Ogłoszenie o zamówieniu nr 271849-2011 z dnia 17.10.2011r. na Informatyzację zasobu geodezyjno – kartograficznego. Przetworzenie części zasobu bazowo – użytkowego operatów prawnych poprzez skanowanie, z postaci papierowej do postaci cyfrowej

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

Wadowice:
Informatyzacja zasobu geodezyjno – kartograficznego. Przetworzenie części
zasobu bazowo – użytkowego operatów prawnych poprzez skanowanie, z postaci
papierowej do postaci cyfrowej

Numer ogłoszenia: 271849 – 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100
Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony
    internetowej zamawiającego:
    www.powiat.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
Informatyzacja zasobu geodezyjno – kartograficznego.
Przetworzenie części zasobu bazowo – użytkowego operatów prawnych poprzez
skanowanie, z postaci papierowej do postaci cyfrowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest skanowanie i archiwizacja
operatów do celów prawnych wraz z załadowaniem masowym opracowanych materiałów
do systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i kartograficznym OŚRODEK firmy
Geobid Sp. z o. o. ver. 7FB. Zamówienie obejmuje 20 000 stron rozliczeniowych
formatu A4 przeliczanych za 1 stronę formatu A4. Formaty większe niż A4
stanowią wielokrotności formatu A4. Skanowaniu podlegać będą dokumenty zasobu
bazowo – użytkowego operatów do celów prawnych o zróżnicowanym stanie
technicznym: okładka operatu, spis treści, sprawozdanie techniczne, szkice
polowe, protokoły graniczne, wykazy współrzędnych – w przypadku braku wykazu
współrzędnych, obliczenia powierzchni działek ze współrzędnych, decyzje, mapy
jednostkowe (mogą być formatu A4 do A1), inne dokumenty zasobu bazowego i
użytkowego jak arkusze danych ewidencyjnych budynków, wykazy zmian gruntowych,
wykazy zmian budynków. Operaty zostaną udostępnione przez Powiatowy Ośrodek
Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach. Dokumenty w tych
operatach mogą występować w różnych formatach i różnych nośnikach takich jak
papier, folia, kalka. Skanowanie okładek map i szkiców oraz dokumentów, na
których kolor odgrywa istotną rolę należy wykonać w kolorze (24 bit Color),
natomiast pozostałe dokumenty z rozdzielczością 300 dpi, odcienie szarości 8 –
bitowa głębia. Dla skanów czarno – białych należy zastosować automatyczne
usuwanie tła oraz automatyczne uwypuklanie elementów słabo widocznych (twardy
ołówek). Skany materiałów przeźroczystych mają zawierać rysunek w formie nie
gorszej od oryginału (bez rozmyć, zachowanie grubości kresek, czytelne opisy
itp.). Wykonawca przekaże zamawiającemu na płytach DVD 2 kopie cyfrowej wersji
wykonanego zamówienia. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których
jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
12.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się
    udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·        
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku

o    Wykonawca
winien wykazać, że prowadzi działalność w zakresie geodezji i kartografii
zgodnie z art. 11 Prawa geodezyjnego i kartograficznego(tekst jedn. Dz. U. z
2010r. Nr 193 poz 1287 z późn. zm.). Ocena spełnienia powyższych warunków
będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·        
III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku

o    Wykonawca
winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym
okresie, wykonał – zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim
rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. realizował usługi z
zakresu skanowania i archiwizacji operatów do celów prawnych wraz z załadowaniem
masowym opracowanych materiałów do systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i
kartograficznym OŚRODEK firmy GEOBID- w formie załączonego do oferty
oświadczenia- wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu
zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym
dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. Ocena
spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do
oferty.

·        
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku

o    Wykonawca
winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadające wymagane uprawnienia tj.: kierownik prac legitymujący się
uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1 i 2
łącznie, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i
kartograficzne (t.j- Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz 1287 z późn. zm.). Do oferty
należy dołączyć oświadczenie – wykaz personelu przewidywanego do realizacji
zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą
spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały
dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·        
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
      okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
      niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
      okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
      wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
      prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich
      wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
      dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub
      są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
      zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
      kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
      na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
      niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
      nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
      wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·        
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
      podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
      wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
      wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
      albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
      zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·        
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
      upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
      zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert:
26.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III
piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 

 

Pliki do pobrania: