na rzecz Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowych działek wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu (nabyciu), w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.

Wycena nieruchomości wg 5 zadań położonych na terenie: ZADANIE 1 – Stronia; ZADANIE 2 – Stryszowa; ZADANIE 3 – Miejsca; ZADANIE 4 – Barwałdu Średniego, Podolan, Zebrzydowic, Stronia, Tłuczani, Tomic, Witanowic, Woźnik, Zygodowic, Spytkowic, Sułkowic; ZADANIE 5 – Olkusza.
Numer ogłoszenia: 255309 – 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:

Pytanie:
W związku z ukazaniem się przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn: „Wycena nieruchomości wg 5 zadań” – numer sprawy: WIZ.272.91.2011.PN, zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji dotyczących zadania nr 1 (wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, obejmującej działkę nr 3524 o powierzchni 0,0018 ha, uwidocznioną w KR1W/00090326/8, na której posadowiona jest kapliczka):
1.    Jaka jest powierzchnia kapliczki?
2.    Czy kapliczka jest wpisana do rejestru zabytków?
3.    Czy należy wykonać pomiar kapliczki?
4.    W jakim stanie jest kapliczka?

Odpowiedź:
Ad.1. Według wpisu w ewidencji gruntów powierzchnia zabudowy kapliczki wynosi 14,00m2
Ad.2. Kapliczka nie jest wpisana do rejestru zabytków.
Ad.3. Nie jest konieczny pomiar kapliczki, tylko określenie jej wartości.
Ad.4. Kapliczka jest w dobrym stanie technicznym.

Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, wyjaśnienia do SIWZ, stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z art. 38 ust. 6 ustawy PZP. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

Pliki do pobrania: