Ogłoszenie z dnia 16.04.2008 r. o zamówieniu nr 77911 – 2008 na Przebudowa drogi powiatowej nr 1778K Witanowice – Lgota – Wyźrał w ramach usuwania skutków powodzi z 2007 r.

Wadowice:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1778K Witanowice – Lgota – Wyźrał w ramach
usuwania skutków powodzi z 2007r.

Numer ogłoszenia: 77911 – 2008; data zamieszczenia: 16.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100
Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.

  • Adres strony
    internetowej zamawiającego:
    www.starostwo.wadowice.pl
  • Adres strony
    internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu
    zakupów:
    nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi
powiatowej nr 1778K Witanowice – Lgota – Wyźrał w ramach usuwania skutków
powodzi z 2007r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty związane z przebudową drogi polegające na: –
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wraz z zaklinowaniem; – Wykonanie
warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej grubości 6 cm; – Wykonanie warstwy
ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grubości 4 cm -nawierzchnia musi być
wykonywana całą szerokością jezdni; – Uzupełnienie poboczy materiałem
kamiennym; – Renowacja – odtworzenie rowów; – Ułożenie ścieków z elementów
prefabrykowanych; – Ustawienie barier ochronnych stalowych
Dokładny zakres robót określa przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach:
50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat
    wadium:
    Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest
    do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset
    złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis
    warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
    spełniania tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
    którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki
    ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
    lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
    uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
    potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.
    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    zamówienia;1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
    na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zobowiązują się wykonać przedmiot
    zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem
    bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy.
    Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie
    spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni
    upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do
    reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia
    umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być
    udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych
    przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe
    pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie
    potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi
    spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za
    najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się
    wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem
    umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych
    wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu
    oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej
    za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi
    zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2.
    Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich
    pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w
    przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
    licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,
    wykonał – realizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadającą swoim
    rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do
    oferty oświadczenia – wykazu (załącznik nr 4) z podaniem nazwy i danych
    zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości,
    potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym
    wykonaniu zamówienia. 2.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia –
    Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
    zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności kierownik
    budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami
    drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie
    przewidywanej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za
    zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą ma pełnić
    oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby
    Samorządu Zawodowego. 2.3. Materiały użyte do wykonania przedmiotu
    zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom
    Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty
    techniczne, orzeczenia o jakości materiałów. 2.4. Sytuacja ekonomiczna i
    finansowa – Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji
    zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez posiadanie
    ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
    działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.5.
    Gwarancja – Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres
    gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.6. Podwykonawstwo – Zamawiający
    dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
    Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia
    podwykonawcom zakres i wartość prac. 2.7. Wykonawca musi przedstawić cenę
    przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym na podstawie, przedmiaru robót,
    wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz
    ewentualnych oględzin w terenie. W przypadku nie ujęcia w wycenie
    ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej,
    to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia
    obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we
    wskazanym w terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia
    zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach.
    2.10. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i
    załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich
    treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i
    oświadczenia wynikające z SIWZ.
    Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana
    będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
    oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja
    o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
    potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Aktualny
    odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
    wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
    wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
    ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego
    z uczestników.
    2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie
    zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
    zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W
    przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z
    uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do
    podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
    Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub
    kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania
    Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego
    zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
    zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w
    oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz
    oferty. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art.
    22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
    art. 24 Pzp. 7. Podpisany wzór umowy. 8. Aktualną polisę, a w przypadku
    jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
    gospodarczej. 9. Oświadczenie – informację o osobach przewidzianych do
    realizacji zamówienia Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za
    zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty
    uprawnień dla kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie
    na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz
    wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
    wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
    działalności jest krótszy- licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o
    udzielenie zamówienia, wykonał – realizował co najmniej dwie roboty
    budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia
    w formie załączonego do oferty oświadczenia – wykazu z podaniem nazwy i
    danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz
    wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o
    należytym wykonaniu zamówienia. 11. W przypadku gdy Wykonawca zapowiada
    udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz robót i wartości tych
    robót planowanych do powierzenia podwykonawcy.12. Dowód wniesienia wadium.
    13. Wypełniony Formularz cenowy. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów,
    o których mowa w pkt. 1 i 2; składa odpowiedni dokument lub dokumenty
    wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego
    likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem
    podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo
    że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
    raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
    właściwego organu. Dokument o którym mowa w pkt a, powinien być wystawiony
    nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    natomiast dokument wymieniony w pkt b powinien być wystawiony nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w
    kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
    miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić
    dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
    organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
    gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
    wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Dokumenty, o których
    mowa w pkt. 14 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu,
    wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej
    formy niż oryginał poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z
    oryginałem). 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w
    pkt. 14 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
    poświadczonym przez wykonawcę. 17. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem
    pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1-7 do SIWZ) mogą zostać
    złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z
    oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania
    przedstawienia oryginałów w przypadku gdy kopie będą nieczytelne lub będą
    wzbudzać wątpliwość co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w pok. nr 103 (I piętro) w
godzinach od 8 do 15..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert:
08.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w
Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy

Pliki do pobrania: