Ogłoszenie o zamówieniu nr 112373-2011 z dnia 12.04.2011r na Realizację projektu technicznego osnowy wysokościowej III i IV klasy dla gmin: Brzeźnica, Spytkowice, Lanckorona oraz części gmin: Wadowice, Kalwaria Zebrzydowska, Stryszów i Tomice”
projektu technicznego osnowy wysokościowej III i IV klasy dla gmin:
Brzeźnica, Spytkowice, Lanckorona oraz części gmin: Wadowice, Kalwaria
Zebrzydowska, Stryszów i Tomice
Numer ogłoszenia: 112373 – 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja
projektu technicznego osnowy wysokościowej III i IV klasy dla gmin:
Brzeźnica, Spytkowice, Lanckorona oraz części gmin: Wadowice, Kalwaria
Zebrzydowska, Stryszów i Tomice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno- kartograficznych dotyczących
realizacji projektu technicznego osnowy wysokościowej III i IV klasy
dla gmin: Brzeźnica, Spytkowice, Lanckorona oraz części gmin: Wadowice,
Kalwaria Zebrzydowska, Stryszów i Tomice w powiecie wadowickim. Zakres
prac obejmuje: – pobranie danych z zasobu Powiatowego Ośrodka
Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach oraz analiza
możliwości i zakresu wykorzystania istniejącego projektu technicznego
osnowy wysokościowej III i IV klasy; – pobranie danych z Centralnego
Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Warszawie; –
stabilizacja punktów (reperów); – pomiar różnic wysokości wzdłuż
elementów tworzących sieć; – analityczne opracowanie i analiza
uzyskanych wyników pomiarów; – skompletowanie dokumentacji technicznej z
wykonanych prac i przekazanie operatu pomiarowego do PODGiK.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do
wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca winien wykazać, że prowadzi działalność w zakresie geodezji i
kartografii zgodnie z art. 11 Prawa geodezyjnego i
kartograficznego(tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz 1287 z późn.
zm.) Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 –
1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i
inne materiały dołączone do oferty.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał – zrealizował co
najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia tj. realizował usługi z zakresu realizacji osnowy
poziomej lub wysokościowej III klasy przynajmniej dla jednego obiektu
porównywalnego z niniejszym zamówieniem – w formie załączonego do oferty
oświadczenia- wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu
zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym
dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj.
spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne
materiały dołączone do oferty.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: kierownik prac
legitymujący się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i
kartografii z zakresu nr 1 – pomiary sytuacyjno – wysokościowe,
realizacyjne i inwentaryzacyjne o których mowa w ustawie z dnia 17 maja
1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j- Dz. U. z 2010r. Nr 193
poz 1287 z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć oświadczenie – wykaz
personelu przewidywanego do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia
powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.
24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w
zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie