Ogłoszenie o zamówieniu nr 108310-2008 z dnia 21.05.2008 na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych w 2008 roku wg 3 zadań

Wadowice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych w 2008roku wg zadań:
Zadanie nr 1 Przebudowa dróg powiatowych
Zadanie nr 2 Przebudowa i budowa chodników
Zadanie nr 3 Usuwanie skutków powodzi

Numer ogłoszenia: 108310 – 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
•    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych w 2008roku wg zadań:
Zadanie nr 1 Przebudowa dróg powiatowych
Zadanie nr 2 Przebudowa i budowa chodników
Zadanie nr 3 Usuwanie skutków powodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót prowadzonych w ciągach dróg powiatowych w 2008r.związanych z:
Zad. nr 1. Przebudową dróg powiatowych – wartości robót ok. 3.200.000,00 zł w tym; roboty nawierzchniowe, poprawa odwodnienia – rowy, pobocza, wycinka samosiejek, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp. Zad. na 2. Przebudową i budową chodników – wartość robót ok. 120.000,00 zł w tym; roboty rozbiórkowe, wykonanie nawierzchni chodnika wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży, kanalizacji deszczowej, wymiana elementów ściekowych, itp. Zad. nr 3. Usuwaniem skutków powodzi – wartości robót ok. 240.000,00 zł w tym; odbudowa nawierzchni, poprawa odwodnienia – rowy, pobocza, wycinka samosiejek, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp.
Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie:
Zakres czynności określonych ustawą – z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) to jest:
– reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi normami i zasadami wiedzy techniczne,.
– sprawdzanie jakości wykonanych robót jakości wbudowanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie wbudowywania materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
– sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających uczestniczenie w odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie.
– niezwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu zastrzeżeń co do zakresu prowadzonych prac.
Inspektor nadzoru ma prawo:
– Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
– Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
– Wnioskować o wykonanie robót uzupełniających lub dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą (sporządzać stosowne protokoły).
Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń do UOPWE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
•    Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
•    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki: 1. Warunki ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Prawem budowlanym.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. posiadana wiedza i doświadczenie – w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.2. osoby zdolne do wykonania zamówienia – Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie nadzoru inwestorskiego dla robót wynikających z niniejszego zamówienia oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Do oferty należy dołączyć aktualną kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Zamówienie nie może być realizowane przez podwykonawców. 2.4. Zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Prawem budowlanym. 2.5. Złożą oświadczenie, że posiadają dyspozycyjność odpowiednią do pełnienia nadzoru nad robotami będącymi przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca (Inspektor) posiadał możliwość pobytu na budowie nie później niż 24 godz. od powzięcia informacji o takiej potrzebie. 2.6. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ.
Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
•    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników.2. Wypełniony formularz oferty dla każdego zadania oddzielnie. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 4. Podpisany wzór umowy dla każdego zadania oddzielnie.
5. Uprawnienia- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania powyższych prac oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie Wykonawcy o dyspozycyjności. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwa winny być opatrzone znakami opłaty skarbowej ( zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej). 11. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1-5 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pokój 104 (I piętro) w godzinach pracy urzędu..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych w 2008 roku : Zadanie nr 1 Przebudowa dróg powiatowych.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót prowadzonych w ciągach dróg powiatowych w 2008r.związanych z przebudową dróg powiatowych – wartości robót ok. 3.200.000,00 zł w tym; roboty nawierzchniowe, poprawa odwodnienia – rowy, pobocza, wycinka samosiejek, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych w 2008 roku :Zadanie nr 2 Przebudowa i budowa chodników.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót prowadzonych w ciągach dróg powiatowych w 2008r.związanych z przebudową i budową chodników – wartość robót ok. 120.000,00 zł w tym; roboty rozbiórkowe, wykonanie nawierzchni chodnika wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży, kanalizacji deszczowej, wymiana elementów ściekowych, itp..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych w 2008 roku:Zadanie nr 3 Usuwanie skutków powodzi.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót prowadzonych w ciągach dróg powiatowych w 2008r.związanych z usuwaniem skutków powodzi – wartości robót ok. 240.000,00 zł w tym; odbudowa nawierzchni, poprawa odwodnienia – rowy, pobocza, wycinka samosiejek, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Wadowice, dnia 27.05.2008r.

NBI.343-16/08

Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację na usługi

Ogłoszenie o zamówieniu – Nr ogłoszenia: 108310-2008.

Dotyczy: Zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr NBI.343-16/08
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi wykonywanymi w ciągach dróg powiatowych w 2008roku wg zadań:
Zadanie nr 1 Przebudowa dróg powiatowych
Zadanie nr 2 Przebudowa i budowa chodników
Zadanie nr 3 Usuwanie skutków powodzi

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) informuję o wprowadzonych zmianach do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

– załącza się Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ NBI 343-16/08.