Ogłoszenie o zamówieniu nr 205845-2011 z dnia 29.07.2011r na Wykonanie robót związanych z zadaniem pn.: Modernizacja drogi powiatowej nr 1782K Kalwaria – Brzeźnica na długości 280m, km 10+390-10+670 w m. Kopytówka i Marcyporęba

Wadowice: Wykonanie robót związanych z zadaniem
pn.: Modernizacja drogi powiatowej nr 1782K Kalwaria – Brzeźnica na
długości 280m, km 10+390-10+670 w m. Kopytówka i Marcyporęba
Numer ogłoszenia: 205845 – 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
•    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych
z zadaniem pn.: Modernizacja drogi powiatowej nr 1782K Kalwaria –
Brzeźnica na długości 280m, km 10+390-10+670 w m. Kopytówka i
Marcyporęba.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie robót związanych z
zadaniem pn.: Modernizacja drogi powiatowej nr 1782K Kalwaria –
Brzeźnica na długości 280m, km 10+390-10+670 w m. Kopytówka i
Marcyporęba. Zakres robót obejmuje: – roboty pomiarowe; – oczyszczenie i
skropienie nawierzchni; – wykonanie warstwy profilowanej z mieszanki
mineralno-asfaltowej; – wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki
mineralno – asfaltowej – nawierzchnia winna być wykonana całą
szerokością jezdni; – profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawężeń i
uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem). Wartość
zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony
obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
•    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•  
 Modernizacja drogi powiatowej nr 1782K Kalwaria – Brzeźnica. Zakres
robót obejmuje: – roboty pomiarowe; – oczyszczenie i skropienie
nawierzchni; – wykonanie warstwy profilowanej z mieszanki
mineralno-asfaltowej; – wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki
mineralno – asfaltowej – nawierzchnia winna być wykonana całą
szerokością jezdni; – profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawężeń i
uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja
na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie:
jeden tysiąc pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o  
 Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał – zrealizował z
należytą starannością, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim
rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego
do oferty oświadczenia – wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy,
zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższych warunków
udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
do oferty.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o  
 Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w
szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do
kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć
oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana
będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o  
 Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej
wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj.
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Ocena
spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie
metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•  
 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz robót
budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
•  
 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•  
 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień
•    opłaconą polisę, a w
przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•  
 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•  
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca
musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym
opracowanym wg indywidualnej kalkulacji na podstawie otrzymanego
przedmiaru robót, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót, przekroju, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w
terenie. Ceny jednostkowe brutto uwidocznione w kosztorysie winny
obejmować koszty ogólne, zysk, podatek VAT, uporządkowanie placu budowy,
ewentualne upusty, itp. Zamawiający wymaga aby, przedstawione przez
Wykonawcę ceny jednostkowe zawierały należny podatek VAT. Każda pozycja
kosztorysowa musi zostać wypełniona. Ceny jednostkowe, wartość
kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po
przecinku. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na
okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. W przypadku nie
ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów
wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania
przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana
umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: a.
z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej,
również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami
prawa, b. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania
przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę,
jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c. z powodu wystąpienia
dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez
doświadczonego Wykonawcę, robót, d. z powodu działań osób trzecich
uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są
konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e. z powodu okoliczności siły
wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki
zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w
szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub
grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
ofert: 16.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w
Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie

Pliki do pobrania: