Ogłoszenie numer 259964 – 2007 z dnia 31.12.2007 r. o udzieleniu zamówienia, którego przedmiotem jest Zarząd nieruchomościami


Wadowice: Zarząd nieruchomościami stanowiącymi własność: Zad. 1) Skarbu Państwa; Zad. 2) Powiatu Wadowickiego.
Numer ogłoszenia: 259964 – 2007; data zamieszczenia: 31.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 239816 – 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarząd nieruchomościami stanowiącymi własność: Zad. 1) Skarbu Państwa; Zad. 2) Powiatu Wadowickiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia- Zarząd nieruchomościami stanowiącymi własność:
Zad. 1) Skarbu Państwa, obejmujące:
– budynek nr 55 przy ul. Lwowskiej w Wadowicach i – 131/290 części
budynku nr 15 przy ul. Mickiewicza w Wadowicach;
Zad. 2) Powiatu Wadowickiego, obejmujące:
– budynek Ośrodka Zdrowia w Wysokiej,
– budynek Ośrodka Zdrowia w Choczni,
– budynek Ośrodka Zdrowia w Kleczy Dolnej,
– 159/290 części budynku nr 15 przy ul. Mickiewicza w Wadowicach.
Wykaz w/w nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Wadowickiego wraz z
opisem zawiera odpowiednio załącznik A lub B do SIWZ.
Wykonawca przyjmuje do wykonania całokształt zadań związanych z
zarządzaniem nieruchomościami, polegający na podejmowaniu decyzji i
dokonywaniu czynności mających na celu:
a) zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej
nieruchomości,
b) zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji
nieruchomości,
c) zapewnienie właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu
przepisów Prawa Energetycznego, d) bieżące administrowanie
nieruchomością
e) utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej
przeznaczeniem,
f) uzasadnione inwestowanie w nieruchomość,
g) prowadzenie w sposób samodzielny czynności zwykłego zarządu
nieruchomościami.
5Czynności zwykłego zarządu nieruchomości obejmują w szczególności:
1. ustalenie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości ,
oraz wyodrębnionych lokali, prowadzenie wykazu lokali i najemców
lokali,
2. prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej
nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
3. przeprowadzenie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek
kontroli technicznej okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń
stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa
budowlanego,
4. utrzymywanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń
budynku służących do wspólnego użytku właścicieli, najemców lokalu,
terenu nieruchomości, chodnika przed nieruchomością oraz innych
terenów, poprzez nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów,
5. zapewnienie dla nieruchomości dostawy energii elektrycznej, wody,
odprowadzania ścieków i wywozu śmieci, poprzez nadzór nad realizacją
zawartych w tym zakresie umów,
6. zapewnienie dla nieruchomości usług kominiarskich i innych usług
związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości,
7. wykonywanie bieżącej konserwacji i bieżących napraw nieruchomości, a
w szczególności dokonywania napraw budynku i jego pomieszczeń wspólnych
oraz urządzeń technicznych umożliwiających właścicielom i najemcom
lokali korzystanie z oświetlenia, ogrzewania lokalu, zimnej wody i
innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości, poprzez nadzór
nad realizacją zawartych w tym zakresie umów,
8. usuwanie awarii i ich skutków na nieruchomości w tym na warunkach
określonych w § 7 wzoru umowy (załącznik 3 do SIWZ),
9. ubezpieczenie budynków położonych na nieruchomości,
10. opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających
od nieruchomości, chyba że są one pokrywane bezpośrednio przez
właściciela,
11. zawieranie umów o dostawy, roboty i usługi, związane z realizacją
zadań wymienionych w pkt. 5.3-5.6 umowy, kontrola prawidłowości
wykonania tych umów oraz ich rozwiązanie w przypadkach gospodarczo
uzasadnionych,
12. prowadzenie odpowiedniej księgowości dla nieruchomości, w tym
odrębnej ewidencji kosztów i przychodów oraz ewidencji wpłat na fundusz
remontowy, a także ewidencji wnoszonych przez najemców opłat i zaliczek
na pokrycie kosztów zarządu nieruchomości ( czynsz najmu i koszty
eksploatacyjne). Rachunkowość prowadzona będzie w pełnym zakresie
zgodnie z obowiązującymi przepisami,
13. sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego najpóźniej na 15 dni
przed terminem zebrania sprawozdawczego,
14. prowadzenie korespondencji z właścicielem i najemcami lokali,
15. przygotowanie dokumentów umożliwiających sądową windykację
należności opłat od najemców nieruchomości, 16. rozliczenie rocznego
planu gospodarczego , w tym funduszu remontowego,
17. zawiadamianie Zamawiającego o zwalnianym lokalu mieszkalnym, celem
skierowania przez Zamawiającego osoby uprawnionej do lokalu
mieszkalnego do zawarcia umowy najmu.
18. zawieranie umowy najmu lokalu mieszkalnego w imieniu Skarbu
Państwa. 19. bieżące prowadzenie dla lokalu mieszkalnego oddzielnej
-teczki lokalu – obejmującej dokumentację i korespondencję związaną z
najmem.
20. sprawowanie dozoru -pustostanu- (plombowanie, przechowywanie
kluczy, udostępnianie lokalu do obejrzenia osobom kierowanym do
zawarcia umowy najmu).
21. uzyskiwanie od najemcy raz w roku (w I kwartale) oświadczeń o
ilości osób zamieszkałych w lokalu oraz informowanie każdorazowo
Zamawiającego o zmianach w ilości osób zamieszkałych w lokalu
mieszkalnym, jak też o wszystkich innych zmianach mających wpływ na
wysokość czynszu najmu, wysokość świadczeń z najmem związanych , a
także o innych okolicznościach mających wpływ na treść umowy najmu.
22. prowadzenie bieżącej ewidencji napraw obciążających najemcę i ich
realizację, a także dokonywanie odbioru wykonanych przez najemcę napraw
koniecznych obciążających wynajmującego i ich rozliczenie w czynszu
najmu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 31000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zarząd nieruchomościami stanowiącymi własność: Zad. 1) Skarbu Państwa..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMWAD Sp. z o. o., ul. Nadbrzeżna 58, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7821.24
  • Oferta z najniższą ceną: 7821.24 / oferta z najwyższą ceną: 7821.24
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zarząd nieruchomościami stanowiącymi własność: Zad. 2) Powiatu Wadowickiego.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMWAD Sp. z o. o., ul. Nadbrzeżna 58, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12180.84
  • Oferta z najniższą ceną: 12180.84 / oferta z najwyższą ceną: 12180.84
  • Waluta: PLN.