Ogłoszenie o zamówieniu – roboty budowlane nr 27862 – 2008 z dnia 11.02.2008r. na roboty budowlane- wykończeniowe pomieszczeń Patomorfologii Pawilonu D Szpitala Powiatowego w Wadowicach.

Wadowice: Roboty budowlane- wykończeniowe pomieszczeń Patomorfologii Pawilonu D Szpitala Powiatowego w Wadowicach.

Numer ogłoszenia: 27862 – 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane- wykończeniowe pomieszczeń Patomorfologii Pawilonu D Szpitala Powiatowego w Wadowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego, którego zakres obejmuje roboty wykończeniowe pomieszczeń piwnic w zakresie pomieszczeń Patomorfologii. Roboty obejmują wykończenie pomieszczeń nr: -2.11- szatnia, -2.12- węzeł sanitarny, -2.13- skład porządkowy, -2.14- pokój socjalny, -2.15- pokój lekarzy, -2.16- śluza, -2.17- węzeł sanitarny, -2.18- śluza, -2.19- chłodnia, -2.20- sala sekcji, -2.21- pomieszczenie przygotowania zwłok, -2.22- pomieszczenie wydania zwłok, -2.26- pokój administracyjny, -2.27- wc interesantów, poprzez wykonanie: a) posadzek wraz z warstwami podposadzkowymi (Tarkett, płytki Gress – przeciwpoślizgowe); b) tynków wewnętrznych wraz z okładzinami; c) montaż stolarki wewnętrznej okiennej i drzwiowej;
d) sufitu podwieszonego – kasetonowego, rozbieralnego o module 60 x 60 na konstrukcji C 3 i T 24 z wbudowanym oświetleniem; e) wewnętrznych instalacji: elektroenergetycznej, teletechnicznej, sygnalizacji pożaru, wodno-kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej;
f) wyposażenie pomieszczeń zgodnie z wykazem oraz parametrami techniczno-funkcjonalnymi niżej wymienionych urządzeń: – Komora chłodnicza na 6 ciał; – Dyfuzor do dezynfekcji komór chłodniczych; – Stanowisko do mycia i dezynfekcji tac; – Centrala dezynfekcyjna; – Zlew prosektoryjny; – Katafalk jezdny; – Świecznik wolnostojący;
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty upoważnienie producenta, o jego reprezentacji w Polsce lub kontakt serwisowy z upoważnionym na terenie Polski przedstawicielem producenta. Wykonawca zobowiązany jest także dołączyć oryginalne foldery ze zdjęciami i opisami technicznymi potwierdzającymi spełnienie wszystkich wymagań techniczno-funkcjonalnych danego urządzenia w języku polskim. g) Wszelkie prace towarzyszące niezbędne do wykonania robót podstawowych oraz robót tymczasowych.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, Polskimi Normami i obowiązującymi przepisami prawa oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w uzgodnionym terminie. Przywołane w przedmiarach podstawy wyceny mają charakter informacyjny i stanowią zakres czynności niezbędny do wykonania.
Budynek Pawilonu D to obiekt zamknięty z oknami i drzwiami zewnętrznymi, ściankami działowymi, pełnym wykończeniem elewacji i robotami zewnętrznymi. Dane techniczne budynku: – Powierzchnia zabudowy – 1321,00m²; – Powierzchnia użytkowa – 2165,70m²
– Kubatura – 9811,50m³; – Ilość kondygnacji III ( w tym nadziemnych II, podziemnych I); – Wysokość budynku 9,02m.
Budynek Pawilonu D jest budynkiem częściowo użytkowanym. W poziomie parteru i w części piwnic funkcjonuje centralna izba przyjęć wraz z oddziałem ratownictwa medycznego. Pomieszczenia Patomorfologii mieszczą się w poziomie piwnic. Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi 150,58m². W pomieszczeniach wykonana jest instalacja centralnego ogrzewania, zamontowane grzejniki – pomieszczenia ogrzewane, wyprowadzona instalacja wodna i kanalizacyjna. Pomieszczenia zamknięte z zamontowanymi drzwiami wejściowymi od strony korytarzy – pomieszczenia nr -2.08 i -2.25 – dokumentacja fotograficzna pomieszczeń Patomorfologii.
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe.1. Warunki ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg wewnętrznych oraz zachowaniem bhp pracy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie.
2. Warunki szczegółowe: 2.1. Posiadana wiedza i doświadczenie – w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania robót), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane wykończeniowe o wartościach nie mniejszych niż 400.000,00zł każda. 2.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia – Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności: -kierownik budowy (koordynacja) – osoba ta musi posiadać uprawienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; -kierownicy robót poszczególnych branż – osoby te muszą posiadać odpowiednie uprawnienia niezbędne do wykonania prac, wynikających z dokumentacji technicznych i przepisów Prawa budowlanego. Do oferty należy dołączyć oświadczenie – informację o osobach przewidywanych na powyższe stanowiska wraz z aktualnymi kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, które mają pełnić oraz aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
2.3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez:
a) posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej (tj. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek) w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. 2.4. Gwarancja – Wykonawca musi zaoferować minimum 5 letni okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.5. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom dokumentacjach projektowych i Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.6. Podwykonawstwo – Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac. 2.7. Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia wyliczoną wg indywidualnej kalkulacji w formie kosztorysu ofertowego w oparciu o dokumentacje projektowe, wykaz – wyposażenia pomieszczeń, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wymagania SIWZ oraz ewentualne oględziny terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za przedmiot zamówienia. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty.6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 7. Podpisany wzór umowy. 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Oświadczenie – informację o osobach przewidzianych do realizacji zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień dla kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 11. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane wykończeniowe o wartościach nie mniejszych niż 400.000,00zł każda wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 12. W przypadku gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz robót i wartości tych robót planowanych do powierzenia podwykonawcy. 13. Oświadczenie – Warunki gwarancji.14. Dowód wniesienia wadium. 15. Kosztorys ofertowy – opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu, na podstawie przedmiarów robót, wykazu – wyposażenia pomieszczeń, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin terenu budowy (wskazane w przedmiarach pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzeniu kosztorysu ofertowego, a wszelkie nazwy własne firm, urządzeń, systemów i innych znaków towarowych mają wyłącznie charakter informacyjny i należy w odniesieniu do nich stosować wyrażenie lub równoważne).
W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 16. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument o którym mowa w pkt a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17. Dokumenty, o których mowa w pkt. 16 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 18. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 16 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 103 (I piętro) w godz. od 8 do 15.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Pliki do pobrania:

SIWZ NBI 343.03.08
Załącznik A
Załącznik B
Załącznik C
Załącznik D
Załącznik E
Załącznik F
Załącznik G
Załącznik H
Załącznik I