Ogłoszenie o zamówieniu nr 54353-2011 z dnia 16.02.2011r na Zadanie A – Ustalenie wartości nieruchomości Skarbu Państwa, położonej w Wadowicach przy ulicy Młyńskiej 68; Zadanie B – Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Oświęcimskie

Wadowice: Zadanie A – Ustalenie wartości nieruchomości Skarbu Państwa,
położonej w Wadowicach przy ulicy Młyńskiej 68; Zadanie B – Ustalenie
wartości nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Oświęcimskiego,
położonej w Grojcu.
Numer ogłoszenia: 54353 – 2011; data
zamieszczenia: 16.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat
Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033
8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej
zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
•    Adres strony internetowej,
pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
Zadanie A – Ustalenie wartości nieruchomości Skarbu
Państwa, położonej w Wadowicach przy ulicy Młyńskiej 68; Zadanie B –
Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Powiatu
Oświęcimskiego, położonej w Grojcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Zadanie A – Ustalenie wartości
nieruchomości Skarbu Państwa, położonej w Wadowicach przy ulicy
Młyńskiej 68, obejmującej działki nr 2415/13 i 2415/16 o powierzchni
łącznej 0,2717 ha, wpisanych w księdze wieczystej KR1W/00047846/3 , wraz
z posadowionymi na nich budynkami hali i portierni – w celu sprzedaży.
Załącznik zawierający dokumentację zdjęciową należy dołączyć również na
płytce CD. Zadanie B – Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej
własność Powiatu Oświęcimskiego, położonej w Grojcu ,obejmującej działki
nr 649/3, 649/4, 2093/1 o łącznej pow. 0,4482ha, wpisane księdze
wieczystej KR1E/00020557/9 , według stanu z dnia nabycia nieruchomości
na rzecz Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub
zmniejszenie wartości przedmiotowych działek wskutek działań podjętych
bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu               (
nabyciu ) , w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej
nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Wartość zamówienia jest
mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania
ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej:
nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA:
Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium.
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW

•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca
winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadające wymagane uprawnienia tj.: osoby wykonujące zamówienie winny
posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie
przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.
U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. Ocena
spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.
24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:

•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•  
 III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

•    oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego
rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul.
Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.02.2011 godzina
10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w
sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania
ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

nie
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1 NAZWA: Zadanie A – Ustalenie wartości nieruchomości Skarbu Państwa,
położonej w Wadowicach przy ulicy Młyńskiej 68.
•    1) Krótki opis
ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
Zadanie A – Ustalenie wartości nieruchomości Skarbu Państwa, położonej w
Wadowicach przy ulicy Młyńskiej 68, obejmującej działki nr 2415/13 i
2415/16 o powierzchni łącznej 0,2717 ha, wpisanych w księdze wieczystej
KR1W/00047846/3 , wraz z posadowionymi na nich budynkami hali i
portierni – w celu sprzedaży. Załącznik zawierający dokumentację
zdjęciową należy dołączyć również na płytce CD..
•    2) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV):
70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub
termin wykonania:
Zakończenie: 31.03.2011.
•    4) Kryteria oceny
ofert:
najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B – Ustalenie
wartości nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Oświęcimskiego,
położonej w Grojcu.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Zadanie B – Ustalenie wartości
nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Oświęcimskiego, położonej w
Grojcu ,obejmującej działki nr 649/3, 649/4, 2093/1 o łącznej pow.
0,4482ha, wpisane księdze wieczystej KR1E/00020557/9 , według stanu z
dnia nabycia nieruchomości na rzecz Państwa oraz według stanu z dnia
zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowych działek
wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej
wywłaszczeniu ( nabyciu ) , w związku z toczącym się postępowaniem o
zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli..
•  
 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas
trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.03.2011.
•    4)
Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.

Pliki do pobrania: