Ogłoszenie o zamówieniu na Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według

Wadowice: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 5 zadań
Numer ogłoszenia: 217169 – 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 5 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.   

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 5 zadań: Zadanie nr 1 – Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów i drukarki laserowej do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach. Zadanie nr 2 – Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i zestawu interaktywnego do Zespołu Szkół nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Andrychowie. Zadanie nr 3 – Zakup i dostawa tabletów oraz tablicy interaktywnej do Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej. Zadanie nr 4 – Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Zespołu Szkół Specjalnych. Zadanie nr 5 – Zakup i dostawa projektorów, ekranów i laptopów do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów, drukarki laserowej, urządzeń wielofunkcyjnych, zestawu interaktywnego i tablicy interaktywnej do: Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach; Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie; Zespołu Szkół nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej; Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach, w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce z podziałem na 5 zadań. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego na poszczególne zadania, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów, drukarki laserowej, urządzeń wielofunkcyjnych, zestawu interaktywnego i tablicy interaktywnej został zawarty w załączniku A do SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego; b) wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie bezpieczeństwa; c) wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić min. gwarancję wskazaną w załączniku A do SIWZ wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia odbioru bez zastrzeżeń (po dostawie i montażu) przedmiotu zamówienia w danej szkole – w ramach danego zadania, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d) wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego).W okresie gwarancyjnym Dostawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Łączny czas reakcji serwisu i naprawy nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie Dostawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. e) w przypadku stwierdzenia wad lub usterek w wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za które odpowiedzialność ponosi użytkownik) nie usunie wady (usterki) przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty; f) wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. Miejscem dostawy jest odpowiednio do zadania: Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach; Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie; Zespołu Szkół nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej; Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach, dokładne adresy zostały uwidocznione w załączniku A do SIWZ. g) wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 3 wzoru umowy załączonego do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo – programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.). Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.74.50-8, 30.23.21.10-8, 32.35.12.00-0, 38.65.21.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
•    opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań zamawiającego. Szczegółowa kalkulacja cenowa z podaniem ceny jednostkowej i sumarycznej netto, wysokość (wysokości) i kwotę (kwoty) należnego podatku od towarów i usług VAT, oraz wartość (wartości) jednostkowe i sumaryczne brutto, skalkulowane przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i jej załączników;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty w następującym zakresie, przy zachowaniu niezmiennej ceny: 1. zmiany terminu realizacji zamówienia – ze względu na przyczyny leżące po stronie zamawiającego, dotyczące w szczególności braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą (pożar, powódź itp.); 2. wydłużenie terminu gwarancji – z racji przedłużenia jej przez producenta/wykonawcę; 3. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia; 4. aktualizacji rozwiązań projektowych – z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 – Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów i drukarki laserowej do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów i drukarki laserowej do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach: – jednostka centralna 10 sztuk; – monitor 22 cale z matrycą PVA – 10sztuk; – drukarka kolorowa laserowa – 1 sztuka; – tablety graficzne – 10 sztuk;.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.74.50-8.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 – Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i zestawu interaktywnego do Zespołu Szkół nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Andrychowie.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i zestawu interaktywnego do Zespołu Szkół nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Andrychowie: – komputery – 12 sztuk; – zestaw interaktywny – 1 zestaw; – urządzenie wielofunkcyjne – 2 sztuki..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 39.16.21.00-6.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 – Zakup i dostawa tabletów oraz tablicy interaktywnej do Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa tabletów oraz tablicy interaktywnej do Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej: – tablica interaktywna – 1 sztuka; – tablety – 6 sztuk.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.74.50-8.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 – Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Zespołu Szkół Specjalnych..
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Zespołu Szkół Specjalnych.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 – Zakup i dostawa projektorów, ekranów i laptopów do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa projektorów, ekranów i laptopów do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie: – zestaw komputerowy (laptop plus oprogramowanie) – 3 sztuki; – rzutnik multimedialny (projektor) – 3 sztuki; – ekran elektryczny – 3 sztuki.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.35.12.00-0, 38.65.21.00-1.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 217169-2011 z dnia 2011-08-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Wadowice
Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 5…
Termin składania ofert: 2011-08-22
________________________________________
Numer ogłoszenia: 222499 – 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 217169 – 2011 data 11.08.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
•    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4.
•    W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
•    W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

Pliki do pobrania: