Ogłoszenie z dnia 18.04.2008 r. o zamówieniu nr 2008/S 76-103039 na modernizację ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej – ANDRYCHÓW

18/04/2008 S76 Wspólnoty Europejskie –
Usługi – Procedura otwarta

PL-Wadowice: Usługi sporządzania
map

2008/S 76-103039

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Powiat Wadowicki, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, Do wiadomości
Marianna Karska, PL-34-100 Wadowice. Tel. (48-33) 873 42 00. E-mail biuro@powiatwadowicki.pl. Faks
(48-33) 823 24 33.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano
wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące
dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod
adresem:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
należy przesyłać na adres:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2) RODZAJ
INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji
zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków z założeniem
ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej – Andrychów, obręby
Brzezinka, Inwałd, Roczyny, Rzyki, Sułkowice, Targanice i Zagórnik.

II.1.2) Rodzaj
zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub
świadczenia usług:

Usługi.
Kategoria usług: nr 12.
Główne miejsce świadczenia usług: Teren Powiatu Wadowickiego – gmina Andrychów.

II.1.3) Ogłoszenie
dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4) Informacje
na temat umowy ramowej:

II.1.5) Krótki
opis zamówienia lub zakupu(ów):

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie prac geodezyjno-
kartograficznych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków mających
za zadanie dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów
określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia
29.3.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454)
oraz uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu
zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia w obrębie:
Brzezinka, Inwałd, Roczyny, Rzyki, Sułkowice, Targanice i Zagórnik w gm.
Andrychów. Zakres prac obejmuje: a) pobranie danych z zasobu Powiatowego
Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach oraz analiza
możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; b)
uzupełnienie i aktualizacja istniejącej numerycznej mapy ewidencji gruntów i
budynków założonej w 2006r. w ramach projektu Phare PL2003/005-710.01.08 pt.: Wektoryzacja
map katastralnych w Polsce”, prowadzonego przez Główny Urząd Geodezji i
Kartografii; c) założenie ewidencji budynków i lokali z wykorzystaniem danych
powstałych w wyniku realizacji projektu Phare PL2003/005-710.01.08 pt.:
Wektoryzacja map katastralnych w Polsce”; d) wyłożenie do publicznego wglądu
projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie
z obowiązującymi przepisami.

II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV):

74274000.

II.1.7) Zamówienie
jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8) Podział
na części:

Nie.

II.1.9) Dopuszcza
się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2) WIELKOŚĆ
LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita
wielkość lub zakres:

Całkowita wartość zamówienia wynosi 856 672,00 (zamówienie
udzielane w częściach).
Szacunkowa wartość bez VAT: 426 230,00 PLN.

II.2.2) Opcje:

Nie.

II.3) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Zakończenie: 25.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI
DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

8 000,00 zł.

III.1.2) Główne
warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je
regulujących:

1. Po zakończeniu pracy nastąpi komisyjny odbiór robót.
Protokół komisyjnego odbioru robót stwierdzający wykonanie przedmiotu umowy w
sposób wolny od wad, stanowić będzie podstawę do wystawienia Zamawiającemu
faktury. 2. Faktura płatna będzie przelewem na wskazany w niej przez Wykonawcę
rachunek w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunkiem
Zamawiającego.

III.1.3) Forma
prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4) Inne
szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2) WARUNKI
UDZIAŁU

III.2.1) Sytuacja
podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub
handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu
określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj.: 1.1.posiadać uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień; 1.2. nie może podlegać wykluczeniu na podstawie
art. 24 ustawy PZP. Należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny na dzień
składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie
objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka
podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień
składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o
niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka
podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień
składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z
obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o
uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających
wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualną na dzień składania ofert
informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób
fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz
osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego
organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka
podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualną na dzień
składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą
podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu
sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów
działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Oświadczenie, że Wykonawca
spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 7. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt
1, 2, 3, 4 i 5 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio dla pkt 1, 2, 3 i 5, że: 7.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert); 7.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 7. 3. nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); odpowiednio
dla pkt 4 składa: – zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty
dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 PZP., (wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy
ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu
wymienionych wyżej dokumentów dotyczy to każdego z nich. 8.Jeżeli w kraju
pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić
stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i 8
muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii,
przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z
oryginałem. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 –
1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne
materiały dołączone do oferty.

III.2.2) Zdolność
ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów: Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności
poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument).
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj.
spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały
dołączone do oferty.

III.2.3) Zdolność
techniczna:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów: Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia tj: 1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od
dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał- realizował co
najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia tj. realizował usługi z zakresu modernizacji ewidencji
gruntów i budynków w tym założenia ewidencji budynków i lokali przynajmniej dla
jednego obiektu porównywalnego z niniejszym zamówieniem- w formie załączonego
do oferty oświadczenia- wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu
zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym
dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. 2.
Wykonawca musi przedstawić wykaz osób lub podmiotów przewidzianych do wykonania
przedmiotu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia tj.: wskazać
kierownika pracy legitymującego się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie
geodezji i kartografii z zakresu nr 1 – pomiary sytuacyjno – wysokościowe,
realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz z zakresu nr 2- rozgraniczenia podziały
nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych), o
których mowa w ustawie z dnia 17.5.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
(t.j- Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć
oświadczenie – wykaz personelu przewidywanego do realizacji zamówienia oraz
kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem właściwych uprawnień dla kierownika
prac. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj.
spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały
dołączone do oferty.

III.2.4) Zamówienia
zastrzeżone:

Nie.

III.3) SPECYFICZNE
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1) Świadczenie
usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

Tak.
Należy wskazać kierownika pracy legitymującego się uprawnieniami zawodowymi w
dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1 – pomiary sytuacyjno –
wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz z zakresu nr 2-
rozgraniczenia podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji
do celów prawnych), o których mowa w ustawie z dnia 17.5.1989r. Prawo
geodezyjne i kartograficzne (t.j- Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.).

III.3.2) Osoby
prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób
odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ
PROCEDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2) Ograniczenie
liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

IV.1.3) Zmniejszenie
liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2) KRYTERIA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria
udzielenia zamówienia:

Najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana
będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer
referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

IV.3.2) Poprzednie
publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3) Warunki
uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów
lub dostępu do dokumentów: 28.5.2008.
Dokumenty odpłatne: nie.

IV.3.4) Termin
składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

29.5.2008 – 10:30.

IV.3.5) Data
wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym
kandydatom:

IV.3.6) Język(i),
w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:

Polski.

IV.3.7) Minimalny
okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8) Warunki
otwarcia ofert:

Data: 29.5.2008 – 11:00.
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach przy ul. Batorego 2, sala posiedzeń –
pokój nr 0.11 (parter).
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2) ZAMÓWIENIE
DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3) INFORMACJE
DODATKOWE:

VI.4) PROCEDURY
ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ
odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Urząd Zamówień Publicznych, Al. J. Ch. Szucha 2/4, PL-00-582
Warszawa. Tel. (48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl. Faks
(48-22) 458 77 00.

VI.4.2) Składanie
odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia
rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu,
jednocześnie przesyłając jego kopię zamawiającemu. Złożenie odwołania w
placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem go do
Prezesa Urzędu.

VI.4.3) Źródło,
gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Urząd Zamówień Publicznych, Al. J.Ch. Szucha 2/4, PL-00-582
Warszawa. Tel. (48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl. Faks
(48-22) 458 77 00.

VI.5) DATA
WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

16.4.2008

Pliki do pobrania: