Ogłoszenie o zamówieniu nr 268391 – 2011 z dnia 12.10.2011r. na Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wad

v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

Wadowice:
Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój
kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w
Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice realizowanych w ramach
projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności
i jakości szkolnictwa zawodowego wg 25 zadań

Numer ogłoszenia: 268391 – 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie,
tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój
kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w
Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice realizowanych w ramach
projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie
atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego wg 25 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na
rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w
Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
kształcenia zawodowego w Małopolsce według 25 zadań: Zadanie nr 1
-Wykorzystanie różnych źródeł informacji w geografii W ramach zajęć jedna
grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do
30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz.
Zadanie nr 2 -Osiągnięcia w dziedzinie nauk przyrodniczych W ramach zajęć jedna
grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do
30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz.
Zadanie nr 3 – Przeprowadzanie doświadczeń przyrodniczych W ramach zajęć jedna
grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do
21.12.2011r Zadanie nr 4 -Osiągnięcia w dziedzinie fizyki W ramach zajęć jedna
grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do
21.12.2011r Zadanie nr 5 -Zajęcia rozwijające z matematyki dla klas pierwszych
W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od
podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze
2012r. – 20 godz. Zadanie nr 6 -Matematyka dla hotelarza W ramach zajęć jedna
grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do
30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz.
Zadanie nr 7 – Matematyka dla handlowca W ramach zajęć jedna grupa. Łączna
liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II
półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz. Zadanie nr 8
-Matematyka dla kelnera W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30
godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r.
– 20 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz. Zadanie nr 9 – Matematyka dla technika
hotelarstwa W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w
okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz.
I półrocze 2012r. – 10 godz. Zadanie nr 10 – Matematyka dla kucharza W ramach
zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy
do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 10
godz. Zadanie nr 11 – Zaawansowane techniki multimedialne – kronika wydarzeń
szkolnych w postaci elektronicznej W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba
zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II
półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz. Zadanie nr 12 –
Zaawansowane techniki multimedialne – kronika wydarzeń szkolnych w postaci
elektronicznej dla uczniów technikum W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba
zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II
półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz. Zadanie nr 13 –
Zaawansowane techniki multimedialne – Cisco W ramach zajęć jedna grupa. Łączna
liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II
półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz. Zadanie nr 14 –
Wykorzystanie technologii informatycznych w zawodzie technik ekonomista W
ramach zajęć dwie grupy. Łączna liczba zajęć 80 godzin, w okresie od podpisania
umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 40 godz. I półrocze 2012r. –
40 godz. Zadanie nr 15 – Prowadzenie dokumentacji placówki handlowej w oparciu
o narzędzia informatyczne W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40
godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r.
– 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz. Zadanie nr 16 – Sukces ucznia w życiu
zawodowym – język niemiecki W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40
godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r.
– 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz. Zadanie nr 17 – Sukces ucznia w życiu
zawodowym – język angielski W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30
godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r.
– 20 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz. Zadanie nr 18 – Język zawodowy
niemiecki dla kucharza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40
godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r.
– 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz. Zadanie nr 19 – Język zawodowy
angielski dla hotelarza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30
godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r.
– 20 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz. Zadanie nr 20 – Język angielski w
biznesie W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie
od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I
półrocze 2012r. – 20 godz. Zadanie nr 21 – Język niemiecki w biznesie W ramach
zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy
do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20
godz. Zadanie nr 22 – Dokumentacja handlowa w języku angielskim W ramach zajęć
jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do
30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz.
Zadanie nr 23 – Dokumentacja handlowa w języku niemieckim W ramach zajęć jedna
grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do
30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz.
Zadanie nr 24 – Język angielski w reklamie W ramach zajęć jedna grupa. Łączna
liczba zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r Zadanie nr
25 – Język niemiecki w gastronomii W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba
zajęć 20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r Miejsce
przeprowadzenia w/w zajęć: Zajęcia prowadzone będą w siedzibie Zespołu Szkół w
Wadowicach ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice. Przyjęto, że w grupie może
uczestniczyć maksymalnie 15 osób Zamawiający udostępni zaplecze lokalowe wraz z
dostępem do wybranego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w salach dydaktycznych
znajdujących się w siedzibie szkoły. Zobowiązuje się Wykonawcę do korzystania z
ww. pomocy zgodnie z przeznaczeniem oraz zapewnienia stosownego nadzoru w
trakcie zajęć. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Opis wymagań i
obowiązków Wykonawcy Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy opracuje plan
pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną tematykę na
poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości realizowanych
godzin i przedstawi Liderowi szkolnemu do zaakceptowania. Obowiązki Wykonawcy:
a/ opracowanie planu pracy zajęć w rozbiciu na zadania i cele oraz realizowaną
tematykę na poszczególnych zajęciach ze wskazaniem ilości grup i ilości
realizowanych godzin oraz przedłożenie do zaakceptowania Liderowi szkolnemu.
Plan pracy zajęć jest integralną częścią dziennika zajęć. Wszelkie zmiany w ww
harmonogramie należy uzgadniać z Liderem szkolnym. O przesunięciach terminów
odbywania zajęć lub braku możliwości ich przeprowadzenia w danym dniu z
przyczyn niezależnych, należy jak najszybciej telefonicznie powiadomić Lidera
szkolnego oraz potwierdzić zaistniały fakt stosownym e – meilem do Lidera
szkolnego, b/ przeprowadzenie wśród uczniów biorących udział w zajęciach oceny
merytorycznej przebiegu zajęć – ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet
na początku i na zakończenie zajęć. Wyniki oceny merytorycznej z przebiegu
zajęć Wykonawca przekaże w formie pisemnej Liderowi szkolnemu, c/ zajęcia
powinny być wykonywane profesjonalnie z użyciem nowoczesnych metod pracy, d/
prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez Lidera szkolnego, e/
informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich
trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, f/
stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego
zamówienia znaków tj. logo Unii Europejskiej, logo Województwa Małopolskiego,
logo projektu oraz logo powiatu wadowickiego – wzór zostanie udostępniony przez
Zamawiającego, g/ przedkładanie rachunków / faktur, których integralną częścią
są miesięczne karty czasu pracy prowadzone według wzoru udostępnionego przez
Zamawiającego, Liderowi szkolnemu do potwierdzenia za wykonanie usługi w
następujących terminach: 1/ w terminie do 21.12.2011r. za wykonanie usługi za
rok 2011, 2/ w terminie do 01.03.2012r. za wykonanie usługi w okresie od
01.01.2012r. do 28.02.2012r. 3/ w terminie do 02.05.2012r. za wykonanie usługi
w okresie od 01.03.2012r. do 30.04.2012r. Wzór dokumentów zostanie udostępniony
przez Lidera szkolnego niezwłocznie po podpisaniu umowy. W związku z realizacją
zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny
dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL),
Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego,
Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) –
wzór logo POKL, UE EFS, województwa i powiatu przekaże Zamawiający. Dokumenty,
jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu zajęć w ramach projektu
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Liderowi szkolnemu: a/
dziennik zajęć wraz z listami obecności uczniów (z każdego dnia zajęć)
potwierdzona własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć wraz z planem pracy na
cały okres realizacji projektu(kserokopie potwierdzone za zgodność z
oryginałem), b/ potwierdzone za zgodność z oryginałem wydane zaświadczenia z
ukończenia zajęć, c/ lista z potwierdzeniem odbioru zaświadczeń przez
uczestników zajęć, d/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły
zajęć (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik zajęć ich nie ukończył
oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, e/ sporządzenie końcowego
sprawozdania z ewaluacji (podsumowanie zajęć). Wartość zamówienia jest mniejsza
niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
    zamówienia:
    nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania w stosunku do osób mających prowadzić
      zajęcia dodatkowe pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji
      kluczowych w ramach w/w projektu: Osoby muszą posiadać kwalifikacje do
      prowadzenia danego typu zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji
      Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji
      wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których
      można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub
      ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz.
      400) oraz 3-letnie letnie doświadczenie w pracy z uczniami w szkole
      ponadgimnazjalnej: zasadniczej szkole zawodowej lub technikum. Ocena
      spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
      spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
      do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
    o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
    warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które
      będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że
      osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
      uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
    podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o
      braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z
      właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
      w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
      pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
      terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
      udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób
      fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego
      likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6
      miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert:

20.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul.
Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego
Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:
Zadanie nr 1 -Wykorzystanie różnych źródeł informacji w geografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 1 -Wykorzystanie różnych
    źródeł informacji w geografii W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba
    zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II
    półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:
Zadanie nr 2 -Osiągnięcia w dziedzinie nauk przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 2 -Osiągnięcia w
    dziedzinie nauk przyrodniczych W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba
    zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II
    półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA:
Zadanie nr 3 – Przeprowadzanie doświadczeń przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 3 – Przeprowadzanie
    doświadczeń przyrodniczych W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć
    20 godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA:
Zadanie nr 4 -Osiągnięcia w dziedzinie fizyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 4 -Osiągnięcia w
    dziedzinie fizyki W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20
    godzin, w okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA:
Zadanie nr 5 -Zajęcia rozwijające z matematyki dla klas pierwszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 5 -Zajęcia rozwijające z
    matematyki dla klas pierwszych W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba
    zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II
    półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA:
Zadanie nr 6 -Matematyka dla hotelarza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
    zakresu zamówienia:
    Przedmiotem
    zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych
    ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im.
    ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100
    Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
    Małopolsce. Zadanie nr 6 -Matematyka dla hotelarza W ramach zajęć jedna
    grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do
    30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 10
    godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA:
Zadanie nr 7 – Matematyka dla handlowca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 7 – Matematyka dla
    handlowca W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w
    okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20
    godz. I półrocze 2012r. – 10 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA:
Zadanie nr 8 -Matematyka dla kelnera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
    zakresu zamówienia:
    Przedmiotem
    zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych
    ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im.
    ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100
    Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
    Małopolsce.Zadanie nr 8 -Matematyka dla kelnera W ramach zajęć jedna
    grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do
    30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 10
    godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA:
Zadanie nr 9 – Matematyka dla technika hotelarstwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 9 – Matematyka dla
    technika hotelarstwa W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30
    godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r.
    – 20 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10
NAZWA: Zadanie nr 10 – Matematyka dla kucharza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
    zakresu zamówienia:
    Przedmiotem
    zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych
    ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im.
    ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100
    Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
    Małopolsce. Zadanie nr 10 – Matematyka dla kucharza W ramach zajęć jedna
    grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do
    30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 10
    godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11
NAZWA: Zadanie nr 11 – Zaawansowane techniki multimedialne – kronika
wydarzeń szkolnych w postaci elektronicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce.Zadanie nr 11 – Zaawansowane techniki
    multimedialne – kronika wydarzeń szkolnych w postaci elektronicznej W
    ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30 godzin, w okresie od
    podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I
    półrocze 2012r. – 10 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12
NAZWA: Zadanie nr 12 – Zaawansowane techniki multimedialne – kronika
wydarzeń szkolnych w postaci elektronicznej dla uczniów technikum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 12 – Zaawansowane techniki
    multimedialne – kronika wydarzeń szkolnych w postaci elektronicznej dla
    uczniów technikum W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40
    godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze
    2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 13
NAZWA: Zadanie nr 13 – Zaawansowane techniki multimedialne – Cisco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
    zakresu zamówienia:
    Przedmiotem
    zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych
    ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im.
    ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100
    Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
    Małopolsce. Zadanie nr 13 – Zaawansowane techniki multimedialne – Cisco W
    ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od
    podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I
    półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 14
NAZWA: Zadanie nr 14 – Wykorzystanie technologii informatycznych w
zawodzie technik ekonomista.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu
    zamówienia:
    Przedmiotem
    zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych pozalekcyjnych
    ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im.
    ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100
    Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
    Małopolsce. Zadanie nr 14 – Wykorzystanie technologii informatycznych w
    zawodzie technik ekonomista W ramach zajęć dwie grupy. Łączna liczba zajęć
    80 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze
    2011r. – 40 godz. I półrocze 2012r. – 40 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 15
NAZWA: Zadanie nr 15 – Prowadzenie dokumentacji placówki handlowej w
oparciu o narzędzia informatyczne.

v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych
    w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska
    Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia
    zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 15 – Prowadzenie dokumentacji placówki
    handlowej w oparciu o narzędzia informatyczne W ramach zajęć jedna grupa.
    Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do
    30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20
    godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 16
NAZWA: Zadanie nr 16 – Sukces ucznia w życiu zawodowym – język
niemiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 16 – Sukces ucznia w życiu
    zawodowym – język niemiecki W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba
    zajęć 40 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II
    półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 17
NAZWA: Zadanie nr 17 – Sukces ucznia w życiu zawodowym – język
angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 17 – Sukces ucznia w życiu
    zawodowym – język angielski W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba
    zajęć 30 godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II
    półrocze 2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 18
NAZWA: Zadanie nr 18 – Język zawodowy niemiecki dla kucharza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 18 – Język zawodowy
    niemiecki dla kucharza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40
    godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze
    2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 19
NAZWA: Zadanie nr 19 – Język zawodowy angielski dla hotelarza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 19 – Język zawodowy
    angielski dla hotelarza W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 30
    godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze
    2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 10 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 20
NAZWA: Zadanie nr 20 – Język angielski w biznesie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 20 – Język angielski w biznesie
    W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w okresie od
    podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20 godz. I
    półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 21
NAZWA: Zadanie nr 21 – Język niemiecki w biznesie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 21 – Język niemiecki w
    biznesie W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40 godzin, w
    okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r. – 20
    godz. I półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 22
NAZWA: Zadanie nr 22 – Dokumentacja handlowa w języku angielskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 22 – Dokumentacja handlowa
    w języku angielskim W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40
    godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze
    2011r. – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 23
NAZWA: Zadanie nr 23 – Dokumentacja handlowa w języku niemieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 23 – Dokumentacja handlowa
    w języku niemieckim W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 40
    godzin, w okresie od podpisania umowy do 30.04.2012r w tym: II półrocze 2011r.
    – 20 godz. I półrocze 2012r. – 20 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 24
NAZWA: Zadanie nr 24 – Język angielski w reklamie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 24 – Język angielski w
    reklamie W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w
    okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

CZĘŚĆ Nr: 25
NAZWA: Zadanie nr 25 – Język niemiecki w gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć
    dodatkowych pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji
    kluczowych w Zespole Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach,
    ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja
    kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zadanie nr 25 – Język niemiecki w
    gastronomii W ramach zajęć jedna grupa. Łączna liczba zajęć 20 godzin, w
    okresie od podpisania umowy do 21.12.2011r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
    cena.

 

Pliki do pobrania: