Ogłoszenie o zamówieniu nr 273977 – 2011 z dnia 19.10.2011r. na organizację i przeprowadzenie kursu kosztorysowania budowlanego dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Arial”,”sans-serif”;}
Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursu
kosztorysowania budowlanego dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w
ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 273977 – 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Powiat
Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033
8734200, faks 033 8232433.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu
kosztorysowania budowlanego dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w
ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
organizacja i przeprowadzenie kursu kosztorysowania budowlanego dla 10 uczniów
Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w ramach projektu Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne
przygotowanie uczestników kursu do samodzielnego opracowania kosztorysów. Kurs
odbywał się będzie w siedzibie Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, ul. Słowackiego
4, 34-100 Wadowice. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się na kilku programach
do kosztorysowania: Rodos, Norma, Zuzia. Zespół Szkół nr 1 w Wadowicach posiada
Program do kosztorysowania ZUZIA -wersja 10. Przy realizacji zajęć kursu
Zamawiający udostępni Wykonawcy salę komputerową wraz z oprogramowaniem ZUZIA
do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół nr 1 w Wadowicach. Do realizacji kursu
na pozostałych programach: Rodos i Norma Wykonawca zapewnia sprzęt i
oprogramowanie, a Zamawiający udostępnia salę lekcyjną w Zespole Szkół nr 1 w
Wadowicach. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Za powierzone mienie
odpowiada Wykonawca. Planowana ilość osób: 10 Zakres programowy i warunki
przeprowadzenia kursu: 1.Liczba godzin kursu powinna obejmować 30 godzin zajęć,
w tym co najmniej 26 godzin zajęć praktycznych na komputerze (6 spotkań po 5
godzin). Godzina zajęć obejmuje 45 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób
elastyczny przez Wykonawcę. 2.Zajęcia mogą odbywać się codziennie od
poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych po
zakończeniu zajęć szkolnych, a w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z
liderem szkolnym. 3.Wykonawca przed podpisaniem umowy ma obowiązek dostarczyć
do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu, który powinien zostać
uzgodniony z liderem szkolnym projektu. 4.Miejsca, wyposażenie i sprzęt
wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu.
5.Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji jedno
stanowisko komputerowe. Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi materiały
dydaktyczne: skrypt -dostosowany do tematyki szkolenia, zestaw praktycznych
ćwiczeń z programem kosztorysowym -na płycie CD. 6.Wykonawca zobowiązany jest
do przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i
oprogramowania w celu realizacji kursu. 7.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za
uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które
mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. 8.Zaświadczenie/certyfikaty o
ukończeniu kursu powinny zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
(POKL), Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS),Województwa
Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w
Małopolsce (MKZ) – (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże
zamawiający). W przypadku braku możliwości umieszczenia ww. logotypów na
zaświadczeniu, konieczne jest wydanie certyfikatów do każdego zaświadczenia
zawierających ww. informacje. 9.W ramach promocji projektu Wykonawca umieści w
miejscu realizacji kursu plakaty związane z projektem, jego nazwę wraz z
logotypami. 10.Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników
kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji na podstawie
przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny
merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej
Zamawiającemu po zakończeniu kursu. 11.Zgodnie z zasadami finansowania Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego,
obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu nie mogą być osoby
zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL tj. Instytucji
Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji
Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS,
Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów,
ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania
umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z w/w instytucji lub że nie będzie
zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i
zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało
miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy
Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z w/w instytucji jest zobowiązany
dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt
interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy
realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne
finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Dokumenty jakie winien przedłożyć
Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu
współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być
opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej
Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu
Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) – (wzór
logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). a)lista
obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia
zajęć) (oryginał), b)dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z
oryginałem), c)lista z potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych przez
uczestników kursu (oryginał), d)lista z potwierdzeniem odbioru przez
uczestników certyfikatów/zaświadczeń zgodnie ze wzorem MEN (oryginał),
e)poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych certyfikatów/zaświadczeń
zgodnie ze wzorem MEN o ukończeniu kursu, f)imienny wykaz osób, które ukończyły
i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył
kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, g)wyniki oceny merytorycznej
przebiegu kursu-ewaluacja. Program szkolenia powinien uwzględniać między innymi
takie zagadnienia: pojęcia związane ze sporządzaniem kosztorysów, ich metody i
rodzaje, kalkulowanie cen, stawek i narzutów do kosztorysu, tworzenie analiz
indywidualnych, określanie kodów CPV, sporządzanie specyfikacji technicznych z
branży budowlanych i programów funkcjonalno-użytkowych..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia powyższego
warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi posiadać wiedzę
i doświadczenie, dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty
oświadczenia i wykazu usług, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi
dokumentami uprzednich odbiorców usług, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w
przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał, co najmniej
jedną usługę polegająca na przeprowadzeniu kursu kosztorysowania
budowlanego. (Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione usługi
wykonał należycie i skutecznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu,
zakresu, dat i miejsc wykonania, oraz (fakultatywnie) nazwy, adresu i
telefonu odbiorców. Również kserokopie certyfikatów jakości usług, jeśli
takie Wykonawca posiada. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie
dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia powyższego
warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi dysponować
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie
kwalifikacje: co najmniej trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów
odpowiadających swoją tematyką przedmiotowi zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub
nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały
dołączone do oferty. - III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia powyższego
warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć: - wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień - III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia - aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pisemne
zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania
Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia, – jeżeli dotyczy. 2.Wypełniony i podpisany formularz
oferty (oddzielnie na każde zadanie). 3.Pełnomocnictwo przedłożone wyłącznie w
formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (kopia pełnomocnictwa
nie może być uwierzytelniona przez ustanowionego pełnomocnika) -jeżeli dotyczy
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 10:30, miejsce:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat
pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej:
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak