Ogłoszenie o zamówieniu nr 80017-2011 z dnia 10.03.2011r na Zakup i dostawę siedmiu sztuk fantomów wraz z zestawami do resuscytacji w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Wadowice: Zakup i dostawa siedmiu sztuk fantomów wraz z zestawami do resuscytacji w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 80017 – 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa siedmiu sztuk fantomów wraz z zestawami do resuscytacji w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakup i dostawę siedmiu sztuk fantomów wraz z zestawami do resuscytacji w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Oferowany sprzęt musi być: a) fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie rozporządzeń, w zakresie bezpieczeństwa norma CE, skalowanie sygnalizacji ma być zgodne z wytycznymi ERC 2010. Dokumenty powyższe będą musiały zostać przedstawione przy podpisaniu umowy i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania danej Firmy; b) fantom musi: – odzwierciedlać fizjonomię i anatomię przeciętnej dorosłej osoby, aby umożliwić realistyczny trening podstawowych umiejętności z zakresu resuscytacji krążeniowo-oddechowej, – posiadać realistyczne rysy twarzy – realistyczne odzwierciedlać niedrożność dróg oddechowych u osoby nieprzytomnej, – realnie symulować opór klatki piersiowej podczas resuscytacji krążeniowo oddechowej, – umożliwiać zlokalizowanie miejsca prawidłowego przyłożenia dłoni do ucisku przez widoczne i wyczuwalne elementy anatomii człowieka takie jak żebra i mostek wyrostek mieczykowaty, – posiadać funkcję umożliwiającą unoszenie się klatki piersiowej przy wdmuchnięciu powietrza, – posiadać dźwiękowe potwierdzenie prawidłowości wykonywanych ucisków (klik klak), – umożliwiać szybką i wygodną wymianę dróg oddechowych i części twarzowych, – skóra fantomu nie brudząca się od elektrod defibrylatora, – być przystosowany do współpracy z Treningowym Automatycznym Defibrylatorem Zewnętrznym, c) Zestaw musi zawierać: – manekina torsu osoby dorosłej o parametrach minimalnych wskazanych powyżej oraz – Treningowy Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny wyposażony w pilota zdalnego sterowania, z możliwością wymiany baterii na ogólno dostępne na rynku lub być dostosowany z ładowarką, musi sygnalizować nieprawidłowe przyklejenie elektrod we współpracy z fantomem, z zapasem 10 kompletów elektrod i polską wersją językową, – torbę transportową, która jednocześnie może służyć jako mata treningowa, – min.5 szt. części twarzy, – min.10 szt. wymiennych dróg oddechowych, – instrukcję obsługi w języku polskim, d) wykonawca dostarczy urządzenia kompletne, które po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych , e) wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem niezbędne do prawidłowego działania sprzętu oprogramowanie wraz z licencją na korzystanie z niego, f) wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu karty gwarancyjnej, zamawiający wymaga aby gwarancja wynosiła min. 12 m-cy, g) zamawiający wymaga autoryzacji producenta do sprzedaży i serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferowanego urządzenia Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamówienie uzupełniające będzie obejmować: komplet elektrod, części wymienne dróg oddechowych, części wymienne twarzy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Pliki do pobrania: