Ogłoszenie o zamówieniu nr 96105-2011 z dnia 25.03.2011r na Zadanie A – zniesienie działek nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha położonych w Radoczy, stanowiących własność Powiatu Wad

Wadowice: Zadanie A –
zniesienie działek nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13,
1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha położonych w
Radoczy, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego i podział na 9
działek w tym poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy; Zadanie B –
podział działki nr 11133/1 o pow. 0,9400ha położonej w Wadowicach przy
ul. Wałowej 30, stanowiącej własność Powiatu Wadowickiego na 3 nowe
działki
Numer ogłoszenia: 96105 – 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie
A – zniesienie działek nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13,
1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha położonych w
Radoczy, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego i podział na 9
działek w tym poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy; Zadanie B –
podział działki nr 11133/1 o pow. 0,9400ha położonej w Wadowicach przy
ul. Wałowej 30, stanowiącej własność Powiatu Wadowickiego na 3 nowe
działki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje: Zadanie A – Nieruchomość użytkowana dotąd rolniczo położona w
Radoczy w pobliżu drogi krajowej nr 28, w sąsiedztwie torów kolejowych i
oczyszczalni ścieków, przy drodze gminnej, stanowiąca działki nr
1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15,
1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha objęte księgami wieczystymi nr
KR1W/00023097/3, KW23760, KR1W/00081201/0 jest własnością Powiatu
Wadowickiego. Przedmiotowe działki objęte są miejscowym planem
zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomice i znajdują się w terenach
aktywności gospodarczej i usług komercyjnych. Zamówienie obejmuje
zniesienie działek 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17,
1315/24, 1315/15 i 1315/19, a następnie wydzielenie 8 działek o nowym
kształcie zgodnie z załącznikiem mapowym oraz wydzielenie dziewiątej
działki na poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy, ( zgodnie z
liniami rozgraniczającymi planu zagospodarowania przestrzennego).
Zadanie B – Nieruchomość zabudowana położna w Wadowicach przy ul.
Wałowej 30 oznaczona jako działka 11133/1 o pow. 0,9400ha stanowiąca
bazę Powiatowego Zarządu Dróg, objęta KR1W/00076704/8 jest własnością
Powiatu Wadowickiego. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania
przestrzennego obszaru położonego w Wadowicach działka nr 11133/1
położona w Wadowicach znajduje się częściowo w terenach obiektów
produkcyjnych, składów i magazynów, częściowo w terenach zieleni
nieurządzonej, częściowo w terenach wód powierzchniowych płynących
oznaczonych symbolem 2/WS1. Zamówienie obejmuje wydzielenie z działki
11133/1 w Wadowicach bazy Powiatowego Zarządu Dróg (zgodnie z
załącznikiem mapowym) oraz dojazdu do pozostałej części nieruchomości. W
obu przypadkach wykonawca przygotowuje wstępny projekt podziału
nieruchomości. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których
jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: osoby wykonujące
zamówienie winny posiadać uprawnienia do rozgraniczania i podziału
nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych
zgodnie z ustawą z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
(Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz. 1287 j.t.). Ocena spełnienia powyższych
warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ
Nr: 1 NAZWA: Zadanie A – zniesienie działek nr 1315/13, 1314/2,
1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow.
łącznej 8,6535ha położonych w Radoczy, stanowiących własność Powiatu
Wadowickiego i podział na 9 działek w tym poszerzenie drogi stanowiącej
własność gminy.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje: Zadanie A – Nieruchomość użytkowana dotąd rolniczo położona w
Radoczy w pobliżu drogi krajowej nr 28, w sąsiedztwie torów kolejowych i
oczyszczalni ścieków, przy drodze gminnej, stanowiąca działki nr
1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15,
1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha objęte księgami wieczystymi nr
KR1W/00023097/3, KW23760, KR1W/00081201/0 jest własnością Powiatu
Wadowickiego. Przedmiotowe działki objęte są miejscowym planem
zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomice i znajdują się w terenach
aktywności gospodarczej i usług komercyjnych. Zamówienie obejmuje
zniesienie działek 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17,
1315/24, 1315/15 i 1315/19, a następnie wydzielenie 8 działek o nowym
kształcie zgodnie z załącznikiem mapowym oraz wydzielenie dziewiątej
działki na poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy, ( zgodnie z
liniami rozgraniczającymi planu zagospodarowania przestrzennego).
Wykonawca przygotowuje wstępny projekt podziału nieruchomości..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:
Zadanie B – podział działki nr 11133/1 o pow. 0,9400ha położonej w
Wadowicach przy ul. Wałowej 30, stanowiącej własność Powiatu
Wadowickiego na 3 nowe działki.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie
B – Nieruchomość zabudowana położna w Wadowicach przy ul. Wałowej 30
oznaczona jako działka 11133/1 o pow. 0,9400ha stanowiąca bazę
Powiatowego Zarządu Dróg, objęta KR1W/00076704/8 jest własnością Powiatu
Wadowickiego. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania
przestrzennego obszaru położonego w Wadowicach działka nr 11133/1
położona w Wadowicach znajduje się częściowo w terenach obiektów
produkcyjnych, składów i magazynów, częściowo w terenach zieleni
nieurządzonej, częściowo w terenach wód powierzchniowych płynących
oznaczonych symbolem 2/WS1. Zamówienie obejmuje wydzielenie z działki
11133/1 w Wadowicach bazy Powiatowego Zarządu Dróg (zgodnie z
załącznikiem mapowym) oraz dojazdu do pozostałej części nieruchomości.
Wykonawca przygotowuje wstępny projekt podziału nieruchomości..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania: