Ogłoszenie o zamówieniu nr 219017 – 2011 z dnia 12.08.2011r na zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni zawodowej i komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Andrychowie w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych p

Wadowice: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni zawodowej i
komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w
Andrychowie w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez
Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
Małopolsce

Numer ogłoszenia: 219017 – 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
•    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup,
dostawa i montaż wyposażenia pracowni zawodowej i komputerowej do
Zespołu Szkół nr 1 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Andrychowie w
celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w
ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pracowni zawodowej i
komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego w
Andrychowie w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez
Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
Małopolsce. Wyposażenie pracowni zawodowej: biurka komputerowe dla
uczniów (6 szt); biurko komputerowe dla nauczyciela; fotel biurowy;
urządzenie wielofunkcyjne (3 szt) ; kalkulatory biurowe (7 szt); regały
biurowe (4+3 szt); zestawy głośnikowe (7 szt); zestawy komputerowe dla
uczniów (6 szt); zestaw komputerowy dla nauczyciela; wyposażenie sieci
lokalnej; niszczarka; telefony (3 szt); bindownica; gilotyna do papieru;
tablica; stół konferencyjny; krzesła (16 szt) . Wyposażenie pracowni
komputerowej: krzesła uczniowskie (15 szt); ławki uczniowskie (15 szt);
fotel nauczyciela; komputerowe biurko nauczyciela; zestawy komputerowe
dla uczniów ( 15 szt); drukarka; tablica. Szczegółowy opis wyposażenia i
potrzeb zamawiającego dla obu pracowni zawierający ilości, rodzaj i
wymiary umeblowania i wyposażenia pracowni w różne urządzenia i sprzęty,
jak i opis sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarki
laserowej, został zawarty w załączniku A do SIWZ. Wymagania dotyczące
sposobu realizacji zamówienia: a) wykonawca musi zaoferować przedmiot
zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na
potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe
opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi
producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej),
pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu
względem wymagań Zamawiającego; b) wykonawca musi zapewnić, iż oferowany
sprzęt i urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie
z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a
w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie bezpieczeństwa; c)
wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić min. gwarancję
wskazaną w załączniku A do SIWZ wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę
oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od
dnia odbioru bez zastrzeżeń (po dostawie i montażu) przedmiotu
zamówienia w w/w szkole, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W
ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej
urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d) wykonawca musi
zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 14 dni roboczych,
licząc od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego).W okresie
gwarancyjnym Dostawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu
zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Łączny czas reakcji serwisu
i naprawy nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od chwili
zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą
wyższą, zwłoki w naprawie Dostawca musi zapewnić na czas naprawy
urządzenie zastępcze. e) w przypadku stwierdzenia wad lub usterek w
wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich
nieodpłatnej wymiany lub usunięcia w terminie do 14 dni od daty
zgłoszenia. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za
które odpowiedzialność ponosi użytkownik) nie usunie wady (usterki)
przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo
zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć
związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty;
f) wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ
terminie. Miejscem dostawy jest Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T.
Kotarbińskiego w Andrychowie, dokładny adres został uwidoczniony w
załączniku A do SIWZ. g) wykonawca musi zaoferować termin płatności
zgodny z postanowieniami § 4 wzoru umowy załączonego do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet
realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert
równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z
postanowieniami ustawy pzp, jest obowiązany wykazać w treści
przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot
zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ,
bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność
rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te
same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej
takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej.
Wykonawca zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań
sprzętowo – programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać
szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami
opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe
opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności
oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności
wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego
urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych
(prospekty, katalogi, foldery itp.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•  
 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•  
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH
POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE
ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
•  
 opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków
stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza
naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia
odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca
musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego,
określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do
przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne
(prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej
wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji
oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty w
następującym zakresie, przy zachowaniu niezmiennej ceny: 1. zmiany
terminu realizacji zamówienia – ze względu na przyczyny leżące po
stronie zamawiającego, dotyczące w szczególności braku
przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne
niezawinione przez strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia
zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą (pożar, powódź itp.); 2.
wydłużenie terminu gwarancji – z racji przedłużenia jej przez
producenta/wykonawcę; 3. poprawy jakości lub innych parametrów
charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia
lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności
urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez
producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez wykonawcę
przedmiotu zamówienia; 4. aktualizacji rozwiązań projektowych – z uwagi
na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104 (I
piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok.
nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja
kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia:
tak

Pliki do pobrania: