Ogłoszenie o zamówieniu nr 280531-2008 z dnia 23.10.2008 r. na ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, Skarbu Państwa według 5 zadań

Wadowice: Ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, Skarbu Państwa : Zadanie A – w miejscowościach Izdebnik (gmina Lanckorona) , Stryszów (gmina Stryszów), Witanowice (gmina Tomice); Zadanie B – obejmującej działki nr 1700/306 nr 1700/292 położone w Andrychowie objęte KW. 45.848, na os. Górnica II; Zadanie C – położonej w Andrychowie, obejmującej działkę nr 1610/41 o pow. 0,5933 ha, wpisanej w KW. 66.821; Zadanie D – położonych w Wadowicach; Zadanie E – sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej garażami w Radoczy.
Numer ogłoszenia: 280531 – 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wadowickiego, Skarbu Państwa : Zadanie A – w miejscowościach Izdebnik (gmina Lanckorona) , Stryszów (gmina Stryszów), Witanowice (gmina Tomice); Zadanie B – obejmującej działki nr 1700/306 nr 1700/292 położone w Andrychowie objęte KW. 45.848, na os. Górnica II; Zadanie C – położonej w Andrychowie, obejmującej działkę nr 1610/41 o pow. 0,5933 ha, wpisanej w KW. 66.821; Zadanie D – położonych w Wadowicach; Zadanie E – sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej garażami w Radoczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie A – w miejscowościach Izdebnik (gmina Lanckorona) , Stryszów (gmina Stryszów), Witanowice (gmina Tomice) zajętych pod drogi krajowe i powiatowe w trybie art.73 ustawy przepisy prowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; Zamówienie obejmuje ustalenie wartości nieruchomości przejętych na rzecz Powiatu Wadowickiego i Skarbu Państwa, w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r.- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.) zajętych pod drogi publiczne – nieruchomości położone w Izdebniku , gmina Lanckorona, zajęte pod drogę krajową obejmujące działki nr 2120/9, 2120/11, 2517/4, 2919/2, 5022/9, 2126/7, 2134/4, 5454, 3358/5, 3377/4, 3376/5, 2278/2, 5483 – nieruchomości położone w Stryszowie , gmina Stryszów, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 5936/8, 5941/1, 5936/6, 5936/4, 5994/3, 3000/2 – nieruchomości położone w Witanowicach, gmina Tomice zajęte pod drogę powiatową obejmujące działki nr 590/11, 2035, 510/3, 511/1, 625/8, 890/5, 887/3, 626/38, 413/1, 477/1, 474/5, 766/1, 731/1, 732/5, 203/14, 626/44, 626/46 Zadanie B – obejmującej działki nr 1700/306 o pow. 0,0158 ha, nr 1700/292 o pow. 0,0074 ha, położone w Andrychowie, na os. Górnica II, stanowiące własność Gminy Andrychów, objęte KW. 45.848, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nieruchomości na rzecz jej byłych właścicieli; Zamówienie obejmuje ustalenia wartości nieruchomości obejmującej działki nr 1700/306 o pow. 0,0158 ha, nr 1700/292 o pow. 0,0074 ha, położone w Andrychowie, na os. Górnica II, stanowiące własność Gminy Andrychów, objęte KW. 45.848, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nieruchomości na rzecz jej byłych właścicieli Zadanie C – położonej w Andrychowie, obejmującej działkę nr 1610/41 o pow. 0,5933 ha, wpisanej w KW. 66.821, w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego; Zamówienie obejmuje ustalenia wartości nieruchomości Skarbu Państwa, położonej w Andrychowie, obejmującej działkę nr 1610/41 o pow. 0,5933 ha, wpisanej w KW. 66.821, w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego. Zadanie D – położonych w Wadowicach w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego; Zamówienie obejmuje ustalenie wartości nieruchomości Skarbu Państwa o łącznej pow. 2,7613 ha położonych w mieście Wadowice, będących w użytkowaniu Gminy Wadowice, celem aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego: – działki nr 3624, 3619, 3620 ( objęte KW. 60714 ) – działki nr 2417/23 ( KW. 45250 ) , 2552/11,2552/12, 2552/13, 2552/14, 2552/8, 2552/9 ( KW.57340) – działki nr 2406/9, 2417/20, 2417/21, 2418/22, 2418/19 ( KW.52711 ) – działki nr 1982, 3059/5, 3059/7 ( KW. 66.841 ) – działka nr 517/9 ( KW. 69137 ) – działka nr 3618 ( KW. 64233 ) – działki nr 2981/5, 3543/1 ( KW. 78046 ) – działka nr 3093 ( KW. 61020 ) – działki nr 2943/9, 2943/10, 2041/5, 2041/6 ( KW. 65507) , 2968/10, 2968/12, 3053/4, 3053/5, 3053/6, 2013/8, 3053/15, 3053/17, 3053/18, 3053/3, 3053/7, 3053/12, 3053/16, ( KW. 75643 ), 3053/19 ( Akt notarialny 536/2004 ) Zadanie E – sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej garażami w Radoczy. Powiat Wadowicki jest właścicielem nieruchomości zabudowanej oznaczonej jako działka nr 46/9 o powierzchni 0,3188ha zabudowanej dwoma parterowymi segmentami garażowymi nr A i B obejmującymi 22 boksy garażowe. Łączna powierzchnia użytkowa boksów garażowych wynosi 376,50m2. W 2002r. wykonano inwentaryzację oraz podział na boksy garażowe oraz przyporządkowano udział w nieruchomości. Boksy garażowe są przeznaczone do sprzedaży. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej odpowiadającej zakresowi tego zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – tzn. osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603. z późn. zm.) Dział V Rozdział 4, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5. zapewnią realizację zamówienia we wskazanym terminie, 6. zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, 7. zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1 oraz 4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Każde zadanie będzie rozpatrywane oddzielnie..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień do szacowania nieruchomości nadanych w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 3. Wypełniony formularz oferty (oddzielnie dla każdego zadania). 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 5. Podpisany wzór umowy (oddzielnie dla każdego zadania). 6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷3 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku, gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość, co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w pok. nr 104 (I piętro)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A – w miejscowościach Izdebnik (gmina Lanckorona) , Stryszów (gmina Stryszów), Witanowice (gmina Tomice) zajętych pod drogi krajowe i powiatowe w trybie art.73 ustawy przepisy prowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A – w miejscowościach Izdebnik (gmina Lanckorona) , Stryszów (gmina Stryszów), Witanowice (gmina Tomice) zajętych pod drogi krajowe i powiatowe w trybie art.73 ustawy przepisy prowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; Zamówienie obejmuje ustalenie wartości nieruchomości przejętych na rzecz Powiatu Wadowickiego i Skarbu Państwa, w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r.- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.) zajętych pod drogi publiczne – nieruchomości położone w Izdebniku , gmina Lanckorona, zajęte pod drogę krajową obejmujące działki nr 2120/9, 2120/11, 2517/4, 2919/2, 5022/9, 2126/7, 2134/4, 5454, 3358/5, 3377/4, 3376/5, 2278/2, 5483 – nieruchomości położone w Stryszowie , gmina Stryszów, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 5936/8, 5941/1, 5936/6, 5936/4, 5994/3, 3000/2 – nieruchomości położone w Witanowicach, gmina Tomice zajęte pod drogę powiatową obejmujące działki nr 590/11, 2035, 510/3, 511/1, 625/8, 890/5, 887/3, 626/38, 413/1, 477/1, 474/5, 766/1, 731/1, 732/5, 203/14, 626/44, 626/46.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B – obejmującej działki nr 1700/306 o pow. 0,0158 ha, nr 1700/292 o pow. 0,0074 ha, położone w Andrychowie, na os. Górnica II, stanowiące własność Gminy Andrychów, objęte KW. 45.848, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nieruchomości na rzecz jej byłych właścicieli;.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B – obejmującej działki nr 1700/306 o pow. 0,0158 ha, nr 1700/292 o pow. 0,0074 ha, położone w Andrychowie, na os. Górnica II, stanowiące własność Gminy Andrychów, objęte KW. 45.848, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nieruchomości na rzecz jej byłych właścicieli; Zamówienie obejmuje ustalenia wartości nieruchomości obejmującej działki nr 1700/306 o pow. 0,0158 ha, nr 1700/292 o pow. 0,0074 ha, położone w Andrychowie, na os. Górnica II, stanowiące własność Gminy Andrychów, objęte KW. 45.848, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nieruchomości na rzecz jej byłych właścicieli.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C – położonej w Andrychowie, obejmującej działkę nr 1610/41 o pow. 0,5933 ha, wpisanej w KW. 66.821, w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego;.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie C – położonej w Andrychowie, obejmującej działkę nr 1610/41 o pow. 0,5933 ha, wpisanej w KW. 66.821, w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego; Zamówienie obejmuje ustalenia wartości nieruchomości Skarbu Państwa, położonej w Andrychowie, obejmującej działkę nr 1610/41 o pow. 0,5933 ha, wpisanej w KW. 66.821, w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie D – położonych w Wadowicach w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego;.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie D – położonych w Wadowicach w celu aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego; Zamówienie obejmuje ustalenie wartości nieruchomości Skarbu Państwa o łącznej pow. 2,7613 ha położonych w mieście Wadowice, będących w użytkowaniu Gminy Wadowice, celem aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego: – działki nr 3624, 3619, 3620 ( objęte KW. 60714 ) – działki nr 2417/23 ( KW. 45250 ) , 2552/11,2552/12, 2552/13, 2552/14, 2552/8, 2552/9 ( KW.57340) – działki nr 2406/9, 2417/20, 2417/21, 2418/22, 2418/19 ( KW.52711 ) – działki nr 1982, 3059/5, 3059/7 ( KW. 66.841 ) – działka nr 517/9 ( KW. 69137 ) – działka nr 3618 ( KW. 64233 ) – działki nr 2981/5, 3543/1 ( KW. 78046 ) – działka nr 3093 ( KW. 61020 ) – działki nr 2943/9, 2943/10, 2041/5, 2041/6 ( KW. 65507) , 2968/10, 2968/12, 3053/4, 3053/5, 3053/6, 2013/8, 3053/15, 3053/17, 3053/18, 3053/3, 3053/7, 3053/12, 3053/16, ( KW. 75643 ), 3053/19 ( Akt notarialny 536/2004 ).
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie E – sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej garażami w Radoczy..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie E – sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej garażami w Radoczy. Powiat Wadowicki jest właścicielem nieruchomości zabudowanej oznaczonej jako działka nr 46/9 o powierzchni 0,3188ha zabudowanej dwoma parterowymi segmentami garażowymi nr A i B obejmującymi 22 boksy garażowe. Łączna powierzchnia użytkowa boksów garażowych wynosi 376,50m2. W 2002r. wykonano inwentaryzację oraz podział na boksy garażowe oraz przyporządkowano udział w nieruchomości. Boksy garażowe są przeznaczone do sprzedaży..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania: