Ogłoszenie z dnia 16.04.2008 r. o zamówieniu nr 77911 – 2008 na Przebudowa drogi powiatowej nr 1778K Witanowice – Lgota – Wyźrał w ramach usuwania skutków powodzi z 2007 r.
Wadowice:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1778K Witanowice – Lgota – Wyźrał w ramach
usuwania skutków powodzi z 2007r.
Numer ogłoszenia: 77911 – 2008; data zamieszczenia: 16.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100
Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl - Adres strony
internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu
zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi
powiatowej nr 1778K Witanowice – Lgota – Wyźrał w ramach usuwania skutków
powodzi z 2007r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową drogi polegające na: –
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wraz z zaklinowaniem; – Wykonanie
warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej grubości 6 cm; – Wykonanie warstwy
ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grubości 4 cm -nawierzchnia musi być
wykonywana całą szerokością jezdni; – Uzupełnienie poboczy materiałem
kamiennym; – Renowacja – odtworzenie rowów; – Ułożenie ścieków z elementów
prefabrykowanych; – Ustawienie barier ochronnych stalowych
Dokładny zakres robót określa przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach:
50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat
wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest
do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset
złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki
ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zobowiązują się wykonać przedmiot
zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem
bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie
spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni
upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być
udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych
przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe
pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie
potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi
spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za
najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się
wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych
wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu
oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej
za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi
zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2.
Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich
pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w
przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,
wykonał – realizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadającą swoim
rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do
oferty oświadczenia – wykazu (załącznik nr 4) z podaniem nazwy i danych
zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości,
potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym
wykonaniu zamówienia. 2.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia –
Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik
budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami
drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie
przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za
zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić
oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby
Samorządu Zawodowego. 2.3. Materiały użyte do wykonania przedmiotu
zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom
Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty
techniczne, orzeczenia o jakości materiałów. 2.4. Sytuacja ekonomiczna i
finansowa – Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji
zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez posiadanie
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.5.
Gwarancja – Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres
gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6. Podwykonawstwo – Zamawiający
dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia
podwykonawcom zakres i wartość prac. 2.7. Wykonawca musi przedstawić cenę
przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym na podstawie, przedmiaru robót,
wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz
ewentualnych oględzin w terenie. W przypadku nie ujęcia w wycenie
ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej,
to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia
obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we
wskazanym w terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia
zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach.
2.10. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i
załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich
treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i
oświadczenia wynikające z SIWZ.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana
będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego
z uczestników.
2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z
uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do
podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub
kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania
Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego
zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w
oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz
oferty. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art.
22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 Pzp. 7. Podpisany wzór umowy. 8. Aktualną polisę, a w przypadku
jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej. 9. Oświadczenie – informację o osobach przewidzianych do
realizacji zamówienia Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za
zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty
uprawnień dla kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie
na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz
wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, wykonał – realizował co najmniej dwie roboty
budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia
w formie załączonego do oferty oświadczenia – wykazu z podaniem nazwy i
danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz
wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o
należytym wykonaniu zamówienia. 11. W przypadku gdy Wykonawca zapowiada
udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz robót i wartości tych
robót planowanych do powierzenia podwykonawcy.12. Dowód wniesienia wadium.
13. Wypełniony Formularz cenowy. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów,
o których mowa w pkt. 1 i 2; składa odpowiedni dokument lub dokumenty
wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu. Dokument o którym mowa w pkt a, powinien być wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
natomiast dokument wymieniony w pkt b powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w
kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Dokumenty, o których
mowa w pkt. 14 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu,
wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej
formy niż oryginał poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z
oryginałem). 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w
pkt. 14 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
poświadczonym przez wykonawcę. 17. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem
pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1-7 do SIWZ) mogą zostać
złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania
przedstawienia oryginałów w przypadku gdy kopie będą nieczytelne lub będą
wzbudzać wątpliwość co do ich prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w pok. nr 103 (I piętro) w
godzinach od 8 do 15..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w
Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy