Ogloszenie o zamówieniu na zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według

v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Arial”,”sans-serif”;}

Wadowice:
Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych
w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w
ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 2
zadań: Zadanie nr 1 – Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z
oprogramowaniem, tabletów i drukarki laserowej do Zespołu Szkół nr 3 im. ks.
prof. Józefa Tischnera w Wadowicach. Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa
projektorów, ekranów i laptopów do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T.
Kotarbińskiego w Andrychowie.

Numer ogłoszenia: 270365 – 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100
Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych
urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych
przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
Małopolsce według 2 zadań: Zadanie nr 1 – Zakup, dostawa i montaż sprzętu
komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów i drukarki laserowej do Zespołu
Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach. Zadanie nr 2 – Zakup i
dostawa projektorów, ekranów i laptopów do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T.
Kotarbińskiego w Andrychowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem, tabletów, drukarki laserowej, projektorów, ekranów i
laptopów do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach oraz
do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie, w celach
edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach
projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 2 zadań.
Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego na poszczególne zadania, zawierający
rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów, drukarki
laserowej, projektorów, ekranów i laptopów został zawarty w załączniku A do
SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) wykonawca musi
zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w
SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe
opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta
itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie
stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego; b)
wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup
i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw
osób trzecich, a w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie
bezpieczeństwa; c) wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić
min. gwarancję wskazaną w załączniku A do SIWZ wraz z nieodpłatną (wliczoną w
cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od
dnia odbioru bez zastrzeżeń (po dostawie i montażu) przedmiotu zamówienia w
danej szkole – w ramach danego zadania, potwierdzonej podpisaniem protokołu
odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady
fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d) wykonawca
musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 14 dni roboczych, licząc
od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego).W okresie gwarancyjnym Dostawca
zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając
ciągłość jego pracy. Łączny czas reakcji serwisu i naprawy nie może przekroczyć
14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej,
okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie Dostawca musi zapewnić na
czas naprawy urządzenie zastępcze. e) w przypadku stwierdzenia wad lub usterek
w wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej
wymiany lub usunięcia w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli z
jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za które odpowiedzialność ponosi
użytkownik) nie usunie wady (usterki) przedmiotu zamówienia w wyznaczonym
terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany
jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu
zapłaty; f) wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ
terminie. Miejscem dostawy jest odpowiednio do zadania: Zespołu Szkół nr 3 im.
ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach; Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T.
Kotarbińskiego w Andrychowie, dokładne adresy zostały uwidocznione w załączniku
A do SIWZ. g) wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z
postanowieniami § 4 ust. 3 wzoru umowy załączonego do SIWZ. Zamawiający nie
przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu
zamówienia. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest
uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6,
30.23.21.10-8, 39.16.21.00-6, 30.23.74.50-8, 32.35.12.00-0, 38.65.21.00-1,
30.23.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba
części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach:
14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·        
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·        
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:

    • oświadczenie o
      braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis
      z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
      rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
      24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
      do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·        
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto
      jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej
      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE
DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty
budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń
    technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę
    dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu
    potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery,
katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej),
pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem
wymagań zamawiającego. 2. Szczegółowa kalkulacja cenowa z podaniem ceny jednostkowej
i sumarycznej netto, wysokość (wysokości) i kwotę (kwoty) należnego podatku od
towarów i usług VAT, oraz wartość (wartości) jednostkowe i sumaryczne brutto,
skalkulowane przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i jej załączników

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty w następującym
zakresie, przy zachowaniu niezmiennej ceny: 1. zmiany terminu realizacji
zamówienia – ze względu na przyczyny leżące po stronie zamawiającego, dotyczące
w szczególności braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz
inne niezawinione przez strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia
zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą (pożar, powódź itp.); 2. wydłużenie
terminu gwarancji – z racji przedłużenia jej przez producenta/wykonawcę; 3.
poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu
objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub
lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji
wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego
przez wykonawcę przedmiotu zamówienia; 4. aktualizacji rozwiązań projektowych –
z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert:
25.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314
(III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 – Zakup, dostawa i montaż
sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów i drukarki laserowej do
Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach.

·        
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia:
Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z
oprogramowaniem, tabletów i drukarki laserowej do Zespołu Szkół nr 3 im. ks.
prof. Józefa Tischnera w Wadowicach, w celach edukacyjnych młodzieży szkół
prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce, tj. -jednostka centralna – 10 sztuk; monitor – 10
sztuk; drukarka kolorowa laserowa – 1 sztuka; tablety graficzne – 10 sztuk.

·        
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.74.50-8, 32.35.12.00-0.

·        
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 14.

·        
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa projektorów,
ekranów i laptopów do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w
Andrychowie.

·        
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż
sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, projektorów, ekranów i laptopów
do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie, w celach
edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach
projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce tj. zestawy
komputerowe (laptop plus oprogramowanie) – 3 sztuki, rzutnik multimedialny
(projektor) – 3 sztuki, ekrany elektryczne – 3 sztuki.

·        
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30.21.31.00-6, 32.35.20.00-0, 38.65.21.00-1.

·        
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w dniach: 14.

·        
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Arial”,”sans-serif”;}

Wadowice, dnia 20.10.2011r.

WIZ.272.112.2011.PN

 

 

 

Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację na dostawę

Ogłoszenie o zamówieniu – Nr ogłoszenia:  270365–
2011 z dnia 14.10.2011

 

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących
specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu
Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113,
poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:

 

PYTANIA

  1. Czy żądany zasilacz ma wypełniać
    wymogi normatywu 80PLUS, czy także posiadać certyfikat jej spełnienia?
  2. Żądana minimalna waga obudowy dla
    komputera stacjonarnego, dotyczy wartości netto samej obudowy, bez
    zasilacza?

 

ODPOWIEDŹ

  1. Zasilacz może być bez certyfikatu,
    ale ma spełniać wymagania normatywu 80PLUS.
  2. Należy uwzględnić: „minimalna waga
    obudowy bez zasilacza”

 

 

Otrzymują:

1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

2. www.powiat.wadowice.pl

3. a/a
(MK)

 

 

 

Pliki do pobrania: