Ogłoszenie o zamówieniu na Roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych Powiatu Wadowickiego Numer ogłoszenia 353206 – 2011 data zamieszczenia 26.10.2011

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;}

Wadowice:
Roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w ramach
istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych Powiatu Wadowickiego

Numer ogłoszenia: 353206 – 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie
ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia
publicznego.

SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA
I ADRES:
Powiat
Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033
8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej
    zamawiającego:

    www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa.

SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej
i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych
Powiatu Wadowickiego.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
roboty
budowlane.

II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane polegające na wymianie
stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach:
1.internatu Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach, 2.warsztatów szkolnych Zespołu
Szkół Nr 2 w Wadowicach, 3.warsztatów szkolnych Zespołu Szkół im. Komisji
Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej, 4.warsztatów szkolnych Zespołu
Szkół Nr 1 w Andrychowie, 5.sali gimnastycznej i szkoły w Zespole Szkół
Ogólnokształcących w Wadowicach. Zakres robót: Wymiana okien zewnętrznych
drewnianych i pcv na okna o konstrukcji PCV, 5-cio komorowe z ramą okna
zbrojoną profilem zamkniętym – szyby zespolone jednokomorowe, niskoemisyjne, o
współczynniku przenikania K-1,1 W/m2 K o izolacji akustycznej 32-48-dB, uchylno
rozwierane, z okuciami uchylno rozbieralnymi z mikrowentylacją. Profile
lakierowane od zewnątrz i od wewnątrz w kolorze białym. Połączenie okien z
ościeżnicami należy wykonywać pod kątem osiągnięcia ich całkowitej szczelności
na przenikanie powietrza. Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych i metalowych
na drzwi aluminiowe z profilem ciepłym dwuskrzydłowe z podziałem na skrzydło
czynne i skrzydło bierne. Dolna część drzwi – panel, górna część szyba
bezpieczna w tej samej kolorystyce co okna. 1.Zespół Szkół Nr 2 w Wadowicach
1.1. Budynek warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach, okna o
wymiarach: – 1,40 x 2,95 x szt. 44 – strona wschodnia 2 szt., strona zachodnia
2 szt., strona północna 18 szt., strona południowa 20 szt., kraty w oknach od
strony zachodniej 1 szt. i od strony południowej 1 szt. – 1,40 x 2,95 x sz. 5 –
z panelem pod wentylator – 2 szt. strona północna, 3 szt. strona południowa –
1,40 x 1,40 szt. 2 – strona północna – 1,40 x 2,00 szt. 1 – strona północna –
1,40 x 1,00 szt. 4 – strona południowa Od strony zachodniej należy uwzględnić
demontaż parapetów i okuć oraz montaż nowych parapetów i okuć w ilości 2,13 m2.
W oknach z panelem należy zamontować wentylatory. 1.2. Budynek internatu
Zespołu Szkół Nr 2 w Wadowicach w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno –
Wychowawczego, drzwi o wymiarach: – 1,4 x 2,30 szt. 1 Należy zdemontować drzwi
metalowe a następnie zamontować drzwi o profilu aluminiowym z panelem ciepłym,
z pochwytem rurowym bocznym. Drzwi z podziałem na skrzydło czynne i skrzydło
bierne, dolna część drzwi panel wys. 0,80 m, górna część szyba wys. 1,20 m typu
bezpiecznego. Do drzwi należy zamontować samozamykacz z blokadą oraz 6 szt.
zabezpieczeń. 2.Warsztaty szkolne w Zespole Szkół Nr 1 w Andrychowie. Budynek
warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 w Andrychowie, okna o wymiarach: – 2,40
x 5,73 szt.11 – świetliki od strony zachodniej. Należy zdemontować stare okna o
konstrukcji metalowej i zamontować nowe okna o konstrukcji PCV. W jednym
świetliku znajduje się 16 szyb, każda pojedyncza szyba ma wymiary 1,10 x 0,70.
Okna bez uchwytów. Należy zamontować parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej
powlekanej, parapety zakończone narożnikami. W związku z dużą rozpiętością
środek konstrukcji okna należy wzmocnić. W czterech oknach należy zdemontować
elementy wspierające oświetlenie, które są mocowane do ramy okiennej, a
następnie należy je zamocować do ściany. 3.Warsztaty szkolne w Zespole Szkół
im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej. Budynek warsztatów
szkolnych Zespołu Szkół im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej, okna o wymiarach: –
2,15 x 1,58 szt. 5 – elewacja zachodnia – I piętro Należy uwzględnić wymianę
starych parapetów na nowe z blachy ocynkowanej powlekanej, parapety zakończone
narożnikami. 4.Sala gimnastyczna w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marcina
Wadowity w Wadowicach. 4.1. Budynek sali gimnastycznej w Zespole Szkół
Ogólnokształcących, okna o wymiarach: – 2,10 x 5,20 szt. 6 Okna z podziałem na
10 szyb, w każdym dużym oknie dwa dolne okna rozwierane i uchylno rozwierane. W
związku z dużą rozpiętością środek konstrukcji okna należy wzmocnić. Okna będą
montowane w sali gimnastycznej dlatego należy zastosować szyby bezpieczne.
Należy uwzględnić montaż parapetów zewnętrznych. Dodatkowo Wykonawca wykona
zeskrobanie i uzupełnienie odpryskujących tynków wewnętrznych przy szpaletach
oraz pod parapetami wewnętrznymi. 4.2. Budynek szkoły Zespołu Szkół
Ogólnokształcących, drzwi od strony boiska o wymiarach: – 1,90 x 2,45 szt. 1
Należy zdemontować kraty oraz drzwi drewniane, a następnie zamontować drzwi o
profilu aluminiowym z panelem ciepłym, z pochwytem rurowym bocznym. Drzwi z
podziałem na skrzydło czynne i skrzydło bierne, dolna część drzwi panel wys.
1,90 m, górna część szyba wys. 0,55 m typu bezpiecznego. Do drzwi należy
zamontować samozamykacz z blokadą. Wykonawca wraz z drzwiami dostarczy 7 egz.
kluczy. Roboty demontażowe i montażowe należy prowadzić ze szczególną
ostrożnością z uwagi na roboty w czynnym obiekcie. W związku z tym należy pod
stanowiskami pracy wydzielić strefy ochronne i miejsca na składowanie
zdemontowanych okien niedostępne dla osób postronnych. Z uwagi na sposób
użytkowania obiektu, teren wykonywania prac powinien być oznakowany taśmą
ostrzegawczą oraz tablicami ostrzegawczymi i zabezpieczony przed dostępem osób
postronnych. Oprócz robót opisanych powyżej należy wykonać roboty towarzyszące
m.in.: dokonanie indywidualnych rzeczywistych pomiarów otworów okiennych i
drzwiowych na budowie, malowanie krat, zabezpieczenie posadzki oraz mebli w
pomieszczeniach w trakcie prac, uszczelnienie ościeżnicy pianką poliuretanową i
silikonem, uzupełnienie i malowanie tynków wewnętrznych do lica ściany,
demontaż i ponowny montaż różnego rodzaju uchwytów, wywóz zdemontowanej
stolarki okiennej z placu robót. Każda konstrukcja okienna powinna posiadać
efektywny system odprowadzania wody i wentylacji komory szybowej oraz komory
pomiędzy skrzydłem a ościeżnicą. Rozpoczęcie robót należy uzgodnić z Dyrektorem
poszczególnych obiektów, należy określić dzień i godziny wymiany stolarki
okiennej w poszczególnych pomieszczeniach. Prace zorganizować tak, aby
Użytkownicy obiektu mieli swobodny i bezpieczny dostęp do swoich miejsc pracy.
Wykonawca może wprowadzić kilka brygad roboczych i prowadzić roboty na kilku
obiektach jednocześnie. Na całościowe wykonanie zamówienia składa się:
a)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego
specyfikę obiektu, warunki prowadzenia robót budowlanych na obiekcie czynnym.
Plan, o którym mowa wyżej należy sporządzić na podstawie art. 21a ust. 4 ustawy
z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z
późn. zm.) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy uzgodnić z
Zamawiającym, który następnie będzie podlegał pisemnemu zatwierdzeniu.
b)sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego z
uwzględnieniem robót w poszczególnych placówkach ze wskazaniem wykonawcy tych
robót, (wykonawca bądź konsorcjum, podwykonawca). Harmonogram, o którym mowa
wyżej należy wykonać na podstawie specyfikacji technicznych wykonania robót i
ich odbioru, przedmiaru robót. Sporządzony harmonogram podlega uzgodnieniu z
Zamawiającym i użytkownikami poszczególnych obiektów, będzie on stanowił
integralną część umowy w sprawie zamówienia publicznego; c)zobowiązanie się do
ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności
cywilnej w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy wraz z cesją ubezpieczenia
na rzecz Zamawiającego do wartości wynikającej z kwoty brutto umowy. Ochroną
ubezpieczeniową winno być objęte wszelkie ryzyko budowlane (nagłe i
nieprzewidziane zdarzenia losowe mogące doprowadzić do szkody ), szkody
rzeczowe w stosunku do ubezpieczonego mienia, szkody wyrządzone przez
podwykonawców Wykonawcy i Zamawiającemu, szkody powodujące wzajemne roszczenia
pomiędzy wszystkimi podmiotami uczestniczącymi w realizacji umowy. A także
odpowiedzialność cywilna tytułem szkód wyrządzonym osobom trzecim (szkody w
majątku i na osobie ), w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi objętymi
umową. Ubezpieczenie powinno być zawarte w imieniu własnym oraz Zamawiającego.
Okres ochrony ubezpieczeniowej winien się kończyć z chwilą oddania obiekt do
użytkowania. c) protokolarne przejęcie placu budowy oraz wykonanie jego
zagospodarowania zgodnie z opracowanym planem BIOZ, o którym mowa wyżej. d)
zgłoszenie do odbioru końcowego całego przedmiotowego zadania..

II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.

II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4.

II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.

II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.

 

II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WADIUM

Informacja
na temat wadium:
Przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium
w wysokości 3.500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych).

III.2)
ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie
    zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie

III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do
    wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
    nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego
      warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie
      spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
      do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w
      ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w
      przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
      okresie, wykonał – zrealizował z należytą starannością co najmniej jedną
      robotę budowlaną w zakresie wymiany stolarki okiennej, o wartości nie
      mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto, w formie załączonego do oferty
      oświadczenia – wykazu (załącznik nr 4 do SIWZ) z podaniem nazwy i danych
      zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, wraz
      z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z
      zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia
      powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą
      spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne
      materiały dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego
      warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie
      spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
      do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do
    wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać
      osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające
      wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownik
      robót (osoba te musi posiadać uprawnienia w branży konstrukcyjno –
      budowlanej). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie
      przewidzianej na powyższe stanowisko Ocena spełnienia powyższego warunku
      udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia,
      w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
    finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego
      warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie
      spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
      do oferty.

III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania
    spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
    ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
    należy przedłożyć:
    • wykaz
      robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
      wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
      upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
      postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
      tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
      oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
      zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz
      osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie,
      że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
      uprawnień
  • III.4.2) W zakresie
    potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
    ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie
      o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny
      odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
      rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
      24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
      do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne
      zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
      wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
      zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
      właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
      terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
      udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne
      zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
      Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
      nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
      lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
      lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
      wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3
      miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów
    zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie
      otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
      składania ofert
    • nie
      zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
      i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
      lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
      wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3
      miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE
DOKUMENTY

Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie
wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać
złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać
złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp
do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z
nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy.

III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV:
PROCEDURA

IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.

IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.

IV.3) ZMIANA
UMOWY

Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak

Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający
przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone
zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku
wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne
zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po
wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia
okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich
akceptacji.

IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 104 (I
piętro).

IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.11.2011 godzina 10:30, miejsce:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314
(III piętro).

IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

 

Pliki do pobrania: