Ogłoszenie o przetargu na Organizację i przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Arial”,”sans-serif”;}

Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursu grafiki
komputerowej dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w
Andrychowie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Numer ogłoszenia: 276827 – 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie
ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia
publicznego.

SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA
I ADRES:
Powiat
Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200,
faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej
    zamawiającego:

    www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa.

SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie kursu grafiki
komputerowej dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w
Andrychowie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
usługi.

II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
organizacja i przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej dla uczniów Zespołu
Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie w ramach projektu
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Celem kursu jest zdobycie
podstawowej wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi popularnych programów
graficznych. Kurs dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w
Andrychowie może zostać zorganizowany w miejscu siedziby Wykonawcy, bądź w
miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia wówczas każdorazowo
wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS nr 2 im. św. Jadwigi
Królowej w Andrychowie do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w
trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu. Wykonawca ponosi koszty
związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Dopuszcza
się możliwość organizacji kursu w siedzibie Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi
Królowej w Andrychowie, ul. Batorego 9, 34-120 Andrychów pod warunkiem, że
Wykonawca zapewni sprzęt i oprogramowanie w celu realizacji kursu. Zamawiający
udostępni Wykonawcy salę lekcyjną do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół nr 2
im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia
sali. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Planowana ilość osób: 10 Termin
przeprowadzenia kursu: do 09 grudnia 2011 r. Zakres programowy i warunki
przeprowadzenia kursu: 1. Liczba godzin kursu powinna obejmować co najmniej 30
godzin zajęć, w tym wykłady i ćwiczenia laboratoryjne. Godzina zajęć obejmuje
45 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę.
2.Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki
szkolnej w godzinach popołudniowych po zakończeniu zajęć szkolnych, a w
weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. 3. Wykonawca
przed podpisaniem umowy ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy
harmonogram kursu, który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym
projektu. 4. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu
muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu. 5.Wykonawca winien zapewnić dla
uczestników kursu na każdy dzień jego trwania bezpłatny catering w postaci
serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka, woda mineralna, soki). 6. Wykonawca
zobowiązany jest do przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia
niezbędnego sprzętu i oprogramowania w celu realizacji kursu. 7. Wykonawca
ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za
ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. 8.
Zaświadczenie/certyfikaty o ukończeniu kursu powinny zawierać logotypy Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej- Europejski Fundusz
Społeczny (UE EFS),Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i
Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) – (wzór logo POKL, UF
EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). W przypadku braku możliwości
umieszczenia ww. logotypów na zaświadczeniu, konieczne jest wydanie
certyfikatów do każdego zaświadczenia zawierających ww. informacje. 9. W ramach
promocji projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane
z projektem, jego nazwę wraz z logotypami. 10. Wykonawca jest zobowiązany do
przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu-
ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu.
Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w
formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Zgodnie z zasadami
finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo
Rozwoju Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu
nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL
tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej
(Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS , Krajowym
Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt
interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia
podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z w/w instytucji lub że nie
będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i
zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało
miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy
Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z w/w instytucji jest zobowiązany
dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt
interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy
realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne
finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Dokumenty jakie winien przedłożyć
Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu
współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone
logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski
Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu Wadowickiego i
Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) – (wzór logo POKL, UF
EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). a) lista obecności
uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia zajęć)
(oryginał), b) dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z
oryginałem), c) lista z potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych przez
uczestników kursu (oryginał), d)lista z potwierdzeniem odbioru przez
uczestników certyfikatów/zaświadczeń zgodnie ze wzorem MEN (oryginał),
e)poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych
certyfikatów/zaświadczeń zgodnie ze wzorem MEN o ukończeniu kursu, f)imienny
wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku
gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji,
g)wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja. Program kursu:
CorelDraw: 1.Wprowadzenie do programu CorelDraw -ustawienia programu;
2.Podstawowe narzędzia -praca na krzywych -podstawowe obiekty graficzne -praca
z kolorami; 3.Narzędzia edycyjne -rysowanie, przenoszenie, usuwanie
obiektów-skalowanie, obracanie, pochylanie obiektów przy pomocy myszki
-duplikowanie obiektów (wszystkie metody) -usuwanie atrybutów konturu
-zapoznanie się ze wszystkimi rodzajami wypełnień, tworzenie własnych wypełnień
-skalowanie -grupowanie obiektów 4.Efekty specjalne: – obwiednia,metamorfoza,wytłoczenie,soczewki,perspektywa,kadrowanie,interaktywne
efekty 5.Tekst i obróbka tekstu -formatowanie i edycja tekstu -rodzaje i
atrybuty tekstu -dopasowywanie tekstu do ścieżki Photoshop 1. Operacje na
selekcjach -wtapianie -wygładzanie, rozszerzanie, brzeg, zawężanie -swobodne
przekształcenia zaznaczenia 2.Przekształcanie obrazów -definiowanie wielkości i
rozdzielczości obrazu -kadrowanie 3.Technika pracy na warstwach -tworzenie
nowych warstw -metody kopiowania, usuwania, zmiany kolejności warstw
-blokowanie przezroczystości, położenia, pikseli 4.Korekta obrazu -automatyczna
korekta obrazów, praca na poziomach jasności, zmiana kolorów, nasycenia,
jasności. 5. Retusz fotografii -użycie narzędzia stempel, retusz pędzlem
korygującym. 6.Praca z tekstem 7.Wprowadzenie do filtrowania. 8.Wstęp do
techniki fotomontażu..

II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.

II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.

II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.

 

II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 09.12.2011.

SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WADIUM

Informacja
na temat wadium:
Zamawiający
nie żąda wniesienia wadium.

III.2)
ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie
    zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie

III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do
    wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
    nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego
      warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
      dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę
      i doświadczenie, dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty
      oświadczenia i wykazu usług, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi
      dokumentami uprzednich odbiorców usług, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w
      przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
      licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał, co najmniej
      jedną usługę polegająca na przeprowadzeniu kursu grafiki komputerowe,
      (Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienione usługi wykonał należycie
      i skutecznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat i miejsc
      wykonania, oraz (fakultatywnie) nazwy, adresu i telefonu odbiorców.
      Również kserokopie certyfikatów jakości usług, jeśli takie Wykonawca
      posiada. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą:
      spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne
      materiały dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego
      warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
      dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do
    wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować
      osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie
      kwalifikacje: co najmniej trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów
      odpowiadających swoją tematyką przedmiotowi zamówienia, wraz z
      informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
      oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, Ocena
      spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie
      spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
      do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
    finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego
      warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
      dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania
    spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
    ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
    należy przedłożyć:
    • wykaz
      wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
      wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
      spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
      przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
      udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
      krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
      wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
      dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz
      osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie,
      że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
      uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia
    niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
    przedłożyć:
    • oświadczenie
      o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny
      odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
      rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
      24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
      do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów
    zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie
      otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
      składania ofert

III.6) INNE
DOKUMENTY

Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pisemne
zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania
Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia, – jeżeli dotyczy. 2.Wypełniony i podpisany formularz
oferty (oddzielnie na każde zadanie). 3.Pełnomocnictwo przedłożone wyłącznie w
formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (kopia pełnomocnictwa
nie może być uwierzytelniona przez ustanowionego pełnomocnika) -jeżeli dotyczy

III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV:
PROCEDURA

IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.

IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.

IV.3) ZMIANA
UMOWY

Czy przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie

IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).

IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.11.2011 godzina 10:30, miejsce:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat
pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej:

Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

 

 

 

 

 

 

Pliki do pobrania: