Ogłoszenie o zamówieniu nr 162939-2009 z dnia 24.09.2009 na określenie wartości prawa własności nieruchomości i prawa użytkowania wieczystego

Wadowice: Określenie wartości prawa własności nieruchomości i prawa użytkowania wieczystego
Numer ogłoszenia: 162939 – 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Określenie wartości prawa własności nieruchomości i prawa użytkowania wieczystego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie 2-ch egzemplarzy operatów szacunkowych określających: – Wartość rynkową nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych , które przeszły na własność: Powiatu Wadowickiego i Gminy Andrychów w miejscowości Andrychów wraz z budynkami i pozostałymi składnikami majątkowymi. – Ustalenie wartości gruntu oddanego w wieczyste użytkowanie oraz wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości zajętych pod budowę lokalnej obwodnicy Andrychowa – etap II podetap II.2 od ulicy Starowiejskiej do ulicy Włókniarzy na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz. U. z 2008r. nr 193 poz.1194 – tekst jednolity z późn. zm.) – w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym. Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. z 2004r. Nr 201 poz. 2109 z późn. zm. ) oraz standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych wydanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: a) Ustalenie wartości prawa własności nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, które przeszły na własność: Powiatu Wadowickiego i Gminy Andrychów w miejscowości Andrychów, zajętych pod budowę lokalnej obwodnicy Andrychowa – etap II podetap II.2 od ulicy Starowiejskiej do ulicy Włókniarzy: -1887/6 o pow. 0,1242 ha; – 1886/4 o pow. 0,0420 ha; – 340/8 o pow. 0,0039 ha; – 325/8 o pow.0,0420 ha; – 341/17 o pow. 0,0039 ha; – 341/20 o pow. 0,0298 ha; – 341/19 o pow. 0,0328 ha; – 341/13 o pow. 0,0183 ha; – 646 o pow. 0,0171 ha; – 340/9 o pow. 0,0004 ha, powstała z podziału działki nr 340/7; – 341/21 o pow. 0,0080 ha , powstała z podziału działki nr 341/16; – 341/23 o pow. 0,0043 ha, powstała z podziału działki nr 341/14; – 342/9 o pow. 0,0105 ha, powstała z podziału działki nr 342/4; – 341/25 o pow. 0,0232 ha, powstała z podziału działki nr 341/18; – 341/27 o pow. 0,0002 ha, powstała z podziału działki nr 341/18; – 341/28 o pow. 0,0006 ha, powstała z podziału działki nr 341/6; – 342/11 o pow. 0,0004 ha, powstała z podziału działki nr 342/6; – 644/10 o pow. 0,0055 ha, powstała z podziału działki nr 644/3; – 336/3 o pow. 0,0314 ha, powstała z podziału działki nr 336/1; – 6397/1 o pow. 0,0092 ha, powstała z podziału działki nr 6397; – 334/1 o pow. 0,0003 ha, powstała z podziału działki nr 334; – 333/1 o pow. 0,0098 ha, powstała z podziału działki nr 333; – 332/1 o pow. 0,0079 ha, powstała z podziału działki nr 332; – 647/4 o pow. 0,0043 ha , powstała z podziału działki nr 647; – 647/5 o pow. 0,0009 ha , powstała z podziału działki nr 647; – 647/6 o pow. 0,0312 ha, powstała z podziału działki nr 647; – 690/27 o pow. 0,0065 ha, powstała z podziału działki nr 690/24; – 689/13 o pow. 0,0021 ha, powstała z podziału działki nr 689/9; – 643/48 o pow. 0,0028 ha, powstała z podziału działki nr 643/6; – 643/54 o pow. 0,0240 ha, powstała z podziału działki nr 643/8; – 692/78 o pow. 0,0051 ha, powstała z podziału działki nr 692/77; – 692/73 o pow. 2,1566 ha; b) Ustalenie wartości prawa własności gruntu oraz użytkowania wieczystego nieruchomości, obejmującej n/w działkę, wraz z ustaleniem wartości budynków i pozostałych składników majątkowych – 690/30 o pow. 0,0716 ha, powstałej z działki 690/11 będącej w użytkowaniu wieczystym PSS Społem w Andrychowie Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej odpowiadającej zakresowi tego zamówienia, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia – tzn. osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603. z późn. zm.) Dział V Rozdział 4, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5. zapewnią realizację zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ, 6. zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, 7. zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1 oraz 4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień do szacowania nieruchomości nadanych w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. 3. Wypełniony formularz oferty. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 5. Podpisany wzór umowy. 6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności zawodowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷3 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku, gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość, co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Pliki do pobrania: