Ogłoszenie o zamówieniu nr 80017-2011 z dnia 10.03.2011r na Zakup i dostawę siedmiu sztuk fantomów wraz z zestawami do resuscytacji w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Wadowice: Zakup i dostawa
siedmiu sztuk fantomów wraz z zestawami do resuscytacji w ramach
projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 80017 – 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa siedmiu sztuk fantomów wraz z zestawami do resuscytacji
w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie
obejmuje: Zakup i dostawę siedmiu sztuk fantomów wraz z zestawami do
resuscytacji w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez
Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
Małopolsce. Oferowany sprzęt musi być: a) fabrycznie nowy,
nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom
dopuszczającym produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i
atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 20
kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz.
896, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie rozporządzeń, w
zakresie bezpieczeństwa norma CE, skalowanie sygnalizacji ma być zgodne z
wytycznymi ERC 2010. Dokumenty powyższe będą musiały zostać
przedstawione przy podpisaniu umowy i potwierdzone za zgodność z
oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania danej Firmy; b)
fantom musi: – odzwierciedlać fizjonomię i anatomię przeciętnej dorosłej
osoby, aby umożliwić realistyczny trening podstawowych umiejętności z
zakresu resuscytacji krążeniowo-oddechowej, – posiadać realistyczne rysy
twarzy – realistyczne odzwierciedlać niedrożność dróg oddechowych u
osoby nieprzytomnej, – realnie symulować opór klatki piersiowej podczas
resuscytacji krążeniowo oddechowej, – umożliwiać zlokalizowanie miejsca
prawidłowego przyłożenia dłoni do ucisku przez widoczne i wyczuwalne
elementy anatomii człowieka takie jak żebra i mostek wyrostek
mieczykowaty, – posiadać funkcję umożliwiającą unoszenie się klatki
piersiowej przy wdmuchnięciu powietrza, – posiadać dźwiękowe
potwierdzenie prawidłowości wykonywanych ucisków (klik klak), –
umożliwiać szybką i wygodną wymianę dróg oddechowych i części
twarzowych, – skóra fantomu nie brudząca się od elektrod defibrylatora, –
być przystosowany do współpracy z Treningowym Automatycznym
Defibrylatorem Zewnętrznym, c) Zestaw musi zawierać: – manekina torsu
osoby dorosłej o parametrach minimalnych wskazanych powyżej oraz –
Treningowy Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny wyposażony w pilota
zdalnego sterowania, z możliwością wymiany baterii na ogólno dostępne na
rynku lub być dostosowany z ładowarką, musi sygnalizować nieprawidłowe
przyklejenie elektrod we współpracy z fantomem, z zapasem 10 kompletów
elektrod i polską wersją językową, – torbę transportową, która
jednocześnie może służyć jako mata treningowa, – min.5 szt. części
twarzy, – min.10 szt. wymiennych dróg oddechowych, – instrukcję obsługi w
języku polskim, d) wykonawca dostarczy urządzenia kompletne, które po
zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z
przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych , e)
wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem niezbędne do prawidłowego działania
sprzętu oprogramowanie wraz z licencją na korzystanie z niego, f)
wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu karty
gwarancyjnej, zamawiający wymaga aby gwarancja wynosiła min. 12 m-cy, g)
zamawiający wymaga autoryzacji producenta do sprzedaży i serwisu
gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferowanego urządzenia Wartość
zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony
obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamówienie uzupełniające będzie obejmować: komplet elektrod, części wymienne dróg oddechowych, części wymienne twarzy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY

• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:

• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu
Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

 

 

Numer ogłoszenia: 85065 – 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 80017 – 2011 data 10.03.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
•    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
•   
W ogłoszeniu jest: Zamówienie obejmuje: Zakup i dostawę siedmiu sztuk
fantomów wraz z zestawami do resuscytacji w celach edukacyjnych
młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Oferowany sprzęt musi
być: … g) zamawiający wymaga autoryzacji producenta do sprzedaży i
serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferowanego urządzenia …..
•   
W ogłoszeniu powinno być: Zamówienie obejmuje: Zakup i dostawę siedmiu
sztuk fantomów wraz z zestawami do resuscytacji w celach edukacyjnych
młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Oferowany sprzęt musi
być: … g) zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego oferowanego
urządzenia ….