Ogłoszenie o zamówieniu nr 241713-2011 z dnia 09.09.2011r na Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1706K Stronie – Załechełmna – Budzów na długości 100m; Zadanie nr 2 – Część I – Modernizacja drogi powiatowej nr 172

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

 Wadowice: Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1706K Stronie – Załechełmna – Budzów na długości 100m; Zadanie nr 2 – Część I – Modernizacja drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona na długości 220m; Część II – Remont poboczy, rowów, ubezpieczenie wylotu przepustu, wymiana rury na przepuście, oznakowanie pionowe, bariery energochłonne; Zadanie nr 3 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice – Inwałd – Kaczyna na długości 595m
Numer ogłoszenia: 241713 – 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
•    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1706K Stronie – Załechełmna – Budzów na długości 100m; Zadanie nr 2 – Część I – Modernizacja drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona na długości 220m; Część II – Remont poboczy, rowów, ubezpieczenie wylotu przepustu, wymiana rury na przepuście, oznakowanie pionowe, bariery energochłonne; Zadanie nr 3 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice – Inwałd – Kaczyna na długości 595m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie robót związanych z modernizacją dróg powiatowych: nr 1706K Stronie – Załechełmna – Budzów; nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona; nr 1736K Frydrychowice – Inwałd – Kaczyna. Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1706K Stronie – Załechełmna – Budzów na długości 100m: – roboty ziemne pod konstrukcją nawierzchni; – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; – wykonanie sączków poprzecznych z kruszywa; – wykonanie warstwy odcinającej z piasku; – wykonanie warstw podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego; – wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego; – skropienie nawierzchni emulsją asfaltową; – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; – uzupełnienie poboczy destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); – renowację rowów. Zadanie nr 2 – Część I – Modernizacja drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona na długości 220m; Część II – Remont poboczy, rowów, ubezpieczenie wylotu przepustu, wymiana rury na przepuście, oznakowanie pionowe, bariery energochłonne: Część I: – frezowanie nawierzchni bitumicznej; – oczyszczenie i skropienie nawierzchni; – wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno – asfaltową; – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; Część II: – renowację rowów; – wykonanie rury betonowej na przepuście na ławie żwirowej wraz z zasypaniem kruszywem; – wykonanie ścianki czołowej; – profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); – umocnienie wylotu przepustu narzutem kamiennym; – ustawienie barier energochłonnych; – wykonanie oznakowania pionowego. Zadanie nr 3 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice – Inwałd – Kaczyna na długości 595m: – roboty pomiarowe; – frezowanie nawierzchni bitumicznej; – przełożenie nawierzchni zjazdu; – oczyszczenie i skropienie nawierzchni; – wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno – asfaltową; – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; – profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); – regulację pionową studzienek wodociągowych i ściekowych; – ułożenie korytek ściekowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
•    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•    Modernizacją dróg powiatowych: nr 1706K Stronie – Załechełmna – Budzów; nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona; nr 1736K Frydrychowice – Inwałd – Kaczyna. Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1706K Stronie – Załechełmna – Budzów: – roboty ziemne pod konstrukcją nawierzchni; – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; – wykonanie sączków poprzecznych z kruszywa; – wykonanie warstwy odcinającej z piasku; – wykonanie warstw podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego; – wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego; – skropienie nawierzchni emulsją asfaltową; – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; – uzupełnienie poboczy destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); – renowację rowów. Zadanie nr 2 – Część I – Modernizacja drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona; Część II – Remont poboczy, rowów, ubezpieczenie wylotu przepustu, wymiana rury na przepuście, oznakowanie pionowe, bariery energochłonne: Część I: – frezowanie nawierzchni bitumicznej; – oczyszczenie i skropienie nawierzchni; – wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno – asfaltową; – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; Część II: – renowację rowów; – wykonanie rury betonowej na przepuście na ławie żwirowej wraz z zasypaniem kruszywem; – wykonanie ścianki czołowej; – profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); – umocnienie wylotu przepustu narzutem kamiennym; – ustawienie barier energochłonnych; – wykonanie oznakowania pionowego. Zadanie nr 3 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice – Inwałd – Kaczyna: – roboty pomiarowe; – frezowanie nawierzchni bitumicznej; – przełożenie nawierzchni zjazdu; – oczyszczenie i skropienie nawierzchni; – wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno – asfaltową; – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; – profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); – regulację pionową studzienek wodociągowych i ściekowych; – ułożenie korytek ściekowych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
I

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); Zadanie nr 1 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); Zadanie nr 1 – 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych);

III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał – zrealizował z należytą starannością, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia – wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko (oddzielnie na każde zadanie). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym (oddzielnie na każde zadanie) opracowanym wg indywidualnej kalkulacji na podstawie otrzymanego przedmiaru robót, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przekroju, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. Ceny jednostkowe brutto uwidocznione w kosztorysie winny obejmować koszty ogólne, zysk, podatek VAT, uporządkowanie placu budowy, ewentualne upusty, itp. Zamawiający wymaga aby, przedstawione przez Wykonawcę ceny jednostkowe zawierały należny podatek VAT. Każda pozycja kosztorysowa musi zostać wypełniona. Ceny jednostkowe, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: a. z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c. z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót, d. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1706K Stronie – Załechełmna – Budzów na długości 100m.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1706K Stronie – Załechełmna – Budzów na długości 100m: – roboty ziemne pod konstrukcją nawierzchni; – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; – wykonanie sączków poprzecznych z kruszywa; – wykonanie warstwy odcinającej z piasku; – wykonanie warstw podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego; – wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego; – skropienie nawierzchni emulsją asfaltową; – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; – uzupełnienie poboczy destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); – renowację rowów..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 – Część I – Modernizacja drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona na długości 220m; Część II – Remont poboczy, rowów, ubezpieczenie wylotu przepustu, wymiana rury na przepuście, oznakowanie pionowe, bariery energochłonne.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 – Część I – Modernizacja drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona na długości 220m; Część II – Remont poboczy, rowów, ubezpieczenie wylotu przepustu, wymiana rury na przepuście, oznakowanie pionowe, bariery energochłonne: Część I: – frezowanie nawierzchni bitumicznej; – oczyszczenie i skropienie nawierzchni; – wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno – asfaltową; – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; Część II: – renowację rowów; – wykonanie rury betonowej na przepuście na ławie żwirowej wraz z zasypaniem kruszywem; – wykonanie ścianki czołowej; – profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); – umocnienie wylotu przepustu narzutem kamiennym; – ustawienie barier energochłonnych; – wykonanie oznakowania pionowego..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice – Inwałd – Kaczyna na długości 595m.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1736K Frydrychowice – Inwałd – Kaczyna na długości 595m: – roboty pomiarowe; – frezowanie nawierzchni bitumicznej; – przełożenie nawierzchni zjazdu; – oczyszczenie i skropienie nawierzchni; – wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno – asfaltową; – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego – nawierzchnia winna być wykonana całą szerokością jezdni; – profilowanie poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); – regulację pionową studzienek wodociągowych i ściekowych; – ułożenie korytek ściekowych..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania: