OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Zadanie 1:

Wadowice: Zadanie 1: aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów; Zadanie 2: aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) dla Gminy Spytkowice.
Numer ogłoszenia: 247053 – 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów; Zadanie 2: aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) dla Gminy Spytkowice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów: a) Klasyfikacja terenowa gruntów, b) Sprawdzenie i pomiar w terenie użytków i klas gruntów w działkach wg poniższego wykazu, c) Rozliczenie powierzchni użytków i klas gruntów w działkach, d)Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (operat pomiarowy), map uzupełniających jednostkowych oddzielnie dla każdej pozycji rejestrowej z wykazem zmian gruntowych w trzech egzemplarzach, z wkreśleniem kolorem czerwonym pomierzonych i zmienionych granic konturów użytków i klas gruntów, a następnie przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach. Zadanie 2: aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) dla Gminy Spytkowice: a) Opracowanie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę o wymaganych kwalifikacjach dotyczących klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie otrzymanych map ewidencji gruntów i budynków, w zakresie działek w których wystąpiły zmiany użytków w trakcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, oraz w zakresie działek w których wystąpiły zmiany po modernizacji ewidencji gruntów i budynków, b)Weryfikacja projektu klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę wskazaną przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie, c) Powiadomienie o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu dotyczącego aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu, d)Wyłożenie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu na okres 7 dni. Rozpatrzenie zastrzeżeń i ewentualna klasyfikacja terenowa, e)Zatwierdzenie przez Starostę Wadowickiego wyników klasyfikacji gleboznawczej gruntów po rozpatrzeniu zgłoszonych do tego projektu zastrzeżeń, f) ogłoszenie klasyfikacji gleboznawczej gruntów, g)Przygotowanie dokumentacji i danych cyfrowych do ujawnienia stwierdzonych zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków, h)Skompletowanie dokumentacji i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał – zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. realizował usługi z zakresu klasyfikacji gruntów – w formie załączonego do oferty oświadczenia- wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie, wykaz, referencje dołączone do oferty.
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: wskazać: kierownika pracy legitymującego się upoważnieniem Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie do wykonywania czynności technicznych z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i kartografii gleb na terenie województwa małopolskiego dla klasyfikatora oraz legitymującego się upoważnieniem zawodowym do wykonywania samodzielnej funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie nr 2 w zakresie wykonywania dokumentacji dla ewidencji gruntów dla osoby wykonującej te prace; inspektora ds. klasyfikacji gruntów legitymującego się upoważnieniem Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie dla inspektora ds. klasyfikacji gruntów do sprawdzenia i odbioru projektów klasyfikacji gruntów na terenie województwa małopolskiego. Do oferty należy dołączyć oświadczenie – wykaz personelu przewidywanego do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i wykaz dołączone do oferty.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy. 2.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum – pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. nr 104 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów..
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów: a) Klasyfikacja terenowa gruntów, b)Sprawdzenie i pomiar w terenie użytków i klas gruntów w działkach wg poniższego wykazu, c) Rozliczenie powierzchni użytków i klas gruntów w działkach, d) Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (operat pomiarowy), map uzupełniających jednostkowych oddzielnie dla każdej pozycji rejestrowej z wykazem zmian gruntowych w trzech egzemplarzach, z wkreśleniem kolorem czerwonym pomierzonych i zmienionych granic konturów użytków i klas gruntów, a następnie przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) dla Gminy Spytkowice..
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) dla Gminy Spytkowice: a) Opracowanie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę o wymaganych kwalifikacjach dotyczących klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie otrzymanych map ewidencji gruntów i budynków, w zakresie działek w których wystąpiły zmiany użytków w trakcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, oraz w zakresie działek w których wystąpiły zmiany po modernizacji ewidencji gruntów i budynków, b) Weryfikacja projektu klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę wskazaną przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie, c) Powiadomienie o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu dotyczącego aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu, d) Wyłożenie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu na okres 7 dni. Rozpatrzenie zastrzeżeń i ewentualna klasyfikacja terenowa, e) Zatwierdzenie przez Starostę Wadowickiego wyników klasyfikacji gleboznawczej gruntów po rozpatrzeniu zgłoszonych do tego projektu zastrzeżeń, f) Ogłoszenie klasyfikacji gleboznawczej gruntów, g) Przygotowanie dokumentacji i danych cyfrowych do ujawnienia stwierdzonych zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków, h) skompletowanie dokumentacji i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.