Ogłoszenie o zamówieniu nr 112373-2011 z dnia 12.04.2011r na Realizację projektu technicznego osnowy wysokościowej III i IV klasy dla gmin: Brzeźnica, Spytkowice, Lanckorona oraz części gmin: Wadowice, Kalwaria Zebrzydowska, Stryszów i Tomice”

Wadowice: Realizacja
projektu technicznego osnowy wysokościowej III i IV klasy dla gmin:
Brzeźnica, Spytkowice, Lanckorona oraz części gmin: Wadowice, Kalwaria
Zebrzydowska, Stryszów i Tomice
Numer ogłoszenia: 112373 – 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja
projektu technicznego osnowy wysokościowej III i IV klasy dla gmin:
Brzeźnica, Spytkowice, Lanckorona oraz części gmin: Wadowice, Kalwaria
Zebrzydowska, Stryszów i Tomice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno- kartograficznych dotyczących
realizacji projektu technicznego osnowy wysokościowej III i IV klasy
dla gmin: Brzeźnica, Spytkowice, Lanckorona oraz części gmin: Wadowice,
Kalwaria Zebrzydowska, Stryszów i Tomice w powiecie wadowickim. Zakres
prac obejmuje: – pobranie danych z zasobu Powiatowego Ośrodka
Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach oraz analiza
możliwości i zakresu wykorzystania istniejącego projektu technicznego
osnowy wysokościowej III i IV klasy; – pobranie danych z Centralnego
Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Warszawie; –
stabilizacja punktów (reperów); – pomiar różnic wysokości wzdłuż
elementów tworzących sieć; – analityczne opracowanie i analiza
uzyskanych wyników pomiarów; – skompletowanie dokumentacji technicznej z
wykonanych prac i przekazanie operatu pomiarowego do PODGiK.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do
wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca winien wykazać, że prowadzi działalność w zakresie geodezji i
kartografii zgodnie z art. 11 Prawa geodezyjnego i
kartograficznego(tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz 1287 z późn.
zm.) Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 –
1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i
inne materiały dołączone do oferty.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał – zrealizował co
najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia tj. realizował usługi z zakresu realizacji osnowy
poziomej lub wysokościowej III klasy przynajmniej dla jednego obiektu
porównywalnego z niniejszym zamówieniem – w formie załączonego do oferty
oświadczenia- wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu
zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym
dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj.
spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne
materiały dołączone do oferty.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o
Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: kierownik prac
legitymujący się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i
kartografii z zakresu nr 1 – pomiary sytuacyjno – wysokościowe,
realizacyjne i inwentaryzacyjne o których mowa w ustawie z dnia 17 maja
1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j- Dz. U. z 2010r. Nr 193
poz 1287 z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć oświadczenie – wykaz
personelu przewidywanego do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia
powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.
24 UST. 1 USTAWY

• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:

• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w
zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia:
nie

Pliki do pobrania: