Ogłoszenie o przetagru na Organizację i przeprowadzenie kursu kosmetycznego, wizażu i stylizacji paznokci dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Numer ogłoszenia 287195

v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

st1:*{behavior:url(#ieooui) }

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Arial”,”sans-serif”;}

Wadowice:
Organizacja i przeprowadzenie kursu kosmetycznego, wizażu i stylizacji paznokci
dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Numer ogłoszenia: 287195 – 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100
Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące
    dynamicznego systemu zakupów:
    nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i
przeprowadzenie kursu kosmetycznego, wizażu i stylizacji paznokci dla uczniów
szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja
kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu kosmetycznego,
wizażu i stylizacji paznokci dla 15 uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. prof.
Tadeusza Kotarbińskiego w Andrychowie i 15 uczniów Zespołu Szkół im. Komisji
Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach projektu Modernizacja
kształcenia zawodowego w Małopolsce. Celem kursu jest nabycie wiedzy i
umiejętności wykonywania zabiegów z zakresu kosmetyki, wizażu i stylizacji
paznokci. Miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs dla uczniów Zespołu Szkół nr 1
im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie i uczniów Zespołu Szkół im. Komisji
Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej może zostać zorganizowany w
miejscu siedziby Wykonawcy, bądź w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca
zapewnia wówczas każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod
siedziby ZS nr 1 w Andrychowie i Zespołu Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej
do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i
odwożenia uczestników kursu. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami
drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Dopuszcza się możliwość
organizacji kursu w siedzibie Zespołu Szkół nr 1 im. prof. Tadeusza
Kotarbińskiego w Andrychowie, ul. Starowiejska 22 a, 34-120 Andrychów oraz w
siedzibie Zespołu Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej, al. Jana Pawła II
13, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska w uzgodnieniu z dyrektorami szkół. Zamawiający
udostępni Wykonawcy sale lekcyjne do przeprowadzenia kursu w w/w szkołach.
Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Za powierzone mienie odpowiada
Wykonawca. Planowana ilość osób: 30 Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia
kursu: Liczba godzin kursu powinna obejmować co najmniej 30 godzin zajęć ( w
tym zajęcia teoretyczne i praktyczne).Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45
minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć.
Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą
odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej w
godzinach popołudniowych po zakończeniu zajęć szkolnych, a w weekendy, po
wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca przed podpisaniem
umowy ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu,
który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Miejsca,
wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać
wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji
przedmiotowego kursu. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych
z realizacją kursu tj. w szczególności do : 1. organizacji kursu – zajęć
teoretycznych i praktycznych, 2. ubezpieczenia uczestników kursu w niezbędnym
zakresie, 3. przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia kosmetyków i
niezbędnego sprzętu w celu realizacji kursu, 4. realizacji kursu przez
wykwalifikowanych wykładowców i instruktorów, posiadających doświadczenie w
prowadzeniu kursu, 5. przekazania środków ochrony osobistej dla każdego
uczestnika na czas trwania kursu, jeśli są wymagane, 6. Wykonawca winien
zapewnić dla uczestników kursu na każdy dzień jego trwania bezpłatny catering w
postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka, woda mineralna, soki)
natomiast w przypadku zajęć przekraczających 5 godzin lekcyjnych w danym dniu
zapewni dodatkowo bezpłatnie catering w postaci gorącego posiłku. Wykonawca
wyposaży każdego uczestnika szkolenia w kuferek kosmetyczny, który przejdzie na
własność uczestnika. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez
wykazanie, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat najmniej 1 zamówienie
obejmujące usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu kosmetycznego, a w
przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie,
licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał co najmniej jedną
usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu odpowiadającego przedmiotowi
zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje: co najmniej trzyletnie
doświadczenie w prowadzeniu kursów odpowiadających tematyką przedmiotowi zamówienia
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania,
a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w
kursie. Zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu kursu powinny zawierać logotypy
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej- Europejski
Fundusz Społeczny (UE EFS),Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i
Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) – (wzór logo POKL, UF
EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). W przypadku braku możliwości
umieszczenia ww. logotypów na zaświadczeniu, konieczne jest wydanie certyfikatów
do każdego zaświadczenia zawierających ww. informacje. W ramach promocji
projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane z
projektem, jego nazwę wraz z logotypami. Wykonawca jest zobowiązany do
przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu-
ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie
kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże
w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Zgodnie z zasadami
finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo
Rozwoju Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu
nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL
tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej
(Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS , Krajowym
Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt
interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia
podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z w/w instytucji lub że nie
będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i
zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało
miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy
Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z w/w instytucji jest zobowiązany
dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt
interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy
realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne
finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Dokumenty jakie winien przedłożyć
Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu
współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być
opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej
Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu
Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) – (wzór
logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). a/ lista
obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia
zajęć) na zajęciach teoretycznych i praktycznych (oryginał), b/ dziennik zajęć
(kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), c/ lista z potwierdzeniem
odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu (oryginał), d/ lista z
potwierdzeniem odbioru kuferków kosmetycznych przez uczestników kursu
(oryginał), e/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników certyfikatów o
ukończeniu kursu (oryginał), f/ poświadczone za zgodność z oryginałem
kserokopie wydanych certyfikatów o ukończeniu kursu, g/ lista z potwierdzeniem
odbioru przez uczestników kursu zaświadczeń zgodnie ze wzorem MEN (oryginał),
h/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych zaświadczeń
zgodnie ze wzorem MEN, i/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie
ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu
oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, j/ wyniki oceny merytorycznej
przebiegu kursu-ewaluacja. Tematyka zajęć: 1.Wizaż: – zasady podziału kolorów
na ciepłe i zimne. – charakterystyka typu urody i kolorystyki osób odpowiednia
dla danego stylu ubierania się, – charakterystyka sposobu układania różnych
rodzajów modnych fryzur, – rodzaj dodatków odpowiednich dla typu urody i stylu
ubioru 2. Makijaż: – przybory niezbędne do wykonywania makijażu: pędzle,
szczoteczki, aplikatory, gąbki, puszki, bibułki, waciki i inne, – zasady doboru
makijażu zależnie od kształtu twarzy, – etapy wykonywania makijażu dziennego, –
etapy wykonywania makijażu wieczorowego, – zapoznanie słuchaczy z wykonywaniem
makijażu ślubnego i na inne okazje oraz technik nakładania , – wykonanie
przykładowego makijażu fantazyjnego. 3. Zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyczne: –
przygotowanie pacjenta do zabiegu. Test skóry przed użyciem środka
kosmetycznego, – prawidłowe stosowanie środków kosmetycznych. Ramowa
pielęgnacja cery normalnej, tłustej i mieszanej, – rodzaje masek kosmetycznych
(rozgrzewające, ściągające, ziołowe, odżywcze, plastyczne, specjalne,
nawilżające), – rodzaje masażu kolejność i rodzaj czynności przy wykonywaniu
masażu, – metody usuwania nadmiernego owłosienia – pinceta, elektroliza, wosk
ciepły i zimny, plastry, kremy, – różne metody głębokiego złuszczania naskórka,
– technika przeprowadzania farbowania brwi rzęs, korygowanie kształt brwi, – sposoby
stosowania preparatów i środków do zabiegu pielęgnacji szyi i dekoltu. 4.
Substancje biologiczne czynne w kosmetykach: – właściwości substancji dla
właściwego rodzaju cery i wieku przyszłych pacjentek, – poszczególne grupy
związków biologicznie czynnych występujących w roślinach zielarskich.
5.Urządzenia stosowane w kosmetyce: – wyposażenie gabinetów kosmetycznych,
organizacja pracy oraz dokumentacja, – stanowisko pracy kosmetyczki, –
prawidłowa obsługa i konserwacja urządzenia. 6. Kosmetologia: – budowa skóry i
paznokci, – grzybice, drożdżyce ,łuszczyca, rogowiec dłoni, – uszkodzenia skóry
wywołane niską temperaturą, nadmierne pocenie się dłoni, – ogólne zasady
bezpieczeństwa i higieny pracy Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od
których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
16.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·        
III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku

o   
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie,
dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty oświadczenia i wykazu
usług, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich
odbiorców usług, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia
upływu terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedną usługę polegająca na
przeprowadzeniu kursu kosmetycznego. (Wykonawca musi też wykazać, że wyżej
wymienione usługi wykonał należycie i skutecznie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, zakresu, dat i miejsc wykonania, oraz (fakultatywnie) nazwy, adresu
i telefonu odbiorców. Również kserokopie certyfikatów jakości usług, jeśli
takie Wykonawca posiada. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana
metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne
materiały dołączone do oferty.

·        
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku

o   
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje: co najmniej
trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów odpowiadających swoją tematyką
przedmiotowi zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one
wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana
metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne
materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·        
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz
      wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
      wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
      spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
      przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
      krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
      wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
      dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób,
      które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie,
      że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
      uprawnień

·        
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:

    • oświadczenie o
      braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis
      z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
      rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
      24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
      o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób
      fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·        
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto
      jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej
      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert:
14.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314
(III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

 

 

Pliki do pobrania: