Ogłoszenie o zamówieniu nr 85209-2011 z dnia 16.03.2011r na Remont korpusu drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice-Chocznia-Kaczyna w km 5+800 – 5+830 oraz 9+000 – 9+020 wraz z ubezpieczeniem mostu w km 8+646

Wadowice: Remont korpusu drogi powiatowej nr
1736K Frydrychowice-Chocznia-Kaczyna w km 5+800 – 5+830 oraz 9+000 –
9+020 wraz z ubezpieczeniem mostu w km 8+646

Numer ogłoszenia: 85209 – 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont
korpusu drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice-Chocznia-Kaczyna w km
5+800 – 5+830 oraz 9+000 – 9+020 wraz z ubezpieczeniem mostu w km 8+646.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
I

I.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na przeprowadzenie remontu korpusu
drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice-Chocznia-Kaczyna w km 5+800 –
5+830 oraz 9+000 – 9+020 wraz z ubezpieczeniem mostu w km 8+646 w tym:
remont uszkodzonego korpusu drogi w km 5+800-5+830 roboty polegające na:
– wykonaniu robót ziemnych; – wykonaniu wyściółek faszynowych; –
wykonaniu koszy kamienno-siatkowych; – wykonaniu gurtów kamiennych; –
uzupełnieniu skarp rumoszem wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem; –
wykonaniu warstwy odcinającej ze żwiru – wykonaniu podbudowy z kruszywa
naturalnego; – wykonaniu podbudowy z kamienia tłuczonego; – wykonaniu
warstw bitumicznych; – wykonaniu nawierzchni poboczy z kamienia
tłuczonego – montaż barier energochłonnych z poręczami W opisie
technicznym powyższe roboty zostały opisane w pkt. 5.1 jako szkoda nr 1.
remont uszkodzonego korpusu drogi w km 9+000-9+020 roboty polegające
na: – wykonaniu robót ziemnych; – wykonaniu wyściółek faszynowych; –
wykonaniu koszy kamienno-siatkowych; – wykonaniu gurtów kamiennych; –
uzupełnieniu skarp rumoszem wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem; –
oskałowaniu koszy głazami; – wykonaniu narzutu kamiennego; – wykonaniu
opasek z głazów kamiennych; – montażu barier energochłonnych z
poręczami; W opisie technicznym powyższe roboty zostały opisane w pkt.
5.5 jako szkoda nr 5. remont uszkodzonego mostu w km 8+646 roboty
polegające na: – wykonaniu wyściółek z faszyny; – wykonaniu gurtu z
koszy kamienno-siatkowych; – wykonaniu prac betonowych – uzupełnieniu
ubytków głazami oraz betonem W opisie technicznym powyższe roboty
zostały opisane w pkt. 5.4 jako szkoda nr 4. Zamawiający nie dopuszcza
składanie ofert częściowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty ,
od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
•    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•  
 Remontu korpusu drogi powiatowej nr 1736K
Frydrychowice-Chocznia-Kaczyna w km 5+800 – 5+830 oraz 9+000 – 9+020
wraz z ubezpieczeniem mostu w km 8+646 w tym: remont uszkodzonego
korpusu drogi w km 5+800-5+830 roboty polegające na: – wykonaniu robót
ziemnych; – wykonaniu wyściółek faszynowych; – wykonaniu koszy
kamienno-siatkowych; – wykonaniu gurtów kamiennych; – uzupełnieniu skarp
rumoszem wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem; – wykonaniu warstwy
odcinającej ze żwiru – wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego; –
wykonaniu podbudowy z kamienia tłuczonego; – wykonaniu warstw
bitumicznych; – wykonaniu nawierzchni poboczy z kamienia tłuczonego –
montaż barier energochłonnych z poręczami remont uszkodzonego korpusu
drogi w km 9+000-9+020 roboty polegające na: – wykonaniu robót ziemnych;
– wykonaniu wyściółek faszynowych; – wykonaniu koszy
kamienno-siatkowych; – wykonaniu gurtów kamiennych; – uzupełnieniu skarp
rumoszem wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem; – oskałowaniu koszy
głazami; – wykonaniu narzutu kamiennego; – wykonaniu opasek z głazów
kamiennych; – montażu barier energochłonnych z poręczami; remont
uszkodzonego mostu w km 8+646 roboty polegające na: – wykonaniu
wyściółek z faszyny; – wykonaniu gurtu z koszy kamienno-siatkowych; –
wykonaniu prac betonowych – uzupełnieniu ubytków głazami oraz betonem

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja
na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.600,00 zł (słownie:
dwa tysiące sześćset złotych),

III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o  
 Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał – zrealizował z
należytą starannością, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim
rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego
do oferty oświadczenia – wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy,
zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższych warunków
udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
do oferty.

•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o  
 Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w
szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi). Do oferty należy dołączyć
oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana
będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY

•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:

•    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
•    wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień

•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•  
 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy

•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•  
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca
musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym
opracowanym na podstawie, otrzymanego przedmiaru robót, dokumentacji
technicznej przekroi, rysunków, specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. W
przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających
z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny
do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę.

III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana
umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: a)
z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej,
również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami
prawa, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania
przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę,
jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia
dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez
doświadczonego Wykonawcę, robót, d) z powodu działań osób trzecich
uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są
konsekwencją winy którejkolwiek ze stron e) z powodu terminu zawarcia
umowy o której mowa w § 4 ust.2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia:
nie

WBI.272.12.2011.PN                                    Wadowice. Dnia 25.03.2011r.

Informacja dla Wykonawców
biorących
udział w postępowaniu pod nazwą: Remont korpusu drogi powiatowej nr
1736K Frydrychowice-Chocznia-Kaczyna w km 5+800 – 5+830 oraz 9+000 –
9+020 wraz z ubezpieczeniem mostu w km 8+646

Informujemy,
iż w załączniku A do SIWZ nr WBI.272.12.2011.PN w folderze Szczegółowe
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – SST Szkody
powodziowe drogi powiatowej Frydrychowice-Kaczyna  został zamieszczony
omyłkowo przedmiar robót na całość szkód powodziowych, plik: „PRZEDMIAR
ROBÓT – REMONT DR.POW. 1736K Frydrych.- Kaczyna” o rozszerzeniu typu.
pdf. Przedmiotowe postępowanie obejmuje tylko część szkód powodziowych
uwidocznionych w folderze plik „przedmiar robót Kaczyna” o rozszerzeniu
.doc., który należy uwzględnić przy wycenie robót.

Otrzymują:
1.    Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
2.    a/a (JK)
3.    www.powiat.wadowice.pl

Pliki do pobrania: