Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 117821-2011 z dnia 18.04.2011r. na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach

Wadowice: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 117821 – 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjne do drukarek i
kopiarek. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne lub
równoważne fabrycznie nowe nie regenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner
(dla drukarek laserowych). Tonery i tusze przeznaczone do urządzeń
wymienionych w ofercie dostawy muszą być w oryginalnych opakowaniach
producenta z widocznym logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie
zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, typowe opakowania dla
danego produktu, nie noszące znamion otwierania. Muszą być zaopatrzone w
etykiety identyfikujące dany produkt. Muszą posiadać znak firmowy
producenta i określenie pochodzenia producenta tonerów. Jakość wydruku
(kopii), odcień szarości, wydajność, szybkość utrwalania (schnięcia),
nie zamazywanie się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta
urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia w
którym będzie używany. Oferowany produkt musi być wykonany z nowych
elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów
użytkowania, które przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszły
testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia),
posiadają wymienione na nowe wszystkie komponenty wpływające
bezpośrednio na jakość wydruku (m.in. wałek optyczny) i gwarantują
bezpieczeństwo użytkowania. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta
zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu dostarczy jakościowo
nieodpowiedni produkt, będzie zobowiązany do jego wymiany na produkt o
odpowiedniej jakości lub produkt producenta urządzenia do którego będą
wykorzystywane, w cenie przedstawionej w ofercie złożonej w niniejszym
postępowaniu. Ponadto, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów
czy tuszów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego lub kopiującego,
kosztami naprawy Zamawiający obciąży Wykonawcę. Naprawa odbędzie się w
autoryzowanym serwisie i nie będzie powodować utraty dalszej gwarancji.
Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować
ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w
stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna
kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie
wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy – jeśli
sprzęt posiada takie możliwości. W przypadku, kiedy produkt oryginalny
posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt
równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam
sposób..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
•    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1  

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
•    Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Lobos sp. z o.o., Al. Pokoju 1A, 31-548 kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26017,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

•    Cena wybranej oferty: 18090,54
•    Oferta z najniższą ceną: 18090,54 / Oferta z najwyższą ceną: 18535,45
•    Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
•    1. Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
•    2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy
podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych powszechnie
dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Zamówienie w 2011r.
nie przekroczy kwoty 193.000 euro.