Ogłoszenie o zamówieniu nr 271909-2011 z dnia 17.10.2011r. na Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. W. Broniewskiego 1, 34-13

v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

Wadowice:
Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój
kompetencji kluczowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Kalwarii
Zebrzydowskiej, ul. W. Broniewskiego 1, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska,
realizowanych w ramach projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego
w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie
atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego wg 3 zadań.

Numer ogłoszenia: 271909 – 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie,
tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój
kompetencji kluczowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Kalwarii
Zebrzydowskiej, ul. W. Broniewskiego 1, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska,
realizowanych w ramach projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego
w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie
atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego wg 3 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na
rozwój kompetencji kluczowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w
Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. W. Broniewskiego 1, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska,
w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 3
zadań: Zadanie nr 1 – Język niemiecki w zawodzie stolarz W ramach zajęć jedna
grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do
30.04.2012r. w tym: II półrocze 2011r. – 10 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz.
Zadanie nr 2 – Język niemiecki w zawodzie krawiec. W ramach zajęć jedna grupa.
Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w
tym: II półrocze 2011r. – 10 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz. Zadanie nr 3 –
Wykorzystanie narzędzi technologii informatycznych w zawodzie stolarz. W ramach
zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy
do 30.04.2012r. w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20
godz. Miejsce przeprowadzenia w/w zajęć: Zajęcia prowadzone będą w siedzibie
Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Kalwarii Zebrzydowskiej , ul. W.
Broniewskiego 1, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska. Przyjęto, że w grupie może
uczestniczyć maksymalnie 10 osób Zamawiający udostępni zaplecze lokalowe wraz z
dostępem do wybranego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w salach dydaktycznych
znajdujących się w siedzibie szkoły. Zobowiązuje się Wykonawcę do korzystania z
ww. pomocy zgodnie z przeznaczeniem oraz zapewnienia stosownego nadzoru w
trakcie zajęć. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Opis wymagań i
obowiązków Wykonawcy: Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy opracuje plan
pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na
poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych
godzin i przedstawi Liderowi szkolnemu do zaakceptowania. Obowiązki Wykonawcy:
a.opracowanie planu pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną
tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości
realizowanych godzin oraz przedłożenie do zaakceptowania Liderowi szkolnemu.
Plan pracy zajęć jest integralną częścią dziennika zajęć. Wszelkie zmiany w w/w
harmonogramie należy uzgadniać z Liderem szkolnym. O przesunięciach terminów
odbywania zajęć lub braku możliwości ich przeprowadzenia w danym dniu z
przyczyn niezależnych, należy jak najszybciej telefonicznie powiadomić Lidera
szkolnego oraz potwierdzić zaistniały fakt stosownym e – mailem do Lidera
szkolnego; b.przeprowadzenie wśród uczniów biorących udział w zajęciach oceny
merytorycznej przebiegu zajęć – ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet
na początku i na zakończenie zajęć. Wyniki oceny merytorycznej z przebiegu
zajęć Wykonawca przekaże w formie pisemnej Liderowi szkolnemu; c.zajęcia
powinny być wykonywane profesjonalnie z użyciem nowoczesnych metod pracy;
d.prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez Lidera szkolnego;
e.informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich
trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu;
f.stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego
zamówienia znaków tj. logo Unii Europejskiej, logo Województwa Małopolskiego,
logo projektu oraz logo powiatu wadowickiego – wzór zostanie udostępniony przez
Zamawiającego; g.przedkładanie rachunków/faktur, których integralną częścią są
miesięczne karty czasu pracy prowadzone według wzoru udostępnionego przez Zamawiającego
Liderowi szkolnemu, do potwierdzenia za wykonanie usługi w następujących
terminach: 1/ w terminie do 21.12.2011r. za wykonanie usługi za rok 2011, 2/ w
terminie do 01.03.2012r. za wykonanie usługi w okresie od 01.01.2012r. do
28.02.2012r. 3/ w terminie do 02.05.2012r. za wykonanie usługi w okresie od
01.03.2012r. do 30.04.2012r. Wzór dokumentów zostanie udostępniony przez Lidera
szkolnego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Dokumenty, jakie winien przedłożyć
Wykonawca po zakończeniu zajęć w ramach projektu Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce Liderowi szkolnemu: a.dziennik zajęć wraz z listami
obecności uczniów (z każdego dnia zajęć) potwierdzona własnoręcznymi podpisami
uczestników zajęć wraz z planem pracy na cały okres realizacji projektu(kserokopie
potwierdzone za zgodność z oryginałem), b.potwierdzone za zgodność z oryginałem
wydane zaświadczenia z ukończenia zajęć, c.lista z potwierdzeniem odbioru
zaświadczeń przez uczestników zajęć, d.imienny wykaz osób, które ukończyły i
które nie ukończyły zajęć (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik zajęć ich nie
ukończył oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, e.sporządzenie
końcowego sprawozdania z ewaluacji (podsumowanie zajęć)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
    zamówienia:
    nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
    czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie
      dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
      oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie
      dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
      oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie
      dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
      oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku

    • Osoby muszą posiadać kwalifikacje do prowadzenia
      danego typu zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z
      dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od
      nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić
      nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu
      kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz. 400) oraz 3-letnie
      letnie doświadczenie w pracy z uczniami w szkole ponadgimnazjalnej:
      zasadniczej szkole zawodowej lub technikum. Ocena spełnienia powyższego
      warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
      dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie
      dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
      oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
    warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które
      będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że
      osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
      uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
    podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o
      braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z
      właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
      w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
      pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
      terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
      udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób
      fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego
      likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6
      miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)

1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z
art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, – jeżeli dotyczy. 2.Wypełniony
i podpisany formularz oferty (oddzielnie na każde zadanie). 3.Pełnomocnictwo
przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez
notariusza (kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez
ustanowionego pełnomocnika) -jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna:
nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert:

26.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul.
Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego
Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:
Zadanie nr 1 – Język niemiecki w zawodzie stolarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Kalwarii
    Zebrzydowskiej, ul. W. Broniewskiego 1, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, w
    ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 3
    zadań: – Zadanie nr 1 – Język niemiecki w zawodzie stolarz. W ramach zajęć
    jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy
    do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 10 godz. I półrocze 2012r. – 10
    godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:
Zadanie nr 2 – Język niemiecki w zawodzie krawiec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Kalwarii Zebrzydowskiej,
    ul. W. Broniewskiego 1, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, w ramach projektu
    Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 3 zadań: Zadanie
    nr 2 – Język niemiecki w zawodzie krawiec. W ramach zajęć jedna grupa.
    Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do
    30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 10 godz. I półrocze 2012r. – 10
    godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA:
Zadanie nr 3 – Wykorzystanie narzędzi technologii informatycznych w zawodzie
stolarz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Kalwarii
    Zebrzydowskiej, ul. W. Broniewskiego 1, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, w
    ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 3
    zadań: Zadanie nr 3 – Wykorzystanie narzędzi technologii informatycznych w
    zawodzie stolarz. W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40
    godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze
    2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

 

 

 

Pliki do pobrania: