Ogłoszenie o zamówieniu na Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu komputerowego z zakresu zarządzania, transportu i spedycji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodo

v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Arial”,”sans-serif”;}

Wadowice:
Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu komputerowego z zakresu
zarządzania, transportu i spedycji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu
Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Numer ogłoszenia: 287241 – 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100
Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące
    dynamicznego systemu zakupów:
    nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i
przeprowadzenie kursu obsługi systemu komputerowego z zakresu zarządzania,
transportu i spedycji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego
w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi systemu
komputerowego z zakresu zarządzania, transportu i spedycji dla uczniów Zespołu
Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie w ramach projektu
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Celem kursu jest poznanie i
nabycie podstawowych umiejętności obsługi systemu komputerowego z zakresu
zarządzania, transportu i spedycji Euro trans 2000. Miejsce przeprowadzenia
kursu: Kurs dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie odbywać się będzie w
budynku Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie, ul. Batorego 9, 34-120 Andrychów.
Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Za powierzone mienie odpowiada
Wykonawca. Szkoła dysponuje 12 stanowiskową pracownią komputerową i tablicą
interaktywną. Wykonawca zapewnia program Euro trans 2000. Planowana ilość osób:
10 Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia kursu: Liczba godzin kursu
powinna obejmować 12 godzin zajęć praktycznych na komputerach. Godzina zajęć
obejmuje 45 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez
Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni
nauki szkolnej w godzinach popołudniowych po zakończeniu zajęć szkolnych, a w
weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca
przed podpisaniem umowy ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy
harmonogram kursu, który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym
projektu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu
muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu zarówno w części teoretycznej jak i
praktycznej. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca
winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż
zrealizował w okresie ostatnich 3 lat najmniej 1 zamówienie obejmujące usługę
polegającą na przeprowadzeniu kursu obsługi systemu komputerowego z zakresu
zarządzania, transportu i spedycji, a w przypadku, gdy okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu
składania ofert wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu
kursu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia. Wykonawca musi dysponować
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi odpowiednie
kwalifikacje: co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu kursów
odpowiadających tematyką przedmiotowi zamówienia wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczeniem,
iż posiadają one wymagane uprawnienia. Wykonawca zobowiązany jest do
przekazania materiałów szkoleniowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za
uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które
mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Certyfikaty o ukończeniu kursu
powinny zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii
Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS),Województwa Małopolskiego,
Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) –
(wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). W ramach
promocji projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane
z projektem, jego nazwę wraz z logotypami. Wykonawca jest zobowiązany do
przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu-
ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie
kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże
w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Zgodnie z zasadami
finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo
Rozwoju Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu
nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL
tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej
(Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS , Krajowym
Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt
interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia
podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z w/w instytucji lub że nie
będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i
zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało
miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy
Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z w/w instytucji jest zobowiązany
dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt
interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy
realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne
finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Dokumenty jakie winien przedłożyć
Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu
współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być
opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej
Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu
Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) – (wzór
logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). a/ lista
obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia
zajęć) (oryginał), b/ dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z
oryginałem), c/ lista z potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych przez
uczestników kursu (oryginał), d/ lista z potwierdzeniem odbioru przez
uczestników certyfikatów (oryginał), f/ poświadczone za zgodność z oryginałem
kserokopie wydanych certyfikatów o ukończeniu kursu, i/ imienny wykaz osób,
które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy
uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, j/
wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja. Program szkolenia 1)
Struktura programu -wprowadzenie do menu. 2) Moduły- Spedycja i Transport
Krajowy, Międzynarodowy (wprowadzenie i wydruk zlecenia, rozliczenie i
zafakturowanie). 3) Rejestr kontrahentów. 4) Rejestr kierowców, pojazdów i ich
rozliczenie. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest
uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
16.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·        
III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku

o   
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie,
dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty oświadczenia i wykazu
usług, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich
odbiorców usług, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia
upływu terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedną usługę polegająca na
przeprowadzeniu kursu obsługi systemu komputerowego z zakresu zarządzania,
transportu i spedycji. (Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione usługi
wykonał należycie i skutecznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu,
dat i miejsc wykonania, oraz (fakultatywnie) nazwy, adresu i telefonu
odbiorców. Również kserokopie certyfikatów jakości usług, jeśli takie Wykonawca
posiada. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia
lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
do oferty.

·        
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku

o   
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje: co najmniej
trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów odpowiadających swoją tematyką
przedmiotowi zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one
wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana
metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne
materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·        
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz
      wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
      wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
      spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
      przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
      – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
      odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub
      usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób,
      które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie,
      że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
      uprawnień

·        
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:

    • oświadczenie o
      braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis
      z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
      rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
      24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
      do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·        
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto
      jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej
      niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert:
14.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314
(III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

 

 

Pliki do pobrania: