Ogłoszenie o zamówieniu nr 184039-2011 z dnia 05.07.2011r na Wykonanie w 2 egzemplarzach operatów szacunkowych nieruchomości pod budowę obwodnicy Andrychowa etap II podetap II.1 i II.2

~Wadowice: Wykonanie w 2 egzemplarzach operatów szacunkowych nieruchomości pod budowę obwodnicy Andrychowa etap II podetap II.1 i II.2
Numer ogłoszenia: 184039 – 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
•    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w 2 egzemplarzach operatów szacunkowych nieruchomości pod budowę obwodnicy Andrychowa etap II podetap II.1 i II.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych nieruchomości, określających: – Wartość rynkową nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych , które przeszły na własność: Powiatu Wadowickiego, i Gminy Andrychów w miejscowości Andrychów, wraz z budynkami i pozostałymi składnikami majątkowymi. – Ustalenie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oraz wartości gruntu oddanego w wieczyste użytkowanie. zajętych pod budowę lokalnej obwodnicy Andrychowa – etap II podetap II.1 od ulicy Stefana Batorego do ulicy Biała Droga oraz – etap II podetap II.2 od ulicy Starowiejskiej do ulicy Włókniarzy, na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz.U. z 2008r. , nr 193 poz.1194 – tekst jednolity z późn. zm.) , w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym. Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 201 poz. 2109 z późn. zm ). W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1a Ustalenie wartości prawa własności nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, które przeszły na własność: Powiatu Wadowickiego i Gminy Andrychów w miejscowości Andrychów, wraz z budynkami i pozostałymi składnikami majątkowymi, zajętych pod budowę lokalnej obwodnicy Andrychowa – etap II podetap II.1 od ulicy Stefana Batorego do ulicy Biała Droga – – 1606/48 o pow. 0,0129 ha ( zabudowana budynkiem mieszkalnym ), – 1606/35 o pow. 0,0556 ha ( zabudowana budynkiem mieszkalnym ), – 1606/49 o pow. 0,0057 ha ( zabudowana budynkiem mieszkalnym), – 1617/21 o pow. 0,1509 ha, – 1617/22 o pow. 0,0812 ha, – 3019/14 o pow. 0,3125 ha, 1b.Ustalenie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oraz wartości gruntu oddanego w wieczyste użytkowanie, obejmującej n/w działki, wraz z ustaleniem wartości składników majątkowych – 1610/106 o pow. 0,1002 ha, (własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym WSW Andoria w likwidacji); – 1610/108 o pow.0,0191 ha, (własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym WSW Andoria w likwidacji). Zamawiający przekazuje Wykonawcy decyzję Starosty Wadowickiego Nr 1/2009 NZD.SW.7332/Andr-26/08/09 z dnia 29 stycznia 2009r, decyzję Starosty Wadowickiego Nr 1/2008 NZD.SW.7332/Andr-57/08 z dnia 07 sierpnia 2008r. postanowienia Sądu Rejonowego INs.388/08 z dnia 30.12.2010r. oraz I.Ns. 636/10 z dnia 17.12.2010r., pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiadać opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania: