Ogloszenie o zamówieniu nr 271243 – 2011 z dnia 17.10.2011 r. na prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół Specjalnych w Wadowicach, ul. E. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice, realizowanych
v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}
Wadowice:
Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój
kompetencji kluczowych w Zespole Szkół Specjalnych w Wadowicach, ul. E.
Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice, realizowanych w ramach projektu systemowego
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię
Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny
Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 271243 – 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie,
tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych
ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół Specjalnych w
Wadowicach, ul. E. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice, realizowanych w ramach
projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie
atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na
rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół Specjalnych w Wadowicach, ul. E.
Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice, w ramach projektu Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w wymiarze
40 godzin: w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz.
Tematyka zajęć: Wykorzystanie narzędzi ICT w kreowaniu przyszłości zawodowej
uczniów szkoły specjalnej w zawodzie kucharz małej gastronomii. Miejsce przeprowadzenia
w/w zajęć: Zajęcia prowadzone będą w Zespole Szkół Specjalnych w Wadowicach,
ul. E. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice . Przyjęto, że w grupie może
uczestniczyć maksymalnie 10 osób. Zamawiający udostępni zaplecze lokalowe wraz
z dostępem do wybranego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w salach
dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły. Zobowiązuje się Wykonawcę do
korzystania z ww. pomocy zgodnie z przeznaczeniem oraz zapewnienia stosownego
nadzoru w trakcie zajęć. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Opis
wymagań i obowiązków Wykonawcy: Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy
opracuje plan pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną
tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości
realizowanych godzin i przedstawi Liderowi szkolnemu do zaakceptowania.
Obowiązki Wykonawcy: a.opracowanie planu pracy zajęć w rozbiciu na zadania i
cele oraz realizowaną tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości
grup i ilości realizowanych godzin oraz przedłożenie do zaakceptowania Liderowi
szkolnemu. Plan pracy zajęć jest integralną częścią dziennika zajęć. Wszelkie
zmiany w w/w harmonogramie należy uzgadniać z Liderem szkolnym. O
przesunięciach terminów odbywania zajęć lub braku możliwości ich przeprowadzenia
w danym dniu z przyczyn niezależnych, należy jak najszybciej telefonicznie
powiadomić Lidera szkolnego oraz potwierdzić zaistniały fakt stosownym e –
mailem do Lidera szkolnego; b.przeprowadzenie wśród uczniów biorących udział w
zajęciach oceny merytorycznej przebiegu zajęć – ewaluacji na podstawie
przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie zajęć. Wyniki oceny
merytorycznej z przebiegu zajęć Wykonawca przekaże w formie pisemnej Liderowi
szkolnemu; c.zajęcia powinny być wykonywane profesjonalnie z użyciem
nowoczesnych metod pracy; d.prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez
Lidera szkolnego; e.informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o
wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich
niwelowaniu; f.stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania
przedmiotowego zamówienia znaków tj. logo Unii Europejskiej, logo Województwa
Małopolskiego, logo projektu oraz logo powiatu wadowickiego – wzór zostanie
udostępniony przez Zamawiającego; g.przedkładanie rachunków/faktur, których
integralną częścią są miesięczne karty czasu pracy prowadzone według wzoru
udostępnionego przez Zamawiającego Liderowi szkolnemu, do potwierdzenia za
wykonanie usługi w następujących terminach: 1/ w terminie do 21.12.2011r. za
wykonanie usługi za rok 2011, 2/ w terminie do 01.03.2012r. za wykonanie usługi
w okresie od 01.01.2012r. do 28.02.2012r. 3/ w terminie do 02.05.2012r. za
wykonanie usługi w okresie od 01.03.2012r. do 30.04.2012r. Wzór dokumentów
zostanie udostępniony przez Lidera szkolnego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Dokumenty, jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu zajęć w ramach
projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Liderowi szkolnemu:
a.dziennik zajęć wraz z listami obecności uczniów (z każdego dnia zajęć)
potwierdzona własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć wraz z planem pracy na
cały okres realizacji projektu(kserokopie potwierdzone za zgodność z
oryginałem), b.potwierdzone za zgodność z oryginałem wydane zaświadczenia z
ukończenia zajęć, c.lista z potwierdzeniem odbioru zaświadczeń przez
uczestników zajęć, d.imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły
zajęć (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik zajęć ich nie ukończył
oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, e.sporządzenie końcowego
sprawozdania z ewaluacji (podsumowanie zajęć)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia powyższego warunku będzie
dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia powyższego warunku będzie
dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia powyższego warunku będzie
dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Osoby muszą posiadać kwalifikacje do prowadzenia
danego typu zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z
dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od
nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić
nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia
nauczycieli (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz. 400) oraz 3-letnie letnie
doświadczenie w pracy z uczniami w szkole ponadgimnazjalnej: zasadniczej
szkole zawodowej lub technikum. Ocena spełnienia powyższego warunku
będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia powyższego warunku będzie
dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenie, że
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień - III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia - aktualny odpis z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z
art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, – jeżeli dotyczy.
2.Wypełniony i podpisany formularz oferty (oddzielnie na każde zadanie).
3.Pełnomocnictwo przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii
poświadczonej przez notariusza (kopia pełnomocnictwa nie może być
uwierzytelniona przez ustanowionego pełnomocnika) -jeżeli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert:
25.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul.
Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego
Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: tak