Ogłoszenie o zamówieniu nr : 273309 – 2011 z dnia 18.10.2011r. na organizację i przeprowadzenie kursu zawodowego profesjonalnej hostessy/ profesjonalnego hosta wraz z warsztatami stylizacji i wizażu oraz sesją zdjęciową dla uczniów Zespołu Szkół im. Komis

v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Arial”,”sans-serif”;}

Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursu
zawodowego profesjonalnej hostessy/ profesjonalnego hosta wraz z warsztatami
stylizacji i wizażu oraz sesją zdjęciową dla uczniów Zespołu Szkół im. Komisji
Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach projektu Modernizacja
kształcenia zawodowego w Małopolsce

Numer ogłoszenia: 273309 – 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie
ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia
publicznego.

SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA
I ADRES:
Powiat
Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033
8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej
    zamawiającego:

    www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa.

SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego
profesjonalnej hostessy/ profesjonalnego hosta wraz z warsztatami stylizacji i
wizażu oraz sesją zdjęciową dla uczniów Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji
Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach projektu Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
usługi.

II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego profesjonalnej
hostessy/profesjonalnego hosta wraz z warsztatami stylizacji i wizażu oraz
sesją zdjęciową dla 10 uczniów Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w
Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w
Małopolsce. Kurs ma na celu nauczyć uczniów m.in. swobody prezentacji,
komunikacji i wystąpień przed publicznością oraz umiejętnego używania sztuki
perswazji w celu świadomego kształtowania swojego wizerunku jak i firmy którą
się prezentuje. Celem szkolenia jest wykreowanie idealnego, profesjonalnego
wizerunku hostessy/hosta. Zawodowa/y hostessa/host jest często pierwszym
ogniwem firmy w kontakcie z klientem. Celem tego szkolenia jest również
nauczenie hostessy/hosta rozmowy oraz odpowiedniego zachowania podczas rozmowy
z klientem. Umiejętność odpowiedniego zaprezentowania się i pokazania z
najlepszej strony jest trudną sztuką ale możliwą do opanowania. To szkolenie ma
za zadanie podniesienie samoświadomości uczestników, udoskonalenia ich
wizerunku i poprawy samooceny oraz zdobycie wiedzy praktycznej niezbędnej do
wykonywania zawodu hostessy/hosta. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół
im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, Al. Jana Pawła II 3,
34-130 Kalwaria Zebrzydowska. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia do
przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej.
Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Planowana ilość osób: 10 Zakres
tematyczny i warunki przeprowadzenia kursu: 1.Kurs powinien obejmować minimum
32 godziny zajęć (w tym 16 godzin zajęć teoretycznych i 16 godzin warsztatów).
Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć warsztatowych
obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez
Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni
nauki szkolnej w godzinach popołudniowych po zakończeniu zajęć szkolnych, a w
weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. 2.Wykonawca
przed podpisaniem umowy ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy
harmonogram kursu, który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym
projektu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu
muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu zarówno w części teoretycznej jak i
praktycznej. Wykonawca zapewni niezbędne materiały dydaktyczne do przeprowadzenia
kursu w tym również niezbędnych sprzętów do przeprowadzenia warsztatów
stylizacji i wizażu wraz z obsługą fotograficzną do prawidłowej realizacji
programu kursu dla każdego uczestnika. 3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za
uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które
mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. 4.Wykonawca zapewni uczestnikom
kursu w każdy dzień ich odbywania bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego
(kawa, herbata, ciastka, woda mineralna). Natomiast w przypadku zajęć
przekraczających 5 godzin lekcyjnych w danym dniu zapewni dodatkowo catering w
postaci gorącego posiłku. 5.Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród
uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji na podstawie
przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny
merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej
Zamawiającemu po zakończeniu kursu. 6.Zgodnie z zasadami finansowania Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego,
obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu nie mogą być osoby
zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL tj. Instytucji
Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji
Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS,
Krajowej Instytucji Wspomagającej chyba, że nie zachodzi konflikt interesów,
ani podwójne finansowanie. 7.Zatem Wykonawca winien oświadczyć, że od dnia
podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z w/w instytucji lub że nie
będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i
zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało
miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy
Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z w/w instytucji jest zobowiązany
dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt
interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy
realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne
finansowanie związane z jego zatrudnieniem. 8.Po zakończeniu szkolenia
Wykonawca wyda uczestnikom certyfikaty w języku polskim i w języku angielskim o
ukończeniu kursu. W związku z realizacją kursu w ramach projektu
współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny certyfikaty winny być
opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej
Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego, Powiatu
Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) – (wzór
logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże Zamawiający). Dokumenty jakie
winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu
w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny
dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL),
Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa
Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w
Małopolsce (MKZ) – (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże
zamawiający). a)lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem
ucznia z każdego dnia zajęć) na zajęciach teoretycznych i praktycznych
(oryginał), b)dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z
oryginałem), c)lista z potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych przez
uczestników kursu (oryginały), d)karty egzaminacyjne, jeśli były sporządzone
(kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), e)lista z potwierdzeniem
odbioru przez uczestników kursu certyfikatów w języku polskim i angielskim
(oryginał), f)poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych
certyfikatów w języku polskim i angielskim, g)imienny wykaz osób, które
ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik
nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, h)wyniki
oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja. Tematyka zajęć: 1. Profesjonalny
wizerunek Hostessy/Hosta: -jak się dobrze zaprezentować (garderoba, fryzura);
-komunikacja wizualna, -autoprezentacja, komunikacja werbalna: głos, jego
natężenie, sposoby wyrażania emocji, głośność, tempo, artykulacja, modulacja,
poprawna wymowa; -mowa ciała – spójność komunikatu werbalnego z niewerbalnym;
-techniki bezzwłocznej korekcji błędów autoprezentacyjnych; 2. Umiejętność
komunikowania się: -co ludzie zapamiętują z usłyszanych informacji; -dlaczego
ważna jest konieczność poznania odbiorcy; -jak można rozpoznać typ odbiorcy i
jak postępować z danym klientem; -pierwsze wrażenie i jego znaczenie w dalszym
przebiegu zdarzeń. 3. Zasady precedencji czyli kto pierwszy i dlaczego?:
-ustalanie hierarchii osób i pozycji w biznesie; -precedencja na spotkaniach
biznesowych, na przyjęciu i w podróży; -jak sobie radzić w trudnych i
niezręcznych sytuacjach; 4. Pierwsze wrażenie: -podstawowe reguły dobrych
manier – współczesna etyka; -reguły zachowania się w trakcie spotkań
towarzyskich i przy stole; -dostosowanie do odbiorcy; -skuteczne metody
unikania i tuszowania gaf towarzyskich; 5. Techniki zadawania pytań i
udzielania odpowiedzi: -rodzaje pytań pojawiających się w trakcie prezentacji;
-rola pytań; -radzenie sobie z odmową; -profilaktyka sytuacji konfliktowych. 6.
Przyjęcia i spotkania: -rodzaje przyjęć i spotkań; -nakrycie stołu, menu;
-zajmowanie miejsc w pomieszczeniach; -korzystanie z telefonu; 7. Trema jako
efekt stresu: -wpływ samooceny i poziomu aspiracji na przeżywanie stresu;
-sposoby szybkiego rozładowania napięcia przed prezentacją; -elementy treningu
relaksacyjnego; -przygotowanie prezentacji. 8. Ćwiczenia z wykorzystaniem
poznanej wiedzy – Prezentacje uczestników szkolenia. 9. Warsztaty stylizacji i
wizażu oraz sesja zdjęciowa. 10. Podsumowanie i zakończenie kursu..

II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.

II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.

II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.

 

II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 09.12.2011.

SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WADIUM

Informacja
na temat wadium:
Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium.

III.2)
ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie
    zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie

III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do
    wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
    nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego
      warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
      dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę
      i doświadczenie, dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty
      oświadczenia i wykazu usług, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi
      dokumentami uprzednich odbiorców usług, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w
      przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
      licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał, co najmniej
      jedną usługę polegająca na przeprowadzeniu kursu profesjonalna
      hostessa/profesjonalny host. (Wykonawca musi też wykazać, że wyżej
      wymienione usługi wykonał należycie i skutecznie, z podaniem ich
      wartości, przedmiotu, zakresu, dat i miejsc wykonania, oraz
      (fakultatywnie) nazwy, adresu i telefonu odbiorców. Również kserokopie
      certyfikatów jakości usług, jeśli takie Wykonawca posiada. Ocena
      spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia,
      w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego
      warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
      dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do
    wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować
      osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie
      kwalifikacje: co najmniej trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów
      odpowiadających swoją tematyką przedmiotowi zamówienia, wraz z
      informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
      wykształcenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia,
      Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub
      nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały
      dołączone do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
    finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego
      warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
      dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania
    spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
    oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
    przedłożyć:
    • wykaz
      wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
      wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
      spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
      przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
      krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
      i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy
      lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz
      osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie,
      że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
      uprawnień
  • III.4.2) W zakresie
    potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
    ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie
      o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny
      odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
      rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
      24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
      do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów
    zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie
      otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
      składania ofert

III.6) INNE
DOKUMENTY

Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pisemne
zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania
Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia, – jeżeli dotyczy. 2.Wypełniony i podpisany formularz
oferty (oddzielnie na każde zadanie). 3.Pełnomocnictwo przedłożone wyłącznie w
formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (kopia pełnomocnictwa
nie może być uwierzytelniona przez ustanowionego pełnomocnika) -jeżeli dotyczy

III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV:
PROCEDURA

IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.

IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.

IV.3) ZMIANA
UMOWY

Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie

IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).

IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.10.2011 godzina 10:30, miejsce:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat
pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej:

Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

 

 

 

 

 

Pliki do pobrania: